1751. |
|
Kan sagtens underholde, men er på alle måder ringere end forgængerne. Generationsskiftet er skuffende, elementerne fra Tekken og SF malplacerede og visse figurers stemmer er irriterende. |
Goodtimes |
1 |
5,0/10 |
1752. |
|
Historien og fortællestilen er det mest positive, i hvad der viser sig at være et overfladisk hack n' slash, hvor de valg man foretager sig ingen konsekvenser har. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,0/10 |
1753. |
|
Bedre og mere humorfyldt end King's Quest-spillene, men stadig plaget af dumme dødsfald, ulogiske gåder og svag præsentation. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1754. |
|
Bedre og mere humorfyldt end King's Quest-spillene, men stadig plaget af dumme dødsfald, ulogiske gåder og svag præsentation. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1755. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1756. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1757. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1758. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1759. |
|
Et ret originalt spil der desværre trækkes ned af en række irriterende sjuskefejl såsom ringe kontrol og dårlig hit detection. Spillet er nærmest umuligt at gennemføre medmindre man bruger en guide. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
1760. |
|
Mest mangelfulde mmorpg til dato. |
cosmos_dk |
1 |
5,0/10 |
1761. |
|
|
|
1 |
5,0/10 |
1762. |
|
Den langsomme pacing egner sig bedre til styringen på en touchskærm uden der på noget tidspunkt opnås den ønskede præcision. Ensformig musik og et nummer virker inspireret af Mario 2's Birdo baner. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1763. |
|
Grafisk kedeligt, dårlig netkode, for lidt karakterer og værst af alt gamplayet. I USFIV kunne man blive imponeret over, når nogle lavede en syg kombo, sådan er det ikke mere. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1764. |
|
Frank-drengen og co. spillede i sin tid næsten lige op med Mario Kart. Blandt de mest spillede SNES-spil i mit hjem. I dag selvfølgelig forældet. |
Wehner |
1 |
5,0/10 |
1765. |
|
2D/3D sammenblandingen fungerer dårligere end evt alternativer Capcom kunne have benyttet. Ydermere skaber de hurtigt overståede områder mange brud i spiloplevelsen. Det burde være bedre. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1766. |
|
Godt køb, fordi det er rigtig, rigtig billigt. Konverteringen kunne vist godt have været bedre, men Strikers-spillene er jo stadigvæk underholdende. |
Naiera |
1 |
5,0/10 |
1767. |
|
Oplevede 'lidelsen' i høj grad på min egen psyke, ikke pga spillets historie, men fordi jeg tit sad fast og ikke anede hvor jeg skulle hen ad. Ellers udmærket, når man ved hvad man skal. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1768. |
|
Historien, fortalt fra flere synsvinkler, og en lang række velfungerende figurer er spillets stærke side. Kampsystemet er ringe, og der er rigtig meget kedelig renden rundt. |
Goodtimes |
1 |
5,0/10 |
1769. |
|
Masser af potentiale ødelægges af et af de værste kampsystemer set i det 21. århundrede. Suikodens historie er ellers spændende - synd at spilleren skal trættes af trivialitet meget af vejen. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,0/10 |
1770. |
|
Egentlig ret kedeligt. Dog er der et par af diciplinerne der er ret sjove. |
seeberg |
1 |
5,0/10 |
1771. |
|
Rigtig underholdende actionspil og bestemt en værdig efterfølger til Gryzor. God blanding mellem reflekser og hukommelse kræves af spilleren. |
Wehner |
1 |
5,0/10 |
1772. |
|
Det er sjovt at spille til man gennemføre det. Men jeg syntes det er træls man kan gennemføre i et pinball spil, plus det er meget let. Så holdbarheden er kort. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1773. |
|
Formentlig spillet der startede bølgen af præcisions platformere. Dengang et friskt pust til genren, men nu så tyndslidt at jeg bliver træt bare af at tænkte på den. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1774. |
|
Oprindeligt lavet til motion controls så det er først langt inde i spillet man møder udfordring. De sidste 3-4 verdener er okay. Bosserne er dårlige og nogle characters voldsomt ubalancerede. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1775. |
|
Skuffende remaster der aldrig føles helt korrekt at spille. Præsentationen har desuden fået en downgrade, og at der er framedrops samt loadtider er ikke i orden for PS5 når GameCube gjorde det bedre. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1776. |
|
Virker overkommeligt, men pickups er skjulte og områderne er så godt som umulige at komme igennem uden en guide. En (meget) fattig mands Metroid. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
1777. |
|
Racerspil med fjernstyrede biler. Dårligt overblik over banerne gør det problematisk at vide, hvordan banen skal køres. |
seeberg |
1 |
5,0/10 |
1778. |
|
Et af de fedeste spil der nogensinde er lavet. Man føler sig ualmindelig barsk… når det virker. Desværre er PSVR-tracking helt i skoven og det ødelægger lidt spillet. Øv :( |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1779. |
|
Af underlige årsager skal alt ACA vurderes samlet. Det er fair nok for fælles for alle udgivelser er glimrende emuleringer, der visuelt er langt fra at være godkendt. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1780. |
|
Et ganske godt RPG med Shadowgate interface, men SaGa-agtige kampe. Et udmærket valg hvis man VIL have et strategibaseret, japansk RPG til den gamle Game Boy. |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
1781. |
|
Enkelte steder og monstrer genkendes fra Game Boy originalen Mystic Quest, men det meste er nyt. God grafik og musik. Alt for lette bosser, dårlig dialog, slem linearitet og kort længde trækker ned. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1782. |
|
Underligt forblændet da jeg anmeldte det, i virkeligheden en kedelig fighter der tærer på Samourai-temaets indbyggede fascinationskraft. |
la0s |
1 |
5,0/10 |
1783. |
|
Rimelig action tenderende mod default og kedelig. Ikke mindst historien er kedelig. Grafikken er dog fin. |
la0s |
1 |
5,0/10 |
1784. |
|
Du styre en hundebetjent der ridder rundt på en mech,man skal så rundt og fange katte ind,da de prøver at overtage hundelandet,katfolket føler sig nemlig undertrykt af hundefolket,så de laver oprør. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1785. |
|
Humoren i dialogen og fortælleteknikken bringer minder om storhedstiden fra 90'erne, men det er også det absolutte højdepunkt i en ellers ligegyldig historie i en kedelig verden og uden meget spil. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1786. |
|
Basalt velfungerende, men kampene bliver ikke rigtig sjove, og historien er en triviel omgang løben frem og tilbage. Selvom figurerne dermed bliver spillets force, så er de stadig ikke mindeværdige. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1787. |
|
Meget hyggeligt point n click, uden reelle puzzles. Prøver at være et detektivspil, men forærer dig løsningerne |
Sumez |
1 |
5,0/10 |
1788. |
|
Sikke en omgang hø! Ingen indhold whatsoever udover arcade mode. Man kan trøste sig med, at grafikken er nogenlunde og 3d kører med 60fps. Set bedre på PSP! |
seeberg |
1 |
5,0/10 |
1789. |
|
Man spiller igennem med 3 forskellige ninjaer, hvor det er forskelligt hvad der sker i de 3 ninjaers historie. Jeg blev meget irriteret over bosserne nogle gange og kunne grine af den meget dårlige AI |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1790. |
|
Engang havde jeg det sjovt med Theme Park, men i dag virker det forældet. Mikromanagement uden konsekvenser, en rådgiver der hjælper for meget og generelt alt for få muligheder for selv at bestemme. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1791. |
|
Spirituel opfølger til Shadow Of Memories, dog uden samme dybde eller føling for figurerne. Momentvis dykker historien effektivt ned i paradokset ved tidsrejser, men spillet tager aldrig konsekvensen. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1792. |
|
Random dungeons og monster-capture elementer i dette meget unikke RPG. Ikke alle elementer er specielt gennemførte, men jeg synes overordnet godt om spillet. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1793. |
|
Igavania i alt andet end navn, men uden samme sans for detaljer, med manglende variation i udstyr og for meget repetition i mapdesignet. Også ret kort, med kedelige fetchquests og spildte tidskræfter. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
1794. |
|
Charmerende hovedbotter, men gameplayet bliver hurtigt kedeligt, og styringen virker ikke optimalt. For puzzlefans et fint spil, men generelt ligegyldigt. |
la0s |
1 |
5,0/10 |
1795. |
|
Generisk lyspistolspil, der dog forbedres med fire spillere. Kildematerialet fra 2013-spillet er kvalitet, og pistolerne fungerer godt, men resten virker sjusket og billigt - herunder skærmkvaliteten. |
RJK |
1 |
5,0/10 |
1796. |
|
Der er meget indhold, men ringe level design og dårlig kontrol gør at det aldrig rigtigt bliver sjovt. Selv i multiplay holder det ikke så lang tid som det burde. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1797. |
|
Føles som et halvhjertet beat'em up, der mest findes for at bruge Toxic Crusaders IP'en til noget. Middelmådigt på cirka alle måder, og på ingen måder overraskende. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
1798. |
|
Sløv start, men helt okay Action RPG med Ys-like gameplay. Det mangler i høj grad finpudsning og er klart i top ti for værste voiceacting jeg har lagt øre til. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1799. |
|
Interessant at blande Tetris med fysik-elementer. Meget sjovt i multiplayer, men jeg savner flere modes og indstillingsmuligheder. Grafikken er også ret meh. |
Konsolkongen |
1 |
5,0/10 |
1800. |
|
Poole skriver levende og flot, men han tør aldrig sætte sine påstande på spidsen. Samtidig er han noget af en akademisk fusker, der begår fatale fejl i sine teoretiske referencer. |
millennium |
1 |
5,0/10 |