X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcadestick


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-04 13:52 
Kender I til dette og kan det anbefales?

X Arcade
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
164 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-04 13:52 
Kender I til dette og kan det anbefales?

X Arcade
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 25/02-04 14:05 
Ikke med mindre du kan få en "styrepind" med kugle med, i stedet for den der slemme en der er som standard.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 25/02-04 14:09 
Men ellers kender vi til den. Har været posted herinde et par gange før.
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 25/02-04 14:55 
Jeg har overvejet at købe den flere gange, og den har også fået ret gode anmeldelser. Prisen er dog pebret, især med portoen, og så vidt jeg ved forhandles den ikke herhjemme...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 25/02-04 18:06 
den ser liret ud...
Jeg har sådan et BLAZE 2-player arkade-stik til min ps1, og det har jeg da meget glæde af.
Og det er jo noget værre skod i forhold til det her stik, så jeg kan da kun forestille mig at det vil brige meget morskab.
Have you considered sucking less?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/02-04 18:13 
Den ser jo herlig ud. Men ja, lidt over 1200,- inkl porto er måske lige i overkanten. Men hvis der er en der køber den, vil jeg hellere end gerne kigge forbi og teste den :)
jaesjaesSkrevet 28/04-04 21:40, rettet 28/04-04 21:46 
Er X-Arcade stadig det eneste, som kan bruges med alle konsollerne i denne her generation?

Hvis ja, finder der et andet stick som virker med bare to af konsollerne? EDIT: Til en lavere pris selvfølgelig :)
3of193of19Skrevet 28/04-04 21:54 
Man kan bruge et Namco Playstation stick og bruge en konverter itl Xbox. Virker fint.
NaieraNaieraSkrevet 28/04-04 22:20 
Man skal bare lige have den rigtige converter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 28/04-04 22:30 
Nu har jeg ikke chip i min Box, men det kan vel ikke bruges til Mame, hvis jeg en dag skulle få lyst til at lege med det?
NaieraNaieraSkrevet 28/04-04 22:32 
Pirat-mame!!

Jo, det kan det godt. En controller er en controller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 28/04-04 22:44, rettet 29/04-04 19:09 
Naiera>
Pirat-mame!!

Nej, ikke MAME. Brugerne kan være pirater :)

Jo, det kan det godt. En controller er en controller.

Ok, í den tråd om fælles bestilling lød det til, at det var specielt for det stick, at det understøtter MAME. Så det gik jeg ud fra.

Tak for jeres hjælp...

EDIT: Indlæg opdateret...
jaesjaesSkrevet 22/01-06 14:50, rettet 22/01-06 15:09 
Kender I til butikker i København og omegn, der sælger arcade sticks, så jeg kan teste lidt inden jeg køber? Jeg vil egentlig også gerne slippe for bøvlet med at sende det tilbage i tilfælde af fejl og lignende...

EDIT: Og findes der andet end Dead or Alive 4 Xbox 360 Arcade Stick, som virker med X360? Eller evt. en adapter (X-Arcade ser fx ikke ud til at virke med X360 endnu)?
nerosnerosSkrevet 22/01-06 15:23 
Jeg har et X-arcade-joystick og er utroligt glad for det. Det er alle pengene hver, og det er fantastisk godt lavet. Så det kan varmt anbefaldes fra mig.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 22/01-06 15:34 
Det er mit ydmyge håb at ting som denne, SFII Anniversary pads'ne til Xbox osv. begynder at falde i pris, nu hvor 360en er på gaden. Husk endelig aktuelle hardware tilbud-tråden, hvis det begynder at ske.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 17/05-06 18:31 
jaes>
Og findes der andet end Dead or Alive 4 Xbox 360 Arcade Stick, som virker med X360?

*Bump*
jaesjaesSkrevet 22/08-08 00:30, rettet 22/08-08 12:19 
Så er der vist en relativt ny spiller på banen. I hvert fald tilsyneladende ikke nævnt herinde: Arcade in a box.

De laver sticks til X360, PS3, PSX, PS2 og Windows. Jeg har skimtet et par anmeldelser, og det ser ud til at være kram. Fedt at man kan customise ved fx at vælge knapper og joystick og uploade artwork, som så kommer på overfladen af sticket. Det skulle være vinyl i god coated kvalitet. Dog er sticksne ikke helt billige, specielt løber det op, hvis man tilvælger Sanwa-dele.

NB:
"For international orders, please contact us first using the contact us link above. The new site does not currently support international shipping, so we have another way of processing internation orders."

- Man kan faktisk godt vælge International Shipping ved checkout, dog ikke Danmark, men mon ikke de er til at tale med.

Klik.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-08 01:08 
Jeg gad godt vide hvordan de sætter det custom artwork så lækkert på :) Men jeg forstår ikke hvorfor de skal være så høje? Har man ikke mod på at lave et stick selv eller modificere et gammelt så er det bare at bestille et derfra. Prisen er ikke engang så vild. Sanwa knapper og pind er at foretrække IMO :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
amnesiaamnesiaSkrevet 22/08-08 08:31 
Både controlleren der styrer det hele, samt joystick og knappernes microswitche er ikke synderligt gode i de x-arcade controllere. Skulle jeg have en, ville det være for at rive alt ud og erstatte med kvalitetsdele. Har man ikke 10 tommelfingre, kan jeg kun anbefale at man bygger en selv - hvor man så også får det lavet efter ens egne specifikationer.
Græsset ER grønnere på den anden side!
HulleHulleSkrevet 23/07-10 15:10 
Hijacker dette gamle emne:

Har lige købt det multiplatforms arcadestick i linket, det var billigt, kan bruges til 360 og PS3 og jeg har ikke formuer til den slags.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med sticket?

Arcade Pro Joystick For Xbox 360 Ps3 And Pc - Datel
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-10 19:05 
Til pengene tror jeg bestemt det er helt fint :) Jeg kan heller ikke forestille mig at det er helt umuligt at udskifte delene med noget bedre senere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 30/07-10 10:50 
Det fungerer sgu egentlig ret godt. Det er blevet væsentligt lettere at udføre special moves i SF IV.. Anbefales, hvis man ikke har en formue til mere populære sticks.

Tror dog ikke at jeg får udskiftet indmaden, selvom det sikkert kunne blive bedre af det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 04/08-10 14:23 
Jeg faldt over en bunke af disse PS3 sticks i den lokale Expert. Kvaliteten kan jeg ikke udtale mig om. Måske er det Shori buttons og Spanwa sticks....?
Hvorom alting er, vil jeg gerne hive lidt hjem til træffet. Eneste betingelse er at pengene overføres til min konto inden jeg køber.

Lad mig vide om det har interesse.

Stick
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 04/08-10 14:28 
Hvad koster sådanne sticks i din lokale Expert? Man burde kunne finde information om muligheden for modifcering på SRK.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 04/08-10 14:28 
Jeg har det - og det er piv ringe, men det var jeg godt klar over. Det blev købt udelukkende for at se om det var til at modde. Det virker det umiddelbart til godt kan lade sig gøre, jeg fik bare aldrig gjort noget ved det.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 04/08-10 14:35 
Naiera>
Hvad koster sådanne sticks i din lokale Expert? Man burde kunne finde information om muligheden for modifcering på SRK.

Mener de stod til 149,-.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/08-10 18:02, rettet 18/08-10 22:23 
Nu er jeg endelig begyndt at bruge mit Saturn HSS-0136 stick, men jeg har lagt mærke til, at knapperne er elendige. Jeg skal vist lige ha' hevet nogle Sanwa-knapper hjem til det. Selve stick'et virker dog til at være rimelig godt, så det tror jeg bare, jeg lader være med at udskifte :)

EDIT: Jeg oprettede egentlig mest indlæget for at spørge, om folk var klar på noget samkøb af knapper. Men så kom jeg i tvivl om, om det overhovedet kan betale sig?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 16:44 
Jeg skal have modded mit HRAP EX SE. Dog er det kun pushbuttons der skal udskiftes. Efter at have prøvet Alf og Kroebo's stick til sidste træf, er Sanwa IMO langt bedre til shmups.
Men hvilke Sanwa buttons skal erstatte de Seimitsu der sidder i pt.? Jeg har søgt og søgt, men har endnu ikke fundet noget brugbart.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 16:51, rettet 22/08-10 16:51 
Jeg tror det ser http://cache.kotaku.com/assets/images/gallery/9/2009/02/medium_3257660566_81aa48a648_o.jpg]sådan[/LINK]" target="">sådan ud inden i så du kan sagtens nøjes med at bruge helt alm. 30mm snap-ins.

Men tjek lige at det billede jeg har fundet stemmer overens med dit stick før du bestiller noget :)

OBSF-30
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 17:21, rettet 22/08-10 19:39 
Jeg lurer lige når jeg kommer hjem fra jobbet. Mon det også er ligetil med "back" og "start" knapperne?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 17:51 
Det ligner i hvert fald standard 24mm knapper.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 19:49 
Mange tak.
Har Sanwa og Seimitsu den samme gevindstørrelse på selve metalpinden?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 19:50, rettet 22/08-10 19:53 
Du tænker på at udskifte balltoppen? Ja det har de :)

T.L.O har Seimitsu bubble-balltop på hans Sanwa pind og jeg har Sanwa meshballs på mine Seimitsu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 20:22 
Ja, jeg gør. Eneste minus, som jeg kan se det, er at Sanwa ikke laver de lidt mere fancy buttons. Det vil jo unægteligt se noget tørt ud med en funklende balltop og så 8 matte buttons :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 20:30, rettet 22/08-10 20:32 
Nja det kommer lidt an på artwork og sårn. Personligt synes jeg at de der bubble balltops ser malplacerede ud på artworkfattige sticks (dit HRAP EX SE, Dreamcast Agetech, Namco PSX osv).

På sticks der er dækket af artwork ser det derimod skide godt ud :) Og når der er artwork imellem pind og knapper synes jeg ikke forskellen gør så meget.

EDIT: Til dit stick ville jeg nok holde mig til ensfarvede balltops eller en http://slagcoin.com/joystick/decoration/mesh.jpg]Sanwa meshball[/LINK]" target="">Sanwa meshball.

Thors stick :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 20:40 
Gid jeg havde evnerne til at være lidt kreativ. Der er _mange_ fede artworks derude til netop mit stick. Men jeg er sikker på at det vil koste mig 3 fingre og et nyt stick at gå igang.
Det korte af det lange: Ny balltop og nye buttons.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 20:50, rettet 22/08-10 20:52 
Du kan sikkert finde folk på udenlandske forums der vil sælge dig plexiglas plader maskinskåret 100% til dit stick. Så er det bare at printe noget artwork ud :)

http://img.gkblogger.com/blog/imgdb/000/000/364/019_2.JPG

Her sgu da!
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-10 21:00 
Ahh... Nu begynder det at krible. Du _er_ jo kongen ;) Men hvordan og hvorledes er det nemmest at printe artwork ud? Og hvor tykt må det være?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/08-10 21:15 
Det ved jeg faktisk ikke ret meget om :) En form for photopapir må være at foretrække for skarphed og farver(?) Jeg tror ikke det skal være meget tykkere end photopapir og tyndere kan jeg ikke forestille mig gør det helt store.

Du kan få dit artwork printet og skåret på samme side:
http://www.tek-innovations.com/arthobbies/?loc=products&cat=4

Ellers mener jeg at KTC og RJK har battlet hinanden i printerviden tidligere, så de kan sikkert give dig et bedre svar :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 23/08-10 08:58 
Juggernaut>
Jeg lurer lige når jeg kommer hjem fra jobbet. Mon det også er ligetil med "back" og "start" knapperne?

Er det ikke ligemeget at udskifte dem? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/08-10 11:16 
Det kan man jo godt sige :) Sanwa knapperne er dog lidt anderledes udformet (pænere IMO) end Seimitsu så det vil se lidt mærkeligt ud at skifte de store, men ikke de små.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/12-10 04:03 
Mortal Kombat Kollector's edition kommer med et trådløst stick (a-la tekken) men knappernes placering er helt fucked up

Arcadestick
nerosnerosSkrevet 15/12-10 09:24 
Det var dog det dummeste jeg har set længe ha ha!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/12-10 09:27 
Måske fordi det er layout til de originale MK maskiner?

Ser sådan ud...
nerosnerosSkrevet 15/12-10 09:37 
Det kan der så være noget om :-) Bare ærgeligt og lidt dumt man så ikke kan bruge sticket til andet end Dødelig Kamp!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/12-10 09:39, rettet 15/12-10 09:40 
Ja, men mon ikke det sagtens kan spilles med de sticks vi allerede har ;)
nerosnerosSkrevet 15/12-10 10:00 
Jo da ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/01-11 15:34 
Der kommer jo selvfølgelig også et Radiant Silvergun stick:
http://www.andriasang.com/e/blog/2010/12/18/radiant_silvergun_stick/
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-11 15:55 
Sejt :) En skam med den der "Hori-svulst" til mikrofonen, ellers et ok pænt stick.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 02/01-11 16:13 
WOW den havde jeg slet ikke set. Det ser pænt grimt ud :-(
Bashful Neophyte
164 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig