X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad kom ind ad døren i dag?

Svar
enfenenfenSkrevet 29/09-03 17:26, rettet 29/09-03 17:42 
Inspireret af en lignende tråd på dahf.dk - Dansk Hjemmebio Forum - vælger jeg at starte denne tråd.

Det gælder bare om, at fortælle hvad du købte idag. Spil, HIFI, film eller andet hardware/software. Mad, drikkervarer osv., er vi ikke interesseret i :)

Jeg synes det kunne være sjovt.

Tråden skal kun handle om ovenstående.

Da det er mig, som har... Se hele indlægget
What is the Matrix?
Svar
BeanoBeanoSkrevet 28/02 10:56 
Musik

https://c64audio.com/pages/matt-grays-reformation
slk486slk486Skrevet 28/02 11:13, rettet 28/02 11:13 
Ah, de covers der ligner floppies snød mig godt og grundigt :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 28/02 12:03, rettet 28/02 12:30 
Ja floppierne er bare CD sleeves :)

Jeg mangler dog CD4 i Reformation 1 sættet, men den får jeg Matt til at eftersende.

EDIT: Der er kun 3 CDer i sættet, den digitale udgivelse er sangene bare delt op i 4 "CD"er :D
JmogJmogSkrevet 28/02 21:51 
Lidt film på Blu-ray:

Mary Shelley’s Frankenstein
The Great Wall
Star Trek Beyond
The Martian
Valerian
Ghost in the Shell
The Greatest Showman
Mission Impossible: Fallout
Guardians of the Galaxy vol. 2
Doctor Strange
Avengers
Avengers: Age of Ultron
Captain America: Civil War
Laputa - Castle in the Sky
Porco Rosso
Howl’s Moving Castle
Kiki’s Delivery Service
JmogJmogSkrevet 01/03 16:23 
Fik lidt møbler i dag. Sofabord og hjørnebord. Det var tiltrængt, da benene på det gamle fra Ikea var knækkede under flytningen.

Hvad kom ind ad døren i dag?
JmogJmogSkrevet 13/03 23:47 
Lidt superhelteblurays:

Wonder Woman
Justice League
Captain America
Captain America: The Winther Soldier
Deadpool 2
NaieraNaieraSkrevet 14/03 00:03 
Hvorfor er du så sent på den? ;)
There are five lights.Spiller nu: Fallout 76
JmogJmogSkrevet 14/03 09:00, rettet 14/03 09:01 
Tre årsager :-)

Jeg har ikke så travlt med at gense filmene hurtigst muligt efter bif-turen, så jeg venter gerne til de er faldet i pris. Som regel når jeg via mængderabatkøb kan få dem til 50-66kr per styk, så hopper jeg på.

Og så fik jeg fornyligt en hjemmebio med fed lyd og billede, så jeg har genopdaget min interesse for superheltefilm, da de ofte giver den gas på den front.

Og så fik jeg pludselig lyst til at gense alle MCU-filmene fra starten af. DC-filmene havde den rigtige pris, så samleren i mig kunne ikke lade være med at putte dem i kurven. Der er jeg dog lidt mere kræsen. Jeg gider for eksempel ikke købe Aquaman, da jeg ikke synes den er god nok til at gense.

Efterhånden tror jeg kun jeg mangler Thor 1 og 2 blandt Marvel-filmene.
GreaseballGreaseballSkrevet 18/03 09:05 
Fik hentet mit nye tv i går. LG OLED C8 55" model. Jeg er helt forelsket i det billede. Spillede lidt Wipeout og Spiderman på PS4pro igår aftes. Især Spiderman ser fantastisk ud på sådan en skærm.

Godt være jeg se om jeg kan logge en af OLED brugerne her ud, kigger på dig Jmog, til lige at hjælpe med lidt opsætning. ;)
JmogJmogSkrevet 18/03 11:39, rettet 18/03 11:40 
Tillykke med TV’et :-)

Det er ikke nær så nemt for mig at komme forbi efter jeg er flyttet, men det var egentlig småt med indstillinger jeg synes var nødvendige, da jeg satte det op for mine forældre.

De primære ting var:
Satte den til ISF Bright
Slog alle filtre i billedmenuerne fra
Slog en energispareting fra i Generelt (tror jeg), som begrænsede hvor lyst billedet kunne blive.

På mit eget (E6) synes jeg at kalibreringen af ISF-bright er god nok, så jeg har ikke ændret på farver, brightness og kontrast der. I Gaming profilen har jeg sat varmetemperatur, farver, kontrast etc manuelt til at være det samme som i ISF-Bright, da jeg synes Gaming ellers er for kold/blå.
BeanoBeanoSkrevet 18/03 12:20 
Nedenstående tråd er også et godt sted at finde hjælp:

http://www.playright.dk/forum/emne/37653-lg-...ed-korrekte-settings
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig