X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo X Gold dato og pris


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/08-12 18:48 
http://www.edge-online.com/news/neo-geo-x-gold-release-date-and-price-confirmed

Det ser godt nok temmelig dyrt ud, men måske nogle af jer fans, kan beskrive det fede ved Neo Geo? :-)

Artikel fra Edge Online
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 13/08-12 18:55 
Jeg kan i hvert fald sige så meget som at den tingest der, intet har at gøre med "det fede ved Neo Geo" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 13/08-12 23:46 
Synes nu ikke det er en tosset ide.
Lille handheld til at smide i lommen med det fede microswitch hybrid stick/pad fra Neo Geo Pocket Color, og er man hjemme kan man smide den ned i docking stationen og spille med et rigtigt Neo Geo stick i HDMI kvalitet.
Eneste der umiddelbart skuffer er spiludvalget, da (såvidt jeg kan afgøre med min begrænsede NG viden) kun ca 8 af de tyve spil virkelig er interessante og der mangler mange perler som Last Blade f.eks.
Alf81Alf81Skrevet 13/08-12 23:54 
Synes faktisk også at den er småspændende. Capcom burde lave noget i stil med. En Capcomsole.
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 14/08-12 00:47, rettet 14/08-12 01:53 
Capcom skal bare sørge for en konvertering af Progear ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 14/08-12 00:49 
Jeg må indrømme jeg overhovedet ikke kan se ideen i at man laver sådan en maskine? Det ligner noget man ville kunne finde i ALDI ! Spil udvalget er også ret skrabet til at jeg overhovedet løfter øjenbrynene ;-)

INGEN MARTINS REVENGE = FAIL!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/08-12 08:03 
Ja, de der discountmaskiner med emulatorspil har godt nok aldrig fået mig op og ringe. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/08-12 08:15 
Jeg forstår heller ikke ideen - udover at tjene penge. De skulle i stedet bruge krudtet på at udgive de manglende titler på PSN/XBL
NaieraNaieraSkrevet 14/08-12 08:20 
Beano>
Jeg forstår heller ikke ideen - udover at tjene penge.

Øh, ja, det handler det jo normalt om ;)

Der er da masser af god idé med sådan en maskine her, så længe konverteringerne er tro, og de på en måde får sendt nogle flere interessante titler ud. En Neo Geo med HDMI-output kunne jeg da godt finde interessant.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 14/08-12 08:25, rettet 14/08-12 08:27 
Naiera>
Øh, ja, det handler det jo normalt om ;)

Men der skulle gerne være en ide for forbrugerne også, det var pointen :)
Markedet har ikke brug for mere hardware - der skulle være rig mulighed for at udgive titlerne uden at prakke forbrugerne mere hardware på.
SumezSumezSkrevet 14/08-12 08:29, rettet 14/08-12 08:30 
Ok havde faktisk ikke set det med HDMI-output, der er da et lille tak opad, så længe de ikke har givet spillene smørfilter eller lignende rædsler. Et tilhørende trådløst arcade stick og en dock der ligner en AES er også lækkerhedder. Det er faktisk kun den lille håndholdte emulatormaskine (der fremstår som en overpriced gamepark), og det generelt sløje spiludvalg der rammer forbi for mit vedkommende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/08-12 08:55 
Beano>
Jeg forstår heller ikke ideen - udover at tjene penge. De skulle i stedet bruge krudtet på at udgive de manglende titler på PSN/XBL

Meget enig her.
Bashful Neophyte
--Skrevet 14/08-12 10:18 
Den ser nu meget cool ud, dog ville jeg gerne havde set flere Metal Slug spil på listen :)
Spiller nu: Animal Soccer World
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig