X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hvor finder jeg EDGE


Svar
olmeolmeSkrevet 04/07-03 00:05 
For at få et indblik i hvad folk herinde altid skændes om, ville jeg gerne samle det nyeste nr. af EDGE op. Jeg var inde på hovedbanegården, men de havde det ikke, eller havde udsolgt. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det i KBH?
OmenOmenSkrevet 04/07-03 00:09 
De plejer gerne at have det inde på hovedbanegården, det har sikkert været udsolgt da du har kigget... Keep looking =)
Vote Ficus!
millenniummillenniumSkrevet 04/07-03 00:13 
Det lyder lidt langt ude, men 'Accord' på Østerbrogade plejer at have det.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 04/07-03 00:20 
Jeg plejer da i hvert fald at se det i DSB kiosken på Lyngby station. Og de har ikke engang det store bladudvalg hvisse andre DSB kiosker plejer at have.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 04/07-03 00:35 
Magasin plejer også at have det.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/07-03 00:53 
Er der nogen fra Århus, der ved hvor man kan få fingre i dette blad som alle snakker om?
I win, you loose
fumfumSkrevet 04/07-03 08:43 
I Århus er det også DSBkiosken på stationen der har bladet. Og bt kiosken nede ved domkirken, ved siden af døgnapoteket. I samme forbindelse vil jeg lige oplyse om at Edge også laver det glimrende blad Equip, der i denne måned er nået til Gamecube.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/07-03 10:49 
Yep

og det blad Equip om GameCube er noget af det fedeste gamesjournalistik jeg længe har læst.

Blandt andet udtaler chefen for Nintendo EU jo, at Animal Crossing ikke kommer til Europa.
De vil hellere satse på Pokemon.

At det er så er en stinkende dårlig forklaring, da det lissom er på en anden konsol, og Pokemon ikke har sat en stopper for Metroid eller Zelda, er så en anden sag.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
majjohamajjohaSkrevet 04/07-03 12:33 
Hva' koster EDGE bladet egentligt, da jeg så det engang over på min station men glemte at tjekke prisen :/
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-03 13:49 
Jeg mener at have givet 93,- i løssalg.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
mostwantedmostwantedSkrevet 07/07-03 17:01 
Jeg synes det er lamt de ikke har en form for hjemmeside :( Bare så man kunne se lidt af hvad "the fuss was about" og måske bestille bladet.
... men det kan godt være jeg lyver! :D
FanboyFanboySkrevet 07/07-03 18:16 
Kig i Gameshop..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig