X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia på film


Svar
CoreCoreSkrevet 08/04-08 23:38 
Nu skal Prince Of Persia-fansene da nok blive rigtig glade ;p

Jeg selv tror egentlig, godt at det kunne gå hen og blive ret underholdende. Jeg er heller ikke så film-snobbet, at jeg ikke kan blive underholdt af stereotyp høj-budgets-action, og med Brucheimer ved roret plejer der jo som bekendt ikke at blive sparet på noget. Dertil kommer det, at jeg heller ikke har noget imod den kær... Se hele indlægget


Flødeprinsen
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 04/11-09 14:18 
Det tænkte jeg også da jeg så starten :)
SumezSumezSkrevet 04/11-09 14:19, rettet 04/11-09 14:21 
Også senere, hvor han hopper rundt på hustagene, mens vagter skyder efter ham.
Men især starten er jo et verificeret "vantage point" a la Asscreed, med den lille planke man går ud ad og det hele.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/11-09 18:48 
Det er sjovt der er absolut ingenting i den Prince of Persia trailer som appelerer til mig, måske man bare har set den slags film LIDT for meget efterhånden ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/11-09 19:42 
Helt enig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/11-09 21:49 
Jeg syntes også det ligner metervare...
KalicolaKalicolaSkrevet 04/11-09 22:22, rettet 04/11-09 22:22 
Det ligner noget Uwe Boll halløj hvis i spørger mig.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 04/11-09 22:28 
Genren er lige mig, så jeg skal da se den, selvom den ikke ligner den reneste vare.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 05/11-09 00:58 
I sig selv er den sikkert... god nok. Som spil til film kunne det sikkert have været bedre hvis de bare fulgte spillets historie ( eller spillenes for at få mere kød på :p).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/11-09 14:05 
Jeg synes da at production value ser ud til at være betydeligt højere end sædvanlig Uwe Boll crap.

Hvis Bruckheimer, der står bag, er på jagt efter en ny Pirates-agtig IP, så er det her da et oplagt valg.

Og i så fald tror jeg helt sikkert at filmen bliver seværdig.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 05/11-09 14:10, rettet 05/11-09 14:10 
Overraskende høj produktionsværdi faktisk, Gyllenhaal har en passende charme til at spille prinsen, og filmen er bestemt flot lavet, og kommer sikkert til at sælge fint med billetter.
Men jeg har ekstremt svært ved at tro på at filmen bliver god.
Milla Jovovich var også lækker i Resident Evil, men det redede den ikke.

Så længe den ikke bliver ligeså uudholdeligt elendig som The Mummy-filmene, kan jeg nok overleve at den findes, og det er rart at se at spil-til-film produktioner bliver taget mere seriøst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig