X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo DS wireless


Svar
ChronoChronoSkrevet 26/04-05 11:20 
Man skal åbenbart op i flere kilometers højde for at finde andre DS-ejere at spille med.

http://www.wired.com/news/games/0,2101,67316,00.html?tw=wn_tophead_3

Bliver noget lettere når der kommer spil som kan spilles online...

Men det jeg lige ville vide er - hvilke DS-spil er annonceret som online-spil? Jeg kan kun finde Animal Crossing. Bliver Mario Kart kun et link-spil?

Tunneling kommer ikke til at ske, så online med link-spil er nu ude af billedet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 26/04-05 11:39 
Kunne forestille mig at FF:Crystal Chronicles også blev det..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-05 12:29 
"It brings up a cool theoretical," he said. "A guy's flying first-class to Hong Kong, and I'm flying coach. We have no idea who each other (is), but we fire up the devices, log into a multiplayer game and fire away. That was never possible before"

Jeg er jo lidt af en tech-amøbe... men jeg troede det var forbudt at spille wireless i flyvemaskiner. Man kan jo slå PSPens wireless fra, så man kan vel spille single player. Men DS'er skulle være "no no!" ...eller det har HrRald ihvertfald bildt mig ind...
HeroldHeroldSkrevet 26/04-05 13:02 
Det er det også. Mobiltelefoner eller andre enheder der udsender signaler må som regel ikke bruges under flyvningen.

Andre elektriske enheder skal som regel bare holdes slukket under take off og landing.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-05 14:06 
Så ovenstående citat...?
SumezSumezSkrevet 26/04-05 15:20 
Det kræver så også at en eller anden taber sidder og har Pictochat tændt konstant i håb om at en eller anden får samme idé og dukker op. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/04-05 15:36 
Chrono>
Tunneling kommer ikke til at ske, så online med link-spil er nu ude af billedet.

Hvad mener du med det?
Hvor kommer det fra?

Og hvordan skal man lige forstå forskellen på link spil og online spil i forhold til DS'en?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 26/04-05 15:47 
King Chaos>
Så ovenstående citat...?

Snakker, som han selv siger, teoretisk? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 26/04-05 16:27 
SeventhSun>
Hvad mener du med det?
Hvor kommer det fra?

Og hvordan skal man lige forstå forskellen på link spil og online spil i forhold til DS'en?

Alle forsøg på tunneling indtil nu er blevet opgivet. Som jeg har forstået det, så kan det ikke lade sig gøre medmindre spillet er lavet til det.

Lokalt trådløst bruger DS'ens link-spil ikke TCP/IP. Det gør de spil der kommer til at kunne spilles online, fordi de skal kunne klare forsinkelser og lignende. Den måde DS'ens link-spil kommunikerer egner sig simpelthen til at blive tunneled via internettet. Grunden til at forskellige Xbox og GameCube-spil kan spilles via tunneling er at de også bruger TCP/IP til at kommunikerer med lokalt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 26/04-05 17:05 
Man kan da allerede spille Super Mario 64DS "online" :/?
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-05 17:09 
Herold>


Snakker, som han selv siger, teoretisk? :D

Nej, det er da noget vrøvl... hvis vi allerede nu ved at man ikke må bruge maskinerne til multiplayer på fly... så er det ikke et teoretisk eksempel, så er det da noget vrøvl.
ChronoChronoSkrevet 26/04-05 17:18 
RuneSP>
Man kan da allerede spille Super Mario 64DS "online" :/?

Det har jeg da ikke hørt om. Hvor ser du det henne?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 27/04-05 09:56 
King Chaos>
Nej, det er da noget vrøvl... hvis vi allerede nu ved at man ikke må bruge maskinerne til multiplayer på fly... så er det ikke et teoretisk eksempel, så er det da noget vrøvl.

Men at det er noget vrøvl, skal da ikke forhindre manden i at sige det? :)

Bortset fra det, så er det jo en mand, der hopper ud fra en flyvemaskine med det mål at suse gennem luften, for derefter at ramme jorden. Skal han absolut give mening?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig