X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Castlevania til N64???


Svar
BlossomBlossomSkrevet 08/04-03 15:42 
Jeg har lige købt Castlevania til Nintendo 64.
Da det er første gang jeg har set spillet til salg, kom jeg til at tænke på om det er sjældent eller hva?
Hvad med Holy Magic Century?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MadsMadsSkrevet 08/04-03 15:51, rettet 08/04-03 15:52 
CastleVania 64 er ikke sjældent.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/04-03 15:59, rettet 08/04-03 16:03 
Det kommer lidt an på hvilken af de to udgaver du har. Castlevania 64 eller Castlevania: Legacy of Darkness. Sidstnævnte er en special edition udgave med valgfri high-res grafik (slået til er spillet ekstremt langsomt med konstant lav framerate), en ny spilkarakter, bane og bosser og klart at foretrække. Den skulle være mindre tilgængelig end originalen, da den svjv er udkommet i færre eksemplarer...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 09/04-03 13:04 
Er det ikke to helt forskellige spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 09/04-03 13:33 
Nej. LOD er nærmest en slags update med nye figurer og lidt nye baner. Størstedelen er bare genbrug fra C64.

Har jeg læst mig frem til :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/04-03 14:28 
Ok. Jeg har prøvet dem begge (men ikke helt igennem) og syntes umiddelbart det virkede som to vidst forskellige spil baseret på den samme engine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-03 10:42, rettet 14/04-03 10:43 
Og os som troede du var Castlevania-O-Man Sumez...shame on you... >;D? Helt eksakt er Castlevania: LoD hvad C:64 skulle have været. Selvom jeg ikke er helt af samme mening, vil kritikerne nok bare kalde det for en gang finere toiletpapir i højopløsning ift. originalen.

Jeg synes dog C:LoD er stærkt undervurderet. Var det kun udkommet i denne ene version, ville Edge helt sikkert have givet spillet 8/10. Det skulle jeg ikke have sagt, nu ender det garanteret i en større 1000-indlægs debat... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 14/04-03 12:00, rettet 14/04-03 12:00 
For lige at gnide lidt sæbe på såret kan jeg tilføje at jeg aldrig har gennemført Haunted Castle (for svært, har kun spillet emu :(), har kun spillet Vampire Killer, Belmont's Revenge, CV Legends og X86k versionen(emu, ikke Chronicles) kort og svjh aldrig spillet Castlania Adventure. Der er meget, jeg mangler endnu, og N64 spillene har ikke haft specielt høj prioritet, da de ikke er "ægte klassisk" Castlevania, og ikke er vildt lette at finde som PAL og boxed på eBay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig