751. |
|
Super velpoleret platform-brawler med perfekt styring og en virkelig gennemført sans for flow. Ren spilglæde, og lidt af en skjult perle på platformen. |
Sumez |
26/06-20 |
7/10 |
752. |
|
I bund og grund føles det som traditionel arcade platform brawl i den ret kort og lidt nemme ende, men det er virkelig tilfredsstillende at tæske sig vej gennem horder af monstre i en makro-verden. |
Sumez |
24/06-20 |
6/10 |
753. |
|
Solidt level design og helt perfekt styring, spillet demonstrerer virkelig NES-generationen fra sin absolute bedste side. Desværre er spillet enormt nemt og føles aldrig vildt involverende. |
Sumez |
24/06-20 |
6/10 |
754. |
|
Overraskende veludtænkt banedesign tvinger spilleren til gradvist at vænne sig til den unikke styring spillet er bygget omkring. Fortjener sin klassiker-status. |
Sumez |
24/06-20 |
7/10 |
755. |
|
Charmende og hyggeligt, men gameplayet er en tand for kønsløst. Langt de fleste elementer dog vellykkede og om end for langt, bliver det aldrig kedeligt. |
quad |
20/06-20 |
7/10 |
756. |
|
En teknisk triumf, men på alle gameplaymæssige måder er dette dårligere end Doom 2016. Alt for mange halvsløje baner og meget af musikken er direkte elendig. Jeg savner også Team Deathmatch. |
Konsolkongen |
20/06-20 |
7/10 |
757. |
|
Få områder trækkes i langdrag for at få spillet til at være længere. Udover det, et ekstraordinært remake. Flot, fantastisk lyd, god dialog og fint flow i spillet. Det lover godt for næste del. |
Azzkikr |
15/06-20 |
9/10 |
758. |
|
Kærlig nyfortolkning der er så spændende og vedkommende som da originalen første gang blev spillet, og med lovninger om meget mere. Hvorvidt potentialet indfries, må de afsluttende afsnit afgøre. |
RJK |
14/06-20 |
8/10 |
759. |
|
Enormt veldesignet, stilig og underholdende action/gyser. Spillets meget velfungerende struktur og pacing gør, at det er underholdende at spille igennem mange gange. |
Goodtimes |
07/06-20 |
8/10 |
760. |
|
Spillet er et remake af Bomberman til NES, som også høre med spillet. Det gør at single player delen er meget ensformig og mangler meget, som fx bosser osv. |
KroeboCop |
05/06-20 |
4/10 |
761. |
|
Interessant og underholdende. Det er nostalgisk at se FF7's verden genskabt. Det er svært at vurdere, om de elementer, der afviger fra originalen, bare er trist design eller del af en genial plan. |
Goodtimes |
28/05-20 |
7/10 |
762. |
|
Kompetent open world, en teknisk bedrift fra Finland og en solid ‘Weird fiction’ historie i et omsluttende H.P. Lovecraft (ish) univers. Mere af den slags, tak. |
millennium |
24/05-20 |
8/10 |
763. |
|
På overfladen en fin hyldest til Ghouls n Ghosts og Black Tiger. Men under det, en rodet og skizofrenisk affære der blander positive indtryk med uforståeligt amatøragtige træk. Hvor gik det galt?! |
Sumez |
24/05-20 |
4/10 |
764. |
|
Udemærket Bomberman spil, bare træls der er for meget slowdowns i spillet. |
KroeboCop |
21/05-20 |
6/10 |
765. |
|
Fremragende atmosfære, og fed grafik.
Der er bleven gjort et rigtigt godt stykke arbejde med at genskabe det gamle ps1 spil. |
NOEL |
18/05-20 |
9/10 |
766. |
|
En af de mest gribende historier jeg har nogensinde har oplevet i et spil. Kan stærkt anbefale det. |
NOEL |
18/05-20 |
9/10 |
767. |
|
Det hele føles lidt tomt og ensformigt. Bosserne var lidt kedeligt lavet, når man sammenligner med de andre SNES udgaver. |
KroeboCop |
17/05-20 |
5/10 |
768. |
|
Hyggeligt og farverigt spil, der fortsætter stilen fra forgængeren med stærkt historie- og missionsdrevet byggeri. Meget omfattende og på længde med et fuldblods RPG. Mere en tur end en udfordring. |
Goodtimes |
15/05-20 |
6/10 |
769. |
|
Ekstra lang udgave af et spil, der i forvejen var langt og omstændeligt, men det er en fryd at opleve Persona 5 igen med en række nye, sjove tiltag og lidt ekstra kød på. Utroligt vedkommende historie |
Goodtimes |
15/05-20 |
9/10 |
770. |
|
Lidt kedelige baner, grafik og lyd. Bosserne var som altid underholdende. |
KroeboCop |
12/05-20 |
6/10 |
771. |
|
Let lige indtil de sidste baner, som virker nogle gange lidt unfair i det. Har et super godt soundtrack. |
KroeboCop |
11/05-20 |
7/10 |
772. |
|
Ganske hyggeligt udforskning- og historie-drevet spil, der i sin tid satte godt skub i bølgen af indie-metroidvanias. Spillets primære fokus er dog på klassisk hop-og-skyd action. |
Sumez |
10/05-20 |
6/10 |
773. |
|
Sjove baner som af og til har lidt puzzles. Desværre var der lige nogle gange, hvor man starter i en bane og skal tænke meget hurtigt ellers får man røven på komedie |
KroeboCop |
09/05-20 |
7/10 |
774. |
|
Banerne er lidt ensformig og det samme gælder lyden, mest af alt var Bomberman's skridt pænt belastende at høre på. Bosserne var det som var mest underholdende i spillet. |
KroeboCop |
06/05-20 |
6/10 |
775. |
|
Klart en forbedring af forgængeren, som føles mere gennemtænkt og horror agtig. |
KroeboCop |
23/04-20 |
7/10 |
776. |
|
Positivt at spillet siden min PS4 gennemførelse er blevet patched med sigtehjælp og lock-on, selv om sidstnævnte kunne implementeres bedre. Oplevede flere, sikkert tilfældige, connection issues. |
Bede-x |
22/04-20 |
6/10 |
777. |
|
De mere varierede miljøer og et utal af vigtige mindre balance ændringer gør op for at det mister klaustrofobifølelsen fra det første. Føles næsten overdesignet, men også helt umuligt at slippe. (PC) |
Bede-x |
22/04-20 |
8/10 |
778. |
|
Efter gennemførsel sidder man tilbage med store følelser i brystet, og en fornemmelse af hvor få spil der formår at fortælle en god historie. Imponerende fra så ukendt en udvikler. |
Nuclear Deter... |
21/04-20 |
8/10 |
779. |
|
Fedt nok man kan scanne rummende for ting der ligger skjult. Savnede lidt puzzles og syntes det var svært at time, når man skulle dodge fjenderne på det rigtige tidspunkt. |
KroeboCop |
18/04-20 |
6/10 |
780. |
|
Underholdende og fængslende. Sværhedsgrad passende. Humoren er sjældent for plat, men historien er i sig selv ikke interessant. Har ikke levetid til mere end én gennemspilning. |
quad |
16/04-20 |
7/10 |
781. |
|
Grundlæggende gameplay er yderst solidt, men føles mere som en serie af små ekstreme udfordringer, med uendelige checkpoints, end et spil med et flow og dertil er spillets humor tåkrummende ringe. |
quad |
16/04-20 |
6/10 |
782. |
|
Forrygende bilspil delvist begravet under manipulative service tiltag og skruppelløs kasinoøkonomi, som får det til at eksistere i en næsten progressionsløs tilstand trods barer der går op overalt. |
Bede-x |
16/04-20 |
7/10 |
783. |
|
Der er noget fascinerende ved layoutet, hvor man kan se hele banen på en gang og det virker fremragende. Problemet er banen i ental. Det er alt for lidt. |
Bede-x |
16/04-20 |
4/10 |
784. |
|
Ligeså velstruktureret som det første, men stadig kun en bane. Og det er stadig for lidt. |
Bede-x |
16/04-20 |
4/10 |
785. |
|
Ikke alt touchscreen funktionalitet er lige elegant overført fra Vita'en, men nok stadig at foretrække over originalen, grundet skiftet fra 30fps til 60fps. |
Bede-x |
16/04-20 |
7/10 |
786. |
|
Fungerer grundlæggende eksemplarisk, men microtransactions kombineret med engangsudstyr gør det umuligt at stole på sværhedsgraden senere i spillet er tilfældig. |
Bede-x |
16/04-20 |
6/10 |
787. |
|
Det er ærgeligt at manuskript og stemmeskuespil er på så lavt et niveau og at spillet bliver nedladende ved at fortælle løsningen på mange puzzles, for det meste andet er flot, vellavet og varieret. |
Bede-x |
16/04-20 |
7/10 |
788. |
|
Hjertevarme karakterer i en gennemført setting og med fremragende pacing. Kræver dog accept af hyppige regelbrud, ulogiske svagheder og et stærkt håndhævet forbud mod at spilleren tænker selv. (PC) |
Bede-x |
16/04-20 |
7/10 |
789. |
|
Spillets “tilfældige” våbencomboer, kampsystemets magnetiske fastlåsning og kameraet der er for sløvt til at slippe lock-on, var stadig klare minusser i en ellers fornøjelig anden gennemspilning. |
Bede-x |
16/04-20 |
7/10 |
790. |
|
Hyggelig grafik og stemning. Det hele er meget lige til og bliver aldrig rigtigt svært. Spillet er desværre ikke så langt. |
KroeboCop |
15/04-20 |
7/10 |
791. |
|
En dungeon crawler med en spændende setting, der desværre ikke helt udfoldes over spillets spiltid. Indeholder nok QoL opdateringer, der sammen med historie, gør spillet til en god start på genren. |
nyremand |
14/04-20 |
6/10 |
792. |
|
Forestil dig at det originale Castlevania 64 var blevet gennemtestet, og dette ville være resultatet. Bedre styring og kamera gør underværker, og løfter spillet fra ringe til faktisk ganske godt. |
Sumez |
14/04-20 |
6/10 |
793. |
|
På mange måder et dårligt spil, men forbliver spilbart nok til at det er svært ikke at blive underholdt af de mange sære påfund og hemmeligheder gemt overalt i spillet. |
Sumez |
14/04-20 |
5/10 |
794. |
|
Solidt håndværk, men uden samme gnist af genialitet som Galaxy spillene. God introduktion til computerspillet for børn fra ca. 5 år og frem. |
dRxL |
13/04-20 |
8/10 |
795. |
|
Meget trofast remaster, men udskiller sig derfor heller ikke synderligt i forhold til standarden for moderne spil. En nostalgisk fornøjelse. |
dRxL |
13/04-20 |
7/10 |
796. |
|
Det direkte grimme naive grafiske udtryk i karakterdesignet, er eneste svaghed, i en enormt vellykket Taiwanske gyser. |
Nuclear Deter... |
11/04-20 |
8/10 |
797. |
|
Boss battles føles lidt broken og frustrene, plus zombierne har lidt forlang rækkevidde IMO. Men det meste af spillet er en virkelig god oplevelse, med gode puzzels og god zombie horror. |
KroeboCop |
11/04-20 |
8/10 |
798. |
|
Overgår selvfølgelig originalen på de fleste punkter, men Nemesis er en skuffelse, han giver alt for hurtigt op og var faktisk mere uhyggelig dengang. Alt for kort, men stadig glimrende underholding. |
Konsolkongen |
10/04-20 |
7/10 |
799. |
|
Har potentialet til at frustrere med den forpligtelse bevægelser fastlåses i og diverse sværhedsgradsudsving, men den ildevarslende trykkende stemning og de hårdtslående kampe er det hele værd. |
Bede-x |
08/04-20 |
7/10 |
800. |
|
Et spil med fodfejl, manglende finish og ualmindelig mange bugs, men kudos til Respawn for at give os en god sværhedsgrad og endelig et godt SW spil. |
millennium |
06/04-20 |
7/10 |