1951. |
|
En anelse for nemt, og lidt for tam i historien. En mulighed for at skifte mellem de forskellige spilleregler rundt om i verden ville have gjort spillet lidt mere interessant. |
Daihyoumaru |
1 |
4,3/10 |
1952. |
|
Meget sødt spil med gode puzzles og soundtrack. Det er dog problematisk at rigtige løsninger ikke altid accepteres pga. physics-jank. Kører uforståeligt ringe og indeholder rig mulighed for softlocks. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1953. |
|
På ingen måde kan Mega Man leve op til sin sædvanlige standard. Frustrende gameplay i et alt for lavt tempo. |
Chrono |
1 |
4,3/10 |
1954. |
|
Meget svært at leve sig ind i. Det eneste der holder spillet lidt oppe er gåderne. |
KroeboCop |
1 |
4,3/10 |
1955. |
|
Tabet af multiplayer funktionen koster, men konveteringen prøver at rette op på det, ved at inkludere en ny singleplayerdel. Det er bare ikke nok. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1956. |
|
Halvvejs gennem spillet gav jeg op. Spillet mangler personlighed og formår slet ikke at holde spilleren fanget. Først i Morbot viser spillet hvad det kunne have været. Men det er alt, alt for sent. |
Hulle |
1 |
4,3/10 |
1957. |
|
Her er helt sikkert ting man kan holde af, men trods den bedre kontrol i Remastered er summen af elementerne stadig lig med en super træls oplevelse. Mangler i den grad QoL-forbedringer. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1958. |
|
Kedelig topdown shooter. Ser grafisk ok ud, men er gameplaymæssigt uinspireret. Kort sagt ikke værd, at bruge tid på. |
la0s |
1 |
4,3/10 |
1959. |
|
Nærmest intet af det der definerede Minecraft, har formået bevaring ved overførslen og tilbage er en simpel Diablo klon i et Minecraft skin. Hurtigt overstået og lige så hurtigt glemt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1960. |
|
Ikke noget synderligt godt rumskydespil, men jeg spillede det alligevel meget. Ideen med tre rumskibe der samles til ét er god, men banerne er meget ensformige. |
Chrono |
1 |
4,3/10 |
1961. |
|
Mortal Kombat hører ikke hjemme på GB!! Kluntet grafik og ringe styring er, hvad spillet reelt har at byde på. |
seeberg |
1 |
4,3/10 |
1962. |
|
|
|
1 |
4,3/10 |
1963. |
|
Et virvar af middelmådige baner, fyld og renderede 2D-baggrunde der er mere film end spil. For tiden meget imponerende cutscenes, jeg var svært imponeret som barn. God Blues rock. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1964. |
|
Tegnestilen er flot og var også grunden til jeg købte spillet. Desværre har det ikke så meget at byde på. Man skal finde rundt i en 2d verden og forbi lidt monstre og det er det. |
KroeboCop |
1 |
4,3/10 |
1965. |
|
Ok første forsøg fra MS for at lave et ishockey spil, dog halter spillet på næsten alle punkter samlignet med konkurenterne på markedet. Spillet bemærker sig kun ved at være online samt en XSN titel. |
APH |
1 |
4,3/10 |
1966. |
|
Middelmådigt platformsspil uden den store variation. Spillet i sig selv er ikke specielt svært - men den noget kluntede styring giver anledning til visse irritationsmomenter. Minder lidt om Pac-Land. |
Kamek |
1 |
4,3/10 |
1967. |
|
Undervandstemaet er en god afveksling fra de typiske terrorister og rumvæsner, men omvendt bliver det relativt hurtigt ensformigt, og der er ikke mange overraskelser derfra. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1968. |
|
Masser af muligheder for at køre overalt, men grafik og gameplay bliver hurtigt kedeligt. |
KTC |
1 |
4,3/10 |
1969. |
|
Stilmæssigt er spillet interessant, men gameplay'et bliver aldrig helt godt. |
Chrono |
1 |
4,3/10 |
1970. |
|
Du kan vælge numre eller alfabetet hvis du fek.s tager numre, så gælder det om at tage 1-2-3 osv før den anden. Man spiller på en plade som er 5 felter høj og bred. |
KroeboCop |
1 |
4,3/10 |
1971. |
|
Stor æstetisk oplevelse da det kom. Idag er det musikken som holder bedst. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1972. |
|
Æstetikken og stemningen fortabes i hvad der føles som en håndfuld løst sammensatte demoer, snarere end en konkret sammenhængende produktion. |
Nuclear Deter... |
1 |
4,3/10 |
1973. |
|
Værd at spille igennem til prisen. Meget begrænset inventory, levels og story også selvom det er episodisk. Combat er ok, fjender bliver stærkere per runde, men det er ellers basic. |
Darken |
1 |
4,3/10 |
1974. |
|
I starten fremstår det som et underholdende actionspil, der er enormt nemt at gå til. Man behøver dog ikke spille voldsomt længe, før man bliver træt af at rende rundt i ensartede gange og skyde |
kidcaffeine |
1 |
4,3/10 |
1975. |
|
Vrider alt hvad det kan ud af værtsmaskinen. Så omfattende og imponerende som 8-bit rollespil bliver. Genren kræver desværre mere nu om stunder. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1976. |
|
3 spil der viser RPG spil i deres tidligste stadie. Men nu om dage bliver disse hurtigt kedelige og langtrukne. Hvorimod den gang i 80-90'erne var de revoulutionerende på alle tænkelige måder. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1977. |
|
Så vidunderligt som det var for 15+ år siden, lige så svært er det og vende tilbage til idag. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1978. |
|
Ufokuseret design. Udviklerne har haft for travlt med at demonstrere, hvor meget man kan have på en CD. Resultatet bliver flere forskellige skydespil/perspektiver, der alle ligger under middel. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1979. |
|
Der er noget fascinerende ved layoutet, hvor man kan se hele banen på en gang og det virker fremragende. Problemet er banen i ental. Det er alt for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1980. |
|
Ligeså velstruktureret som det første, men stadig kun en bane. Og det er stadig for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1981. |
|
Jeg har aldrig forstået seriens succes, og Diamond/Pearl ændrer ikke min opfattelse af, hvor intetsigende, jeg synes Pokémon-spillene er. Ren "catch 'em all" uden nogen form for motivation. |
Sephiroth |
1 |
4,3/10 |
1982. |
|
Har sine gode sider, men Police Quest-serien formåede sjældent meget mere end at være halvkedeligt og forudsigeligt. Dette var seriens højdepunkt efter min mening. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1983. |
|
En konvertering af Populous II eller et moderne Populous var oplagt til DS, men denne mellemting fanger aldrig helt originalens kvaliteter og udstiller i stedet svaghederne ved konceptet og DS'en. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1984. |
|
For nemt! Jeg gennemførte på et enkelt credit, allerede efter ganske få forsøg. Besidder på ingen måde Blazing Star's kvaliteter, dog er atmosfæren med til at holde spillet ovenvande. |
Alf81 |
1 |
4,3/10 |
1985. |
|
Fantastisk historie, som supplement til S01 af serien! Desværre lider spillet af repetitive opgaver, frustrerende styring, tilfældig AI, dårlig konstruerede QTE, og bugs. Kun for PB fans! |
- |
1 |
4,3/10 |
1986. |
|
Et ikke specielt godt udvalg af Psikyo's shooters. Dårlig udgivelse hvor billedet enten har klam pixel shimmering eller vanvittigt meget blur. Alle titler findes i bedre versioner og med mindre lag. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1987. |
|
Sjovt efter en 1 time. Dræbende ensformigt efter 5. Pursuit Force er sjovt i små doser, men ellers er det lidt som chokoladebudding. Det bliver pludselig klæberigt og kvalmende med for meget... |
Papand |
1 |
4,3/10 |
1988. |
|
Spillet er meget hyggeligt, men der går alt for let rod i selve jernbanerne, og da spillet ikke rigtigt har andet at byde på, føles det begrænset i forhold til ældre titler. |
Goodtimes |
1 |
4,3/10 |
1989. |
|
Aldeles trivielt skydespil, hvor man uengageret nedslagter alle stillestående fjender, uden nogen form for taktik eller afveksling. Visuelt er det skuffende, og filmsekvenserne gør det ikke bedre. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1990. |
|
Rare har færre fuldtræffere end en blind der skyder lerduer. Det er groft sagt kun Banjo 1 der stadig holder, mens hovedparten er bras af varierende grad. |
Konsolkongen |
1 |
4,3/10 |
1991. |
|
Et forholdsvis svært spil, men desværre ret utilfredsstillende at kæmpe sig igennem. Kamp-mekanikken er for simpel, og kontrollerne er dårlige når man f.eks. skal op og ned af trapper. |
Kamek |
1 |
4,3/10 |
1992. |
|
Et forholdsvis svært spil, men desværre ret utilfredsstillende at kæmpe sig igennem. Kamp-mekanikken er for simpel, og kontrollerne er dårlige når man f.eks. skal op og ned af trapper. |
Kamek |
1 |
4,3/10 |
1993. |
|
Ikke et speicelt langtidsholdbart spil, da gameplayet er meget simpelt og noget trivielt. Den høje sværhedsgrad er dog med til at gøre spillet interessant i små mængder. |
APH |
1 |
4,3/10 |
1994. |
|
En svagere skabelon end de tidlige Zelda og Metroid spil, selvom det fint kan begå sig i selskab med disse. Dateret af de repetetive baggrunde, mekaniske irritationer og for meget flickering. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1995. |
|
Som at læse en bog, uden at interessere sig for den. Kudos til Square for at prøve noget nyt, men i sidste ende fungerer det bare ikke. Der er ingen holdepunkt og ingen følelser. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1996. |
|
De tre skærme imponerer og øger indlevelsen, men som arcadespil er det meget sløvt og simulationspræget og deraf ikke nær så underholdende som de beslægtede After Burner og Sky Target. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1997. |
|
Kedeligt gensyn med kødbjerget. Enkelte sjove idéer, kvalt i elendig fysik og kedelig grafik. Samplingen af stemmerne er af meget lav kvalitet. Prøver alt for hårdt på at være sjovt - og fejler grumt. |
Cronoss |
1 |
4,3/10 |
1998. |
|
Føles på alle måder gammelt på den ærgerlige måde. Fjenderne giver ringe feedback, våbene føles tamme på trods af volden, og historien fylder alt for meget, kvaliteten taget i betragtning. |
Nuclear Deter... |
1 |
4,3/10 |
1999. |
|
Stilen er hyggelig, menuerne rare og overskuelige. Karakterene er dog papirtynde og spillet lider under for mange gentagelser. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
2000. |
|
Forsøger at skabe en adventure/puzzle oplevelse, med LEGO-spillene, som det store forbillede. For kort, for trivielt og dumme fejl, trækker spillet ned. |
Hanky |
1 |
4,3/10 |