1601. |
|
80% Sonic/20% Mario, uden selvfølgelig at nå deres højder, men selv med mindre frustrations elementer, forbliver det kompetent, om end dømt til at gå i glemmebogen, bortset fra de idérige bosser. |
Bede-x |
1 |
5,8/10 |
1602. |
|
Har sine gode sider, men Police Quest-serien formåede sjældent meget mere end at være halvkedeligt og forudsigeligt. Dette var seriens højdepunkt efter min mening. |
RJK |
1 |
4,3/10 |
1603. |
|
Bestemt ikke uden charme på en lidt dum måde, men først og fremmest er det bare for dumt. Alene at køre fra det ene til det andet sted var en udfordring uden lige. |
RJK |
1 |
3,5/10 |
1604. |
|
Puzzle når det simplest. Ikke at de 100 puzzle er nemme, men præsentationen er skrabet for enhver form for grafisk lir. Ikke at det gør noget, for Polarium underholder alligevel. |
Hulle |
5 |
6,3/10 |
1605. |
|
|
|
1 |
5,8/10 |
1606. |
|
Det er Pokémon, intet at sige, det er awesome! Deres først spring ind i 3D, og det har (lige ved og næsten) ramt præcis det som fans har ventet på.
Kan ikke vente til Ruby/Sapphire remake'en! |
Crystal Dragon |
1 |
8,8/10 |
1607. |
|
Ideen med dine egne Pokémon i 3D og på 64'eren er genial. Dog holder det ikke i længden, men er et godt supplement til GameBoy titlerne... Sjove minispil. |
Q |
2 |
5,4/10 |
1608. |
|
På mange måder et flot remake, der udvider originalen på en virkelig fin måde, men samtidig udstiller det også de dele af originalen, der ikke har fulgt med tiden. |
nyremand |
1 |
5,8/10 |
1609. |
|
Et sjovt spil, og en rimelig historie. Kræver dog at man er til Pokemon, da det ud over historien blot er den ene dyst efter den anden. Kan dog også være udfordrende nok. Bedst tilsat modsatte ver. |
The Dane |
3 |
5,9/10 |
1610. |
|
Det første spil i den populære Pokémon-rpg serie der stadig er i live |
Giluc |
3 |
6,8/10 |
1611. |
|
Idéen med at tegne cirkler for at fange Pokémons er god nok, men der mangler noget dybde i kampene. Det bliver hurtigt trivielt, og historien gør det bestemt ikke mere spændende. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1612. |
|
Simpelt gameplay der ikke overlader megen kontrol til spilleren, krydres med noget vanedannende loot hunting for at give et fortælleløst dopamin-rush der varer et par dages tid. Gratis er en fin pris. |
quad |
1 |
5,8/10 |
1613. |
|
Rigtig god Puzzler, der bliver undervurderet pga. Pokémon-navnet. Mange gode modes, og en holdbar længde giver et spil, hvor alle kan være med - og alligevel underholder enormt. |
Pieyanthikos |
1 |
6,5/10 |
1614. |
|
Kan man godt lide pinball spil, så må man eje det her.(selvom man måske hader Pokemon) |
KroeboCop |
1 |
7,3/10 |
1615. |
|
Et simplificeret Meteos med Pokémon-tema. Spillets koncept er så simpelt, og så lidt krævende, at det kun kan udfordre spilleren via øget hastighed, hvad der ikke føles særligt tilfredsstillende. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1616. |
|
Hvad andet er der at sige end, at dette spil er fantastiskt! Spillet er fuldstændigt enestående med den flotte grafik og så er det jo Pokémon som man kender det med mere til! |
42oo-mario |
2 |
7,1/10 |
1617. |
|
Jeg har aldrig forstået seriens succes, og Diamond/Pearl ændrer ikke min opfattelse af, hvor intetsigende, jeg synes Pokémon-spillene er. Ren "catch 'em all" uden nogen form for motivation. |
Sephiroth |
1 |
4,3/10 |
1618. |
|
Intet menneske på jorden skal udsættes for dette spil. har dog en kvalitet der får mig med på en 2'er, og det er, at det har lykkedes dem at få tilladelse til at udgive det. |
SofticeAllan |
2 |
2,4/10 |
1619. |
|
Folk, der tidligere har fundet Pokemon-serien underholdende, vil sikkert få nogle gode timer med dette spil. Andre vil finde det ensformeligt og forvirrende, når man ikke har viden indenfor universet. |
Pieyanthikos |
1 |
5,0/10 |
1620. |
|
Hvorfor gider jeg bruge tid på at vurdere denne rædsel? Det er ufatteligt kedeligt at se Pikachu se tv. En på alle måder forfejlet udgivelser, der hverken tager hensyn til sit medie eller målgruppen. |
Chrono |
1 |
2,0/10 |
1621. |
|
Flotte men ganske uoriginale puzzle-spil, der fungerer bedre i deres oprindelige flash-udgaver på pogo.com. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1622. |
|
Rigtig sjovt og underholdende spil med udfordring. Måske en aaaanelse for meget af det samme, men stadig værd at samle op! |
la0s |
3 |
6,8/10 |
1623. |
|
Nær arcade-perfekt udgave med 4MB RAM cartridge tilsluttet. Lækre animationer og sjove twists, gør det til en sjov, men meget overfladisk oplevelse. Bør være i enhver Saturn samling. |
Hanky |
1 |
5,8/10 |
1624. |
|
Bomberman som et platformspil fungerer langt bedre end man skulle tro. Det meste af formlen virker faktisk som den plejer. Spillet virker dog uambitiøst og alt for kort. |
Sumez |
1 |
6,5/10 |
1625. |
|
Udssenet snyder! Plok kaster med sine arme og ben som en anden Rayman. Han skal besejer et utal af fjender der befinder sig et en uendelig række af baner, der stille og roligt stiger i sværdheds grad! |
Monkeyboy |
3 |
5,3/10 |
1626. |
|
Lidt sløset præsentation, men kampenes kerneværdier er solide, simple og umætteligt underholdende. "Arhh, lige én kamp til" .... og så glemte jeg sengetiden. |
millennium |
1 |
6,5/10 |
1627. |
|
Hvor underligt og ærgerligt at denne kombination af manager- og fodboldspil aldrig siden er blevet overgået. Jeg har savnet noget lignende lige siden Kick Off 2 vippede forgængeren af pinden. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
1628. |
|
Ligeså velstruktureret som det første, men stadig kun en bane. Og det er stadig for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1629. |
|
Der er noget fascinerende ved layoutet, hvor man kan se hele banen på en gang og det virker fremragende. Problemet er banen i ental. Det er alt for lidt. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
1630. |
|
Modsat efterfølgeren der mere er et grisk pengeeksperiment end egenligt spil, er det første i serien en farverig chamerende udgivelse i tower defense genren med masser af indhold. |
Bede-x |
2 |
7,1/10 |
1631. |
|
Bortset fra en OK anime-intro og præsentation, er der intet af kvalitet i denne vertikal shooter, der uden problemer indtager pladsen som det værste shmup spil til Saturn. Det er totalt smadret. |
Per S |
1 |
3,5/10 |
1632. |
|
Mærket af tiden i sin pathfinding og den sløve pacing. TSRs originale setting, opfindsomme påfund og filosofiske undertoner løfter det til et hovedværk alle med bredere interesse i genren bør spille. |
Bede-x |
6 |
8,3/10 |
1633. |
|
Hjertevarme karakterer i en gennemført setting og med fremragende pacing. Kræver dog accept af hyppige regelbrud, ulogiske svagheder og et stærkt håndhævet forbud mod at spilleren tænker selv. (PC) |
Bede-x |
3 |
6,8/10 |
1634. |
|
En sjov ide', som desværre ødelægges af elendigt spildesign. |
Papand |
1 |
3,5/10 |
1635. |
|
Rip-off af de mange tower-defense til Warcraft III, men mange gange mere charmerende. Sød simpel grafik og afslappende musik. Herlig vanedannende. Sværhedsgraden er dog meget høj. |
tas |
1 |
6,5/10 |
1636. |
|
En rigtig god Chu Chu Rocket-klon der både udvider konceptet og vender det på hovedet. |
Nuclear Deter... |
1 |
7,3/10 |
1637. |
|
Flot og vel-animeret platformer. Mener at kunne drage direkte paralleller mellem Rare's DonkeyKongCountry (SNES) og Pitfall, sidstnævnte er klart at foretrække. |
Alf81 |
1 |
6,5/10 |
1638. |
|
En god historie, og et par sideelementer samt at det i sig selv er en god overførsel af den originale klassiker gør dette til et godt spil. Ikke for let, og ikke svært men lige tilpas. |
The Dane |
2 |
7,6/10 |
1639. |
|
Arcadeklassiker, der har et karakteristisk look med sin digitaliserede grafik. 3 forskellige kæmpere og brug af våben i arenaen trækker op, men kamp-systemet er simpelt og ender let i button-mashing. |
silverstar |
2 |
5,0/10 |
1640. |
|
Hele vejen igennem trist, overfladisk og uinspireret. Selvom Zelda har været til inspiration, så tåler dette spil ingen sammenligning med den klassisk serie. Formår slet ikke at fængsle. |
RJK |
2 |
4,1/10 |
1641. |
|
Et langtidsholdbart og unikt spil der formår at imponere selv den mest platte CS-nørd. Man kan gøre hvad man vil. Når man vil. Hvis man vil. Og man bliver aldrig træt af at brænde spanske byer ned. |
Daihyoumaru |
3 |
8,0/10 |
1642. |
|
Den gode idé, at kombinere Pirates! med platformgenren, falder til jorden når platformbanerne er så ordinære, og spillet så kort. Tilsæt noget mere Castlevania, og det næste spil kunne blive godt. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1643. |
|
Primært et action-platformspil, med et simpelt kampsystem, der både ligner og minder, om den film det er baseret på. Lokal two-player trækker spillet op, hvis man vil spille sammen med sine børn. |
Per S |
1 |
5,8/10 |
1644. |
|
Super underholdende, udfordrende og brugerdrevet MMO. Desværre er indlæringskurven MEGET stejl, og vil skræmme brugere, der ikke er hardcore MMO spillere. Men absolut godt spil, med mange timers sjov. |
LiquidSnake |
1 |
7,3/10 |
1645. |
|
Jeg ved ikke om det her er "originalen", men konceptet er i hvert fald både originalt, udfordrende og sjovt. Ikke mindst når man er to om at bygge rør, så samarbejdet virkelig kommer på prøve. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
1646. |
|
Pinocchio har en noget sløv start, men kvaliteterne viser sig hurtigt senere. Grafisk, super flot. Et så ganske overset spil. |
Hanky |
1 |
6,5/10 |
1647. |
|
Den første bane er ret original, men ellers er dette spil ikke en millimeter over middel. Styring er upræcis og reagerer for langsomt. |
Chrono |
1 |
5,0/10 |
1648. |
|
Er man til zombier og pinball er det her nok noget, spillet er baseret på lyspistol spillet House of the dead II. Spillet tager ikke lang tid at spille ligesom Pokemon og Sonic pinball spillene. |
KroeboCop |
1 |
5,0/10 |
1649. |
|
Utroligt godt design og en helt uovertruffen lydside gør, at det næsten bliver som en drøm at spille Pinball Dreams. Eksemplarisk demonstration af flipper-genren, der stadig holder fuldt ud i dag. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
1650. |
|
Gode tables fra forskellige perioder, fint suppleret med lidt baggrundshistorie om hvert table. Masser af fan-value. Præsentationen ligner noget fra 1992 og fysikken mangler lidt smæld. |
millennium |
1 |
5,8/10 |