601. |
|
Strikers III er præcis så retarderet som i de andre collections. Resten af spillene er meget fornuftige, omend Sengoku Cannon er et visuelt mareridt. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
602. |
|
Strengt lineært, men super intens spiloplevelse. Det mest vellykede film-spil i nyere tid. Lidt grafisk slow-down, men underholdningsværdien er ganske enkelt upåklagelig. |
millennium |
15 |
6,4/10 |
603. |
|
Street seriens efterfølger er endnu mere arkade, og endnu mindre indhold. Next-gen grafik og irriterende kommentatorer i en pærevælling, der er for overfladisk til at fange i det lange løb. |
LiquidSnake |
1 |
5,8/10 |
604. |
|
Stray kan virke skævt ved første øjekast, men en velkendt formular viser sig hurtigt. Nye spilmekanikker bliver brugt for lidt, men ellers overraskende, friskt og betagende. En anelse for kort. |
Hanky |
1 |
7,3/10 |
605. |
|
Strategispil der viste os hvordan rigtige slag skulle se ud. Når kampene først begynder mister man dog hurtigt overblikket, og udfaldet bestemmes desværre oftest ved tilfældigheder. |
Papand |
2 |
5,0/10 |
606. |
|
Stramt run-and-gun med en tilgivende indlæringsrutine, som hele tiden bringer dig lidt længere frem i de varierende baner. Top-down banerne er den eneste svaghed. |
millennium |
6 |
7,8/10 |
607. |
|
Stramt gameplay og styring. Desværre er gameplayet lige simpelt nok, og bliver i sidste ende for gentagende, selvom der løbende introduceres nyt gennem våbentilpasning. |
Nuclear Deter... |
1 |
6,5/10 |
608. |
|
Straight-forward Crash Bandicoot-klon, med en ligeså arrig and i hovedrollen. Ikke noget fantastisk gameplay, men dyrker Disney-charmen og er klart henvendt til yngre spillere. |
millennium |
2 |
5,0/10 |
609. |
|
Stort set på højde med de to forrige spil. Lækker grafik, lyd og styring. Nye funktioner. Deja vu i forhold til Arkham City. Kampe bliver fortsat ensformige. Lidt bugs. Klar værdig 3'er. |
enfen |
4 |
7,5/10 |
610. |
|
Stort set ingen mulighed for påvirkning fra spillerne. En perfekt brætspilsudgave af Animal Crossing. Objektivt dårligt, men vanvittigt underholdene når man er flere i det rigtige mindset. |
Konsolkongen |
1 |
5,8/10 |
611. |
|
Stort set det samme spil som RS3. Banerne er genrelt en anelse dårligere, og Aimet er også stadig helt håbløst.
Vurderes til samme som RS3 da der er rettet en del fejl. |
Konsolkongen |
3 |
6,8/10 |
612. |
|
Stort set det samme som forgængeren. Der er dog én ekstra tank man kan købe. Hvis man kan lide etteren, er dette spil dog et sikkert køb, og vil fænge én i mindst lige så mange timer. |
Svovlmunk |
2 |
7,1/10 |
613. |
|
Stort set alle irritationsmomenter fra forgængeren er væk, desværre er forbedringerne ikke nok da både figurer og historie er så uinteressant og kedelig at man skal kæmpe bravt for at holde sig vågen |
Azzkikr |
5 |
5,9/10 |
614. |
|
Stort og varierende galleri af karakterer giver spillet sjæl, og kontrollen af karaktererne fungerer godt. I multiplayer kunne man opnå nogle fantastiske kampe mod sine venner. |
KLT |
1 |
5,8/10 |
615. |
|
Storslået og stemningsfuldt sci-fi eventyr med høje produktionsværdier og solidt gameplay. Udmærket historie mens figurer er mere fængende. |
Beano |
13 |
8,1/10 |
616. |
|
Storslået fortælling, som på fin vis udnytter at være direkte efterfølger til GC-spillet, både historiemæssigt og spilmekanisk. Grundstenene er de samme som altid, men strukturen er frisk. |
Goodtimes |
1 |
7,3/10 |
617. |
|
Store, sjove sprites. God arcade look-and-feel. Forsvars-belønnende udenadslære. Det er smalt og kompakt men drøn underholdende. |
millennium |
3 |
7,7/10 |
618. |
|
Store sprites og noget der ligner en RPG-handling lover godt, men det tager tid at vænne sig til styringen (man hopper med d-pad op…) Hack & slash gameplayet er afvekslende nok til at gør titlen spilv |
Wired Nicky |
1 |
5,8/10 |
619. |
|
Store dele af spillet er faktisk ok, og spillet er ganske stort... men afsindigt hyppige random encounters og komplet tilfældige boss kampe gør spillet usigeligt frustrerende. Sidste boss = umulig. |
Kamek |
1 |
5,0/10 |
620. |
|
Stor æstetisk oplevelse da det kom. Idag er det musikken som holder bedst. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
621. |
|
Stor skuffelse. Grafikken er kedelig, spilmekanikken dur ikke og der er alt for få options og spilmodes. |
Naiera |
1 |
3,5/10 |
622. |
|
Stor forbedring af ZOE. Mindre ensformigt og med en dejlig historie. Dog er det for kort (ikke lige så kort som ZOE) og kan virke for lineært. |
Iqon |
6 |
8,0/10 |
623. |
|
Stor arkade følelse i forhold til konkurrenterne. Spillet savner ideer og mangler mange kvaliteter i forhold til nyere F1-titler. |
Papand |
1 |
4,3/10 |
624. |
|
Stodder-spil for alle pengene, med en ligegyldig historie og en teknisk coolness-faktor som fejer benene væk. Et vanvittigt koncept som lykkedes til fulde. |
millennium |
1 |
6,5/10 |
625. |
|
Stiv og grim grafik. Spillet er i øvrigt også ufatteligt svært |
seeberg |
1 |
4,3/10 |
626. |
|
Stiv og grim grafik. Spillet er i øvrigt også ufatteligt svært |
seeberg |
1 |
4,3/10 |
627. |
|
Stilsikkert spil med et unikt og sejt kampsystem, som fungerer rigtig godt og gør hele spillet til en frisk oplevelse. Har desværre nogle grimme bugs. |
Goodtimes |
3 |
7,1/10 |
628. |
|
Stilsikker produktion, meget forventeligt og alt, alt for hurtigt gennemført. Et Mario-spil kan ikke udelukkende leve på ekstra features og møntsamling. |
millennium |
2 |
6,7/10 |
629. |
|
Stilren men også meget trist og generisk dungeon crawler, der er så irriterende fjendtligt og gammeldags hardcore, at det får Etrian Odyssey til at virke varmt og imødekommende. |
RJK |
1 |
3,5/10 |
630. |
|
Stilmæssigt nyskabende fremtidsracer med godt gameplay. Svævefornemmelsen er overbevisende og link-muligheden gør kun spillet bedre. |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
631. |
|
Stilmæssigt er spillet interessant, men gameplay'et bliver aldrig helt godt. |
Chrono |
1 |
4,3/10 |
632. |
|
Stillet overfor senere udgivne spil i survival horror-genren står CT:TFF stadig som en frisk oplevelse med masser af genpilningsværdi på grund af mange forskellige slutninger og udfald i spilforløbet. |
SkyblazeR |
1 |
8,0/10 |
633. |
|
Stilistisk overbevisende mix af gamle elementer på en ny og interessant måde. Det bliver utvivlsomt hurtigt ensformigt, men kombinationen af pistolspil og dansebevægelser er spændende - især i versus. |
RJK |
1 |
5,8/10 |
634. |
|
Stilisk noget af en perle. Kontrollen er dog en anelse problematisk, men ikke noget der forhindrer den charmerende stemning og den stigende sværhedsgrad i at fornøje spilleren. |
la0s |
1 |
6,5/10 |
635. |
|
Stilen er hyggelig, menuerne rare og overskuelige. Karakterene er dog papirtynde og spillet lider under for mange gentagelser. |
Bede-x |
1 |
4,3/10 |
636. |
|
Stilen er dejligt rå og beskidt, og baggrundsmusikken er fantastisk. Gameplayet har ikke ændret sig meget siden Doom, så det vil nok mest tiltale folk, der er klar på et skud retro FPS. |
KillerBean2 |
6 |
5,0/10 |
637. |
|
Stil ændringen var uønsket og kampsystemet er unødvendigt kompleks, men spillet indenunder benytter samme romantisk pirrende platformsgrundkerne som SoT. Synd at der er nogle bugs. |
Bede-x |
2 |
7,1/10 |
638. |
|
Stil og lydside er det eneste der taler for dette spil. Voldsom repetitiv gameplay, kun med bosserne til afveksling. En smule mere kærlighed og spillet kunne måske have været fremragende. |
Alf81 |
1 |
3,5/10 |
639. |
|
Stereotypisk og tandløs formel-WayForward. Masser af genkendelige elementer fra f.eks. Shantae, men level design er nærmest ikke-eksisterende, og hver eneste backtracking føles formålsløs |
Sumez |
1 |
4,3/10 |
640. |
|
Stemningsfuld og intens. Selvom den er dragende, er den dog gameplaymæssigt lidt af en katastrofe. Et af de spil, som det er sjovere at se andre spille. |
Goodtimes |
2 |
5,9/10 |
641. |
|
Stemningen er meget et mareridt og det er meget pga musikken og ikke lige grafikken, det rammer de godt. Gåderne er til tider ret svære og trælse IMO. |
KroeboCop |
9 |
7,0/10 |
642. |
|
Stemningen er indtakt, og især monsterdesignet spændende. Historien er dog rodet og yderst overfladisk, som et puslespil, hvor de vigtigste brikker mangler. |
Nuclear Deter... |
1 |
5,8/10 |
643. |
|
Stemningen bærer det virkeligt langt, men det er også nødvendigt, da lokationerne ofte er tomme og kedelige. Lidt bedre design på det område, kunne have gjort SR til noget stort. |
Bede-x |
8 |
6,9/10 |
644. |
|
Statiske menuer, ucharmerende karakterer, begrænsede options, ringe power-ups og der mangler mange kommunikative animationer. Så hæderligt som det end er når man kører, så har det for meget imod sig. |
Bede-x |
1 |
5,0/10 |
645. |
|
Starter udmærket i første bane, men spillet hviler ikke i sig selv og kaster spilleren rundt i forskellige gameplay-gimmicks. En rodet omgang og et dårligt spil. |
Konsolkongen |
2 |
5,0/10 |
646. |
|
Starter som klassisk NES-inspireret action platformer, men udvikler sig til et mere manøvrerings-orienteret moderne indie-spil efter lidt tid. Hvis man er til begge dele, er det god værdi for pengene |
Sumez |
1 |
6,5/10 |
647. |
|
Starter godt, men bliver i sidste ende trægt på grund af den store mængde genbrug, lave sværhedsgrad, og dårlige balance. Fine karakterer. |
Nuclear Deter... |
3 |
6,2/10 |
648. |
|
Starten på Capcom's overlegne platformsdominans i 8-bit tiden. Dejlig høj sværhedsgrad som blev seriens kendetegn fremover. Overgået af efterfølgerne, men stadig rigtig godt. |
Konsolkongen |
4 |
5,7/10 |
649. |
|
Starten er lidt kedelig, men længere inde udfolder det sig som det formentligt bedste beat 'em up i klassisk stil. Er tydeligvis gennemarbejdet med mange fine detaljer. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
650. |
|
Standardiseret urealistisk arcaderacer gennem fire storbyer, der indeholder det meste - men som ikke bruger det til noget særligt. Sjovt et par gange i multiplayer, men heller ikke mere. |
RJK |
1 |
5,0/10 |