Andy | Skrevet 14/04-04 15:36 | Hej, jeg har en lille Super Nintendo samling jeg gerne vil have vurderet:
Konsoller/Tilbehør:
1x Defekt SNES(Uden æske og manual)
1x SNES de hvirker, med alle kabler til osv.(Uden æske og manual)
2x Original SNES Controller(Uden æske og manual)
1x Defekt
Adapter(Til at spille US spil med)(Uden æske og manual)
1x Super Gameboy(Uden æske og manual)
Spil:
1x Super Mario All-Stars(Uden æske og manual)
1x Super Mario World(Uden æske og manual)
1x Super Mario RPG(Uden æske og manual)
1x Street Fighter II(Uden æske og manual)
1x Blazing Skies(Uden æske og manual)
1x BOB(Uden æske og manual)
1x Chrono Trigger(Uden æske og manual)
1x Starwing(Uden æske og manual)
Hva' tror i den er værd? eller kan sælges for? | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|
Naiera | Skrevet 14/04-04 15:39 | | Ikke meget. Se nogle P:R-priser, og hold al form for salg ude af denne tråd. Brug Handelssektionen. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Clair Obscur: Expeditio...
|
|
Andy | Skrevet 14/04-04 15:41 | | Ok, men jeg troede at Chrono Trigger og Super Mario RPG var rigtig meget værd..? | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|
|
|
Andy | Skrevet 14/04-04 16:34 | | Nå okay:) | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|
Darken | Skrevet 14/04-04 17:52, rettet 14/04-04 17:53 | er det noget du har tænkt dig at sælge eller er du bare interessert i værdien?
(og hvis du tænkt dig at sælge, er det så kun samlet eller ?) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Andy | Skrevet 15/04-04 08:06 | Ved jeg faktisk ikke, måske...måske ikke;)
Men hvis det skal er det tilhvertifald samlet.. | Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
|
|