X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolseminar: Hvem medbringer hvad?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 12/04-04 19:59, rettet 13/04-04 00:04 
Bemærk venligst at vi, på opfordring, har ændret begivenhedens navn fra "R:P" til "konsol seminar" (KS1), vi kunne selvfølgelig lige så godt have kaldt det "Fagligt Møde" (FM1), men nu blev det altså KS, for ligesom at antyde et gran af seriøsitet ;-)


Godt fortalt dækker denne lidt kryptiske indledning over at Le Roof valgte at tage mig på ordet,... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-04 15:37, rettet 15/04-04 15:45 
dRxL>
Gad vide hvor man kan download den slags i dag?

Måske her?
www.booyaka.com
Der har jeg ihværtfald hentet meget for et par år siden.

EDIT: Der er masser af dem, dog kun til US og JAP versionerne. Ved ikke om nogle af dem passer til et PAL spil :/

EDIT IGEN:
Og man kan også hente download filer, og saves med alle sangene undlocket til Samba de Amigo, og ver. 2000.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/04-04 15:52 
Der har jeg så været inde, og det ser ikke ud til at US/JAP saves virker ret godt med PAL versionen :(

Så må vi klare os uden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/04-04 16:00 
Skod. Så kender jeg kun dreamcast.planetweb.com .

Der står ikke hvilken version de er til ved ret mange af dem. Men måske er i heldige at der ligger en PAL fil.

Powerstone 2 save files
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 15/04-04 16:26, rettet 15/04-04 16:37 
Og så kom jeg i tanke om at jeg har "capcom vs. snk 2: fan disk" liggende, hvor perfekte saves til alle capcoms DC fightere er at finde på. Problemet løst =)

Er der forresten ikke nogen der tager et ekstra dc-keyboard med så vi kan få spillet noget typing of the dead. Jeg har desuden en adapter til PC AT og PS/2 keyboards.

Edit: Jeg har undersøgt det lidt nærmere, og det viser sig at de saves jeg hentede på booyaka også gjorde en forskel, men ikke nok ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 15/04-04 17:09 
DC Keyboard (kraut; komplet moddet til Typing): check!
SumezSumezSkrevet 15/04-04 17:49 
Jeg vil med glæde ydmyge hvem som helst i Typing. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/04-04 17:55 
dRxL>
Der har jeg så været inde, og det ser ikke ud til at US/JAP saves virker ret godt med PAL versionen :(

Så må vi klare os uden.

Jeg har 2'eren i JAP version, hvis det hjælper noget? Kan bare ikke læse menuen :)
dRxLdRxLSkrevet 15/04-04 19:01, rettet 15/04-04 19:10 
Jeg har fået som skrevet tidligere fået det til at virke med fandisken (som overfører et japanske save) så jeg tog nok fejl tidligere da jeg påstod at der var forskel på versionerne mth. savegames.

Det ser i øvrigt ud til at vi med dette save har fået yderlige nogle items i forhold til det save RJK og jeg i sin tid fremskaffede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/04-04 19:37, rettet 15/04-04 19:37 
Ah... Det så jeg ikke. I blame my job :)
JmogJmogSkrevet 15/04-04 23:15 
Kan man forøvrigt spille flere end to i Typing? I så fald kan jeg nemlig også godt mebringe et keyboard.
SumezSumezSkrevet 16/04-04 00:37 
Det kan man ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/04-04 10:56 
Kan forresten meddele, at jeg får mulighed for at medbringe to sæt trommer til Donkey Konga, så vi kan få prøvet det i multiplayer (er ret sjovt).
SumezSumezSkrevet 16/04-04 16:30 
Hvis det er ligesom Taiko no Tatsujin, minder det mest om en nedvandet udgave af Samba de Amigo. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 16/04-04 16:42 
Har nu ikke spillet Taika, men DK gjorde et forrygende indtryk på mig da jeg prøvede det hos Jmog for et par måneder siden. Ikke helt så gakket som Samba kan være det, men kontrollen er LANGT bedre (mere præcis).
JmogJmogSkrevet 16/04-04 17:18 
Så er der altså også noget særligt over et spil hvor man er nødt til at klappe.
Per SPer SSkrevet 16/04-04 22:58, rettet 16/04-04 23:30 
Var der nogen der tog en Atari Jaguar med? Så tager jeg Defender 2000 og Iron Soldier med.

Edit: Det er der ikke..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig