X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Messenger-problemer


Svar
KTCKTCSkrevet 06/04-04 20:28 
Ja, så er den gal her igen. Har I andre også problemer med at logge på MSN Messenger nu?
Jeg overvejer seriøst at skifte tilbage til ICQ igen :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 06/04-04 20:33 
Jeg har faktisk været i stand til selv at vælge hvornår jeg vil logge på MSN siden den nye version kom (fantastisk). At webcam stadig ikke virker, og filoverførsel stadig er så dårligt at jeg slet ikke forstår hvordan de har båret sig ad, er så en anden sag.
Anyway, jeg kan nu godt logge på MSN nu, selvom den er lidt tid om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/04-04 20:43 
Lige nu virker det fint for mig, men de sidste par dage har det været lidt ustabilt. Generelt synes jeg dog ikke, at jeg oplever nogle problemer med det
KTCKTCSkrevet 06/04-04 20:54 
Nu virker skidtet igen, men det er surt at blive smidt af midt i sine samtaler :/
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 06/04-04 21:24, rettet 06/04-04 21:25 
jeg tror vi alle havde det problem men der er da absolut ingen grund til at skifte til icq!!! det .o.t
NaieraNaieraSkrevet 06/04-04 21:25 
OK, vi har konkluderet flere gange at Messenger kan give problemer, men vi vil ikke have en tråd hver gang det sker.

Lukket.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig