X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dancing Stage Fever - Hot or Not


Svar
JesperJesperSkrevet 26/03-04 18:07 
Da jeg overvejer at købe Dancing Stage Fever til Xbox, vil jeg gerne høre om der er nogen der har prøvet det, og kan fortælle mig om det er sjovt og om det er pengene værd?

Er det noget der holder i længere tid, eller er det bare sjovt en weekend og så er det det?
KeenKeenSkrevet 26/03-04 18:13 
Hvad med dette...

(Konsolkongen har bestil det, jeg venter til jeg har hørt hans vurdering)

GamePlay
JesperJesperSkrevet 26/03-04 18:20 
Sad også lige og kiggede på det ;) Ser spændende ud - tror også jeg lige venter og hører hvad Konsolkongen har at sige.
quadquadSkrevet 26/03-04 19:10 
Nu har jeg ikke direkte erfaringer med spillet til Xbox.

Ved du om det er en direkte genudgivelse af PSX-versionen? I denne er der den dårligste musik jeg endnu har set i et dansespil.

Men hvis du ikke har haft fornøjelsen og glæden af dansespil før, er det helt sikkert et køb værd - Spørg bare de nyinviede der prøvede det til træffet.
KeenKeenSkrevet 26/03-04 20:40 
hvis det er det der med alle de gamle og uintressante sange synes jeg at han burgte holde sig fra det... nj han må ha det der disney dansespil, det var sjovt :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-04 14:41, rettet 27/03-04 14:42 
Jeg håber lidt på at det understøtter custom soundtracks. Det ville være fedt! Det, som jeg frygter mest er kvaliteten af de dansemåtter der hører med.

BTW. Så fik jeg en mail fra GP hvor der stod at det var sendt i onsdags, så jeg regner med at ha det mandag/tirsdag.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-04 20:30 
Jeg kan afhente det imorgen på posthuset. Så det vil jeg da gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/03-04 20:15 
Nu har jeg fået det testet, og jeg mener bestemt det holder. Noget af musikken er meget fed, og noget er lidt tamt. Måtterne virker også som værende en god kvalitet.
Det er pisse svært at mestre det i starten, men efter et par timer vil man ha fået nogle ganske gode karakterer i spillet.
Online delen virker åndsvag og ligegyldig, hvordan de har tænkt sig at man skal bruge headsetet fatter jeg ikke.

Det er rigtig sjovt, især i multiplayer, det kan kun anbefales.
Men fuck hvor har jeg ondt i fødderne nu ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 29/03-04 23:32 
Gider du skrive præcis hvilke kendte numre, der er med? Jeg køber udelukkende dansespil for hits'ne. Gider ikke alt det Konami-musik.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/03-04 00:14 
Så skal du nok holde dig fra DDR-serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/03-04 00:15 
Ved det, men hvad skal jeg så købe? Har tidligere oprettet en tråd om det uden held.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 00:45, rettet 30/03-04 00:46 
Jeg ved sq ikke lige hvilke af de numre der er kendte, jeg har hørt 3-4 af dem før. Det er normalt ikke lige den slags musik jeg plejer at høre, men det er sq meget fedt at danse til.

Desuden er der kommet nogle 4 nye sange man kan downloade. Men desværre skal man betale 5£ for dem. På den anden side så er de ikke helt tossede.

BTW så understøtter det IKKE custom soundtracks :( Syns jeg godt de kunne ha inkluderet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 30/03-04 00:56, rettet 30/03-04 00:57 
Hvis nogen lavede noget ordentlig kode til at generere steps ud fra musikken, så man selv kunne tilføje alle de sange man ønskede, så ville de jo aldrig kunne sælge et nyt dansespil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 30/03-04 01:24 
Konsolkongen: Kunne du ikke lave en liste over sange/artister, og eventuelt også til de sange, som man kan hente over Live?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 30/03-04 10:43 
RJK>
Hvis nogen lavede noget ordentlig kode til at generere steps ud fra musikken, så man selv kunne tilføje alle de sange man ønskede, så ville de jo aldrig kunne sælge et nyt dansespil...

Men det er blevet lavet. Stepmania (som er gratis) til PC og Xbox tillader at man henter og tilføjer sange som man har lyst. Det største problem er at finde en PSX-converter, der understøtter dansemåtter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 11:35 
KTC>
Konsolkongen: Kunne du ikke lave en liste over sange/artister, og eventuelt også til de sange, som man kan hente over Live?

Jo det kan jeg da lige. Jeg spillede det 5-6 timer non stop igår, og nu kan jeg næsten ikke gå :(

Sumez>
Stepmania kan også hentes til xbox.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 30/03-04 11:38 
Det lyder lækkert med en liste! Og ja, jeg er begyndt at strække ud, når jeg har danset. Ellers bliver man godt nok øm.

Kan en af jer fortælle lidt mere om Stepmania? Hvordan henter man det til sin Xbox? Og hvad er det egentlig?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 12:10 
Sange: (Nemmeste først)

Blondie - Call Me
Shamen - Ebeneezer Goode
Blondie - Heart of Glass
Caesars Palace - Jerk it Out
Big Brovaz - Nu Flow
The Wonderstuff - Size of a Cow
The Libertines - Up the Bracket
Inspiral Carpets - Saturn 5
LED. LIGHT feat. Goro Infinite Prayer
SHIN Murayama feat. Argie Phine - Let's Talk it Over
Jonny Dynamite - On the Jazz
Sana Mollete Ne Ente - Togo Project feat. Sana
Divas - Secret Rendezaious
DE-SIRE - Healing Vision
N.M.R-typeG - Keep On Movin' (DMX MIX)
SySF. feat. Anna - Look To the Sky (True Color Mix)
L.E.D. LIGHT - Overblast!!
**UZI-LAY - Put Your Faith In Me (Saturday Night Mix)**
dj. TAKA - Quickening
Caramel.S - So In Love
Jun - Sweet Sweet Magic
Thuggie D. - There 4 You
RevenG vs. DE-SIRE - TSUGARU
dj. TAKA - .59
NAOKI - CAN'T STOP FALLIN' IN LOVE (-SPEED MIX-)
BeForU - DIVE
RevenG - exotic ethnic
OKUYATOS - Kind Lady
tiger YAMATO - LUV TO ME (disco mix)
**L.E.D. - MGS2 mission R**
L.E.D. LIGHT - THE EARTH LIGHT
TaQ - Electro Tuned (the Subs Mix)
STM 200 - PARANOiA ETERNAL
Crystal Aliens - SEXY PLANET
D.J. RICH feat. Tail Bros. - SUPERSTAR
2MB - TRIP MACHINE (-LUV MIX-)
2MB - La Señorita Virtual

** - Skal unlockkes først

Download Content:

Song Pack 1: (5£)

dj. TAKA - Abyss
NAOKI - BURNIN' THE FLOOR
Mr. T with Motoaki.F - Burning Heat (3 option mix)
riewo - In My Eyes
TOMOSUKE - Mind Parasite
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 30/03-04 12:42 
Wehner>
Kan en af jer fortælle lidt mere om Stepmania? Hvordan henter man det til sin Xbox? Og hvad er det egentlig?
Fang mig på messenger :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 30/03-04 13:36 
Konsolkongen: Tak for listen. Kan se at det kun er de to Blondie-numre, der interesserer mig - desværre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 13:45 
Og der er vi så forskellige.
Mit ynglings nummer må være Shamen - Ebeneezer Goode der har jeg også opnået en A rank ;) (på det letteste of course)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig