X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forklar mig lige det her?! (DBZ)


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-04 21:21 
Der findes åbenbart en censureret version af både Toriyamas manga og (som tidligere belyst) Anime'en.

Spørgsmål: Er det den censurerede Manga vi får i Danmark?
Spørgsmål 2: Hvad er ændret fra originalen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 17/03-04 21:27 
Det er den originale version af mangaen, der udgives i Danmark.
Til gengæld er den anime der vises den amerikanske version med censur i hoved og røv, og et klart ringere soundtrack.

..Hvor er det pinligt at jeg ved så meget om Dragonball. Det er også kun fordi, det er anime. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 17/03-04 21:57 
Det ville være syndt at sige at den den danske Manga (medmindre du taler og DBZ mangaen, som jeg ikke kender til)er censureret, da bandeord, og en smule perverse bemærkninger tit indgår i historien :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-04 22:23, rettet 17/03-04 22:27 
Sumez>
..Hvor er det pinligt at jeg ved så meget om Dragonball. Det er også kun fordi, det er anime. :!

Hvordan forklarer du spillene i din samling? :-D
Hvordan forklarer jeg min søgning på spillene :-/

WilliDaRappa>
Det ville være syndt at sige at den den danske Manga (medmindre du taler og DBZ mangaen, som jeg ikke kender til)

Det er ikke så mærkeligt, at du ikke kender den. Den findes nemlig ikke.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 17/03-04 22:43 
Der er ikke noget pinligt ved Dragonball.
Kun hvis man er en af de der "alt hvad der er populært er noget juks" personer.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 17/03-04 22:50, rettet 17/03-04 22:53 
WilliDaRappa>
da bandeord, og en smule perverse bemærkninger tit indgår i historien :P

Og bryster og tissemænd. :)

Born2Play>
Hvordan forklarer du spillene i din samling? :-D

De fulgte med i famicom-pakken. :P
Men det er også meget sjovt at have. De er jo fra dengang, Dragonball ikke var så gammelt.

Zzap!>
Kun hvis man er en af de der "alt hvad der er populært er noget juks" personer.

Det eneste der er værre end mainstream, er folk der er anderledes med det formål at være anderledes. ;)
Men jeg forstår udmærket hvad du mener, og min viden om Dragonball stammer heldigvis fra lang tid før det kom frem i Danmark. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/03-04 23:01, rettet 17/03-04 23:01 
Sumez>
Og bryster og tissemænd. :)

HENSTILLING!! :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-04 23:21, rettet 17/03-04 23:23 
Zzap!>
Der er ikke noget pinligt ved Dragonball.
Kun hvis man er en af de der "alt hvad der er populært er noget juks" personer.

Edit: This post will hunt me!

Jeg indrømmer det (én gang for alle!) - Jeg er sygeligt vild med alt Akira Toriyama rører ved. Jeg har været vild med DB serien lige siden den først kom frem i Japan. Hele min barndom ventede jeg på en US/EU release.

I 6. klasse lavede jeg en engelsk rapport om Toriyama (fik ros, men mest grin tilbage i hovedet, af en "nakke-krassende" lærer og en hånende klasse).

Hans streg er for mig noget af det bedste der findes.

Når det så er sagt – Så bliver jeg altså nødt til at få fat i uncut udgaven af Anime'en. Hvor? Hvor?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 18/03-04 00:22 
Jeg kan også rigtig godt lide hans streg. Måske mest fordi det minder mig om Chrono Trigger, men jeg kan generelt god lide den. Det er bare irriterende at DB er så kommercielt som det er, for man ser det virkelig over det hele, og så er det det bliver som Zzap! siger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 18/03-04 08:56 
http://www.fantask.dk/detail.asp?cboChoice=qryResultFilm&mode=films&id=PNE11603V
http://www.fantask.dk/detail.asp?cboChoice=qryResultFilm&mode=films&id=PNE11602V
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig