X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Koder - Ødelægger det spillene?


Svar
CanonCanonSkrevet 15/03-04 13:42 
Koder, en stor hjælp hvis man ikke kan komme videre i et spil, eller fx GTA: Vice City, bruger man koderne for sjovt.

Men spørgsmålet er, kan koder ødelægge selve spillet, min ven siger at hans GTA: VC er ødelagt, pågrund af den stor forbrug af snydekoder som han har indtastet i spillet.
Jeg har personlig ikke selv oplevet det, men er det rigtig at det kan ske?

Jeg ved godt at det er selve spiludvikleren, som har lavet koderne til deres spil, men alligevel, af for meget forbrug kan det ske at spillet bliver ødelagt.
Bah...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/03-04 13:58 
Er det "bare" hans save filer - eller hele spillet?

Eller...

Mener han spilleglæden?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CanonCanonSkrevet 15/03-04 13:58 
Hele spillet...
Bah...
The DaneThe DaneSkrevet 15/03-04 14:05 
Han kunne jo bare lade være. Der er ingen som tvinger folk til at bruge dem for at komme videre, og det er derfor fuldt op til den enkelte at bruge dem - at det så skulle have ødelagt det for ham er hans egen sag.
Det er så noget helt andet hvis en person snyder over nettet mod andre, da det jo så direkte har risiko for at ødelægge spilglæden for dem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JmogJmogSkrevet 15/03-04 14:06 
Det kan da vel højst være save-filerne. Medmindre han har fundet en smart kode, der overtaler laseren til at ridse skiven ;-)
VictorVictorSkrevet 15/03-04 15:03 
Hvis han bruger Action Replay eller andre snyde moduler kan det måske være der for :-)
SumezSumezSkrevet 15/03-04 15:26 
Action Replay kan da ikke have nogen effekt på spil-discen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DizzyDizzySkrevet 15/03-04 15:34 
Det lyder som en urban legend.
Jeg tror ikke på at en kode kan ødelægge et spil fysisk, men det klart hvis man modificerer et spil med en patch kan det ødelægge et installeret spil, men org cd'en vil da stadig være intakt.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
TKTKSkrevet 15/03-04 17:10 
når man gemmer i gta vice city nogl gange ADVARER de en mod at gemme pga. at det kan "DAMAGE" spillet... Det har jeg opleveet , men der er ikk sket noget siden... jeg gør det heller ik mer... hehe...
CalleCalleSkrevet 15/03-04 17:10 
Hvis det er til pc, så gælder det vel bare om at installere spillet igen, og så skulle det være fikset. ;)
RitesRitesSkrevet 15/03-04 17:34 
Spillet er ikke ødelagt.
Medmindre "snydekoden" gik ud på at ridse digte ind i CDen, selvfølgelig.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig