X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 3


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 10:48 
Ved ikke om jeg er hurtigt nok ude denne gang, men jeg så lige at Doom 3 ville indholde co-op. Eftersom jeg elsker at spille spil hvor man arbejder sammen, er dette en glædelig nyhed for mig.

http://xbox.ign.com/articles/497/497581p1.html

Bemærk a... Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 04/11-12 07:46 
Doom 1+2 er med, så måske det som beskrives.
nerosnerosSkrevet 04/11-12 10:36 
Ja det er det nok så. Ærgeligt at der ikke er co-op i DOOM 3 hvorfor vælge det fra med sådan en udgivelse?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-12 11:22 
Måske fungerede det ikke så godt i den originale udgivelse? 3'erne spiller jo meget på ting, som pludselig dukker op lige i fjæset på dig. Jeg kan godt forestille mig, at den effekt bliver lidt ødelagt, hvis man er mange, der render rundt i den samme bane.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/11-12 11:33, rettet 04/11-12 11:34 
Konsolkongen>
Jeg synes Doom 1 og 2 er ret kedelige spil. De har aldrig sagt mig noget som helst.

Dengang mine venner i folkeskolen gik amok over Doom på PC, havde jeg det vildt over MegaDrive. Jeg ville ikke bytte for alt i verden ;)

Sådan havde jeg det også lidt dengang. Jeg var helt overbevist om at FPS-genren ikke var noget for mig indtil Duke Nukem 3D kom.
Det er først i nyere tid hvor jeg har lært at sætte pris på det enkelte, rå, gameplay, lidt ligesom shoot'em ups heller ikke sagde mig noget dengang. Jeg har spillet spillene fra tid til anden siden dengang, men primært shareware-udgaverne, og oftest Doom 2 (der ikke er på samme niveau), men der gik ret lang tid før jeg forstod virkelig at sætte pris på dem. Da jeg satter mig ned for nogle år siden og reelt gav tid til Doom 1 i sin helhed, synses jeg lige pludselig at det begyndte at give mening.
Jeg kan især godt lide at i og med at førstepersons-perspektivet dengang var en af de ting der faktisk gjorde spillet unikt, er det også et element der virkelig bliver udnyttet i den måde banerne bliver bygget op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-12 12:22 
Noget af det, jeg virkelig godt kan lide ved de gamle FPS'er, er den surealistisk oplevelse man får ved at befinde sig i en så primitiv 3D-verden. Og så kan jeg godt li' når et spil ikke er flovt over at være et spil og ikke pinagtigt forsøger at være en simulation.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-12 13:22 
neros>
Er du helt sikker på det? Jeg så det skrevet bag på coveret nemlig PS3 udgaven..

Der står intet om co-op bagpå PS3 coveret. Der er multiplayer deathmatch for helt op til 4 spillere til gengæld.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/11-12 14:02, rettet 04/11-12 14:02 
Ok jeg mener jeg så det på XBOX udgaven.
Bashful Neophyte
DunwichDunwichSkrevet 05/11-12 17:25 
neros>
Ok jeg mener jeg så det på XBOX udgaven.

Det er pga. co-op muligheden i Doom og Doom 2. Der er ikke co-op i Doom 3 på Xbox 360. Heldigvis, for det ville ha' været en kluntet affære.
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig