X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Famicom eller NES converter


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 03/03-04 05:45 
Er der overhovedet nogen på Play:Right, der ejer en Famicom?
Den eneste, jeg umiddelbart kan komme i tanker om er Brian Dehli.

Sagen er den at jeg snart modtager en kæmpe samling Famicom spil, og jeg har endnu ikke skaffet mig en Famicom eller en converter (det bliver nok sidstnævnte, da jeg skal have RGB moddet en af mine NES'er, og derfor helst vil spille på den). Men indtil da kunne jeg godt tænke mig at spille nogen af spillene, og vil derfor gerne låne det nødvendige hardware af en venlig sjæl. Om ikke andet er der snart konsoltræf, og forudsat at jeg har modtaget spillene før det bliver afholdt, kunne det være fedt hvis man faktisk kunne komme til at spille nogen af dem ved den lejlighed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
msxtrdmsxtrdSkrevet 03/03-04 09:15 
Hmm, hvordan har du tænkt dig at modde en NES til RGB?????
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 03/03-04 09:57 
Der står noget om det at RGB-modde en NES inde på GamesX's forum. Problemet er, at farverne bliver forvrænget, så jeg er ikke sikker på hvor god en ide, det er...
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 03/03-04 10:19 
My bad. Det bliver vist kun composite. Ham jeg har snakket med, mente det var muligt med RGB, men det kan man vist ikke alligevel. (se link)
Uanset hvad er det ikke DET min tråd går ud på. ;)

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/03-04 14:13, rettet 03/03-04 14:14 
Aner ikke om det hjælper eller om det er det OuroborosSlayer snakker om, bare noget jeg fandt i min "mods" mappe.
Famicom eller NES converter
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 03/03-04 15:00 
Det er lige præcis det jeg tænkte på :)

Der er en på GamesX, der har prøvet indgrebet, og her var hvad han opnåede:

Famicom eller NES converter

Tråd på GamesX om NES-RGB
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 03/03-04 16:04 
Er der nogen, der har forsøgt med en Top Loader?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/03-04 08:14 
..Og nu var det forresten ikke for at høre om RGB mods, jeg lavede den her tråd. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/03-04 17:35 
He he, der kan man bare se, måske skulle man læse hvad du skrev? (fik kun læst hvad msxtrd skrev), dårlig undskyldning for at få lov til at poste et BILLEDE ;)

Bare for at slutte det her RGB halløj af, jeg tror det er et spørgsmål om at finde de rette transistorer for at få et godt billede, så det der med at RGB vil se dårligt ud er nok ikke helt rigtigt (Regner med at signalet bliver tappet direkte fra "video chippen"). shhhhh no more.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig