X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsolforum.dk -> Play-right.dk


Svar Sortering
StarmanStarmanSkrevet 22/02-04 23:24 
Lige en lille kommentar, eller nærmere en sjov bemærkning. Det lader til at playright.dk's ynlingskonkurrent gerne vil være mere som playright.dk Jeg har på min side en tæller der viser hvor folk kommer fra når de kommer ind på min side, da jeg kikkede i dag var der et nyt link fra play-right.dk. Underligt tænkte jeg, men det viste sig så at det var konsolforum.dk der havde købt det domæne. Så f... Se hele indlægget
58 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KoludaKoludaSkrevet 24/02-04 07:59 
Le Roof>
dRxL: Tror såmænd heller ikke at Koluda hader mig, men tak for "støtten" ;)


Selvfølgelig gør jeg heller ikke det :)
Også kan du også finde ud af at stave mit navn rigtigt ;)
JesperJesperSkrevet 24/02-04 10:50 
Omen>
Måske fordi de fleste af de poster bestod af "intelligente" drone kommentarere som "Konsolforum sutter, skift til Playright i stedet!"

Ikke at jeg støtter Konsolforums måde at føre et forum på, men der er sku ingenting at sige til at de banner ord/brugere/posts hvis indholdet er så meningsløst som 95% af det der på den tid blev postet af P.R. propaganda på deres forum.


Så kan jeg så fortæle at de ikke var sådan det hang sammen. Blot du omtalte DKF eller en lang række andre ord, blev du smidt ud af systemet og dit indlæg slettet. Ligemeget om det du sagde var positivt eller negativt.
SumezSumezSkrevet 24/02-04 11:27 
Som Rune kort var inde på, må jeg uddybe at det var umuligt at kontakte alle gamle brugere, da Rune ikke var tilladt adgang til den gamle database med alle folks mail adresser. Jeg var så en af de heldige, der fik den mail, og tilmed kom med i betatesten, selvom jeg måske ikke havde det bedste forhold til Rune på det tidspunkt (jeg kan være lidt kritisk en gang imellem ¬.¬)
Sendte jeg virkelig en vred mail? Jeg må lige prøve om jeg kan finde den. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 24/02-04 13:28 
Eller at være en af de få der er af eller anden grund idler på dkf.dk :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 24/02-04 13:30 
Det har jeg ikke gjort i lang tid. Der var jo ikke en skid aktivitet. >:O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 24/02-04 14:15 
Ja det er korrekt, men det var bare måden jeg fandt fra til playright.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JinkJinkSkrevet 24/02-04 16:19 
Det samme her
tastasSkrevet 24/02-04 16:56 
....Og samme her.
Vi er da stadig et par stykker som sidder på #dkf.dk på IRC - kunne da være hyggeligt hvis folk som alligevel idler den på andre channels tog et smut forbi ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig