X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Daredevil


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-03 20:02 
Daredevil filmen er den ubetinget bedste superhelt film til dato.

Ben Afflecks portrættering af Matt Murdock er, efter min mening, hans bedste arbejde hidtil.

Men på den anden side, en film baseret på Frank Millers Daredevil, kan vel heller ikke gå gal - vel?

Den Bullseye vi ser, er det før eller efter hjernesvulsten? Han virker nemlig ekstremt kortfattet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
62 emne(r).
1 2 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-03 20:02 
Daredevil filmen er den ubetinget bedste superhelt film til dato.

Ben Afflecks portrættering af Matt Murdock er, efter min mening, hans bedste arbejde hidtil.

Men på den anden side, en film baseret på Frank Millers Daredevil, kan vel heller ikke gå gal - vel?

Den Bullseye vi ser, er det før eller efter hjernesvulsten? Han virker nemlig ekstremt kortfattet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MobyMobySkrevet 28/03-03 20:59 
Nok et off-spørgsmål, men hvilket andre film af Ben Affleck spillet med i?
asmasmSkrevet 28/03-03 21:07 
Af film der er værd at se... (imo)

Mallrats, Chasing amy, Dogma, Jay and silent bob strikes back...

og så var han "Basketball Player #10" i Buffy the vampire slayer

imdb
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
AmbyAmbySkrevet 29/03-03 00:30, rettet 28/12-05 11:50 
Fan af Mr. Smith?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/03-03 01:14 
Hmmmmm.... Rites slår han oby maguria??

han skal vist ikke engang spille Spiderman i spiderman 2:(

Måske kan de bruge Naiera:P?
Well crucify the insincere tonight...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 29/03-03 07:42 
Moby >
Nok et off-spørgsmål, men hvilket andre film af Ben Affleck spillet med i?

En af de bedste: Good Will Hunting :D
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 29/03-03 08:55 
Public EnemY >
Hmmmmm.... Rites slår han oby maguria??

han skal vist ikke engang spille Spiderman i spiderman 2:(

Måske kan de bruge Naiera:P?

Hvad mener du?

Om Affleck er bedre end Maguire?
Uden tvivl.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/03-03 12:36 
Søster Salsa >
Moby >
Nok et off-spørgsmål, men hvilket andre film af Ben Affleck spillet med i?

En af de bedste: Good Will Hunting :D

Nej det var Matt Damon;)
Well crucify the insincere tonight...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 29/03-03 12:51 
Jeg må endnu gang henvise til IMDB. Ben Affleck er med :=)

(Ja jeg ved godt, at Matt Damon spiller hovedrollen)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/03-03 13:07 
Forstår ikke???

IMDB=???

Undskyld er ikke så hurtig:/ Mor tabte mig en del gange på glvet da jeg var lille....
Well crucify the insincere tonight...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 29/03-03 13:13 
asm har nævnt det, men så må vi tage den en gang til for prins knud

IMDB
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 29/03-03 14:09 
Internet Movie DataBase.

Affleck spiller Matt's ven i Good Will Hunting, ja.

Men den bedste film han har været med i, syntes jeg er Chasing Amy.

Genial film.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 29/03-03 14:19 
Synes dog også at Dogma er genial. Til dem der ikke kan huske den så handler den om to forviste engle der vil tilbage i himlen igen!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 29/03-03 14:34 
Born2Play >
Ben Afflecks portrættering af Matt Murdock er, efter min mening, hans bedste arbejde hidtil.

Hvor meget siger det så...?

Fair nok - han var udmærket i Chasing Amy, men...

Armageddon? Pearl Harbor? Sum Of All Fears? Changing Lanes? Dogma? Bounce? Reindeer Games? Shakespear In Love? Phantoms?

Ekstremt overvurderet skuespiller IMO.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
asmasmSkrevet 29/03-03 15:22 
Vil godt lige holde mig til at det jeg svarede på var hvilke film Ben Affleck havde været med i (der var værd at se) og at det ikke var en validering af sammes skuespillertalenter =P

Jeg er fan kevin smith, hvilke skuespillere han ellers bruger interesere mig mindre =)
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
AmbyAmbySkrevet 29/03-03 15:43, rettet 29/03-03 15:48 
Affleck er en af de skuespillere som man skal sætte i en rolle der passer til ham. Ligesom en vis Mr Diesel.
Han skal også kun castes til rolle hvor han skal rende rundt og se sur ud. Andet ville være tåbelig for han kan ikke spille det.

Når det er sagt så nyder jeg Affleck i Askewniverset. Synes godt man kan se på ham at han tager det mere afslappet, og det klæder ham.

Glæder mig til Jersey Girl. :)

EDIT: Så er jeg BTW stor fan af den tendens der er ved at vise sig med rollerne i actionfilm. Sidst set med Deamon(Bourne Identity), men nu også med Daredevil. Det er ikke just det mest oplagte valg, og det fungerer glimerende. Matt gjorde det ihvertfald fremragende.
Lad os få nogle flere utypiske castinger !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 29/03-03 18:06 
Affleck var også sej i Dogma. Dog var hans præstation i Mallrats ret "kold". -Og ikke på den gode måde.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 14:24 
RJK >
Born2Play >
Ben Afflecks portrættering af Matt Murdock er, efter min mening, hans bedste arbejde hidtil.

Hvor meget siger det så...?

Nemlig :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/03-03 14:34 
Rites >
Dog var hans præstation i Mallrats ret "kold". -Og ikke på den gode måde.

LOL - ja hans rolle er jo også viiiiildt stor ;-)
at vurdere hans skuespil talenter ud fra dén film er rimelig strengt synes jeg nok.

Super optur: at høre commentary på DVD til Mallrats. Kevin, Affleck og Jason Mewes (Jay) [af dem jeg lige kan huske] sidder fortæller om filmen, og tager pis på hinanden.
Eks. har de totalt grineren over Afflecks "skuespil"
"I took that acting on to oscar stardom"

Mallrats er dog alligevel min yndlings Kevin Smith film [ her står jeg ret alene ved jeg]
Men jeg ææææælsker Jason Lee - sindssygt undervurderet.
Jeg så Heartbreakers bare pga ham [og en liiiile smule for Jennifer LH]
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 15:33 
Så I Stan Lee i Daredevil? - Jeg fik ikke øje på ham :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 30/03-03 15:52 
Så få øje på ham i Mallrats istedet :)
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 30/03-03 17:09 
Born2Play >
Så I Stan Lee i Daredevil? - Jeg fik ikke øje på ham :-(

Kunne man undgå det ? :)

Det var ham som unge Murdock forhindrede i at gå over vejen og blive kørt over.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 20:46, rettet 30/03-03 20:51 
*klapper panden* selvfølgelig.

Excelsior!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 30/03-03 23:08 
Så kom jeg ind og se den.
Udemærket film. Ganske dyster og mærk i forhold til Spiderman.
Der er nogle flyvescener som man vrider ansigt til, men det kunne man jo forvente.
Udover det er filmen jo ganske morsom, og jo Affleck fungere fint som DD.

Det skal også siges at Kevin Smith har en lille camero i filmen. Nogen der også lagde mærke til dette ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 23:51 
Ja, og så hedder han endda Jack kirby.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TLTLSkrevet 31/03-03 10:51 
Jeg ved sikkert hvad i snakker om efter denne weekend, hvor jeg skal ind og se den...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
AmbyAmbySkrevet 31/03-03 16:54 
TL, det skal du nu ikke tage for givet medmindre du er fan af Kevin Smith og tegneserier generelt.

Jeg har desuden gransket hvilken t-shirt Mr. Smith havde på. Vil næsten vædde med at det er en henvisning til et eller anden...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/03-03 23:35, rettet 31/03-03 23:36 
RJK >
Ekstremt overvurderet skuespiller IMO.

Fuldstændig enig - derfor så jeg Daredevil i dag med stort set ingen forventninger. Heldigvis for det var et ekstremt køligt skuespil som skildrede Murdocks person bare nogenlunde... til tider overraskende, men man spottede alligevel ofte hans karakteristiske tumpedumpesmartesleske-agtige skuespil... Endnu en stærk Marvel-film, ja -absolutto.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
tastasSkrevet 07/04-03 22:43 
RJK >
Fair nok - han var udmærket i Chasing Amy, men...

Armageddon? Pearl Harbor? Sum Of All Fears? Changing Lanes? Dogma? Bounce? Reindeer Games? Shakespear In Love? Phantoms?

Ekstremt overvurderet skuespiller IMO.

Glem nu ikke Danielle Steels Drama Daddy ;p
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 07/04-03 22:57 
Jeg kan desværre ikke udtale mig om film jeg ikke har set, men... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 07/04-03 23:40 
Jeg var inde og se den med min lille nevø som gæstede mig i gennem weekenden.. han ville se noget action og så var det jo det oplagte valg (nu har jeg vist undskyldt nok).

Filmen er i sig selv dårlig: Kingpin spillet af Michael Clarke Duncan er spillet så stereotypt og uden den smule nerve man måske kunne spille figuren med, så han falder igennem. Bullseye spillet af Colin Farrell er bedre. Han kæmper med en utaknemmelig figur der tit balancerer på grænsen mellem underholdende overspil og dårlige replikker, men Colin Farrell får alligevel gjort ham morsom og det er lidt af en bedrift. Elektra spillet af hende tøsen jeg ikke gider at finde navnet på, er så uvedkommende, både i skuespil og instruktion, at man skulle tro det var løgn. Til gengæld er hun lækker.

Ben Affleck spiller sit vanlige skuespil, det er tamt og lige efter bogen. Der er intet der tindrer mellem ham og hans modspillere, der er heller ikke fejl i skuespillet, udover at karakter skildringen af denne plagede mand er fraværende og ligegyldig som en reklame for grus. Nu er det heller ikke de bedste replikker man har kastet i munden på ham og instruktionen er efter min ydmyge meninge så meget rettet mod action delen (som er flot og 'stramt instrueret), at karakterudviklingen er ligegyldig.

Man kan med rette indvende at sådan er det i action, og det er vel også præmisset, men jeg synes faktisk at Marvel universet tit har komplekse karakterer og at man i filmen prøver at skabe unødvendig dybde for en film der blot vil være 'aaaction'. Tobey Maguire er jo i spiderman efter min mening meget bedre og uhh då dyyyyb i forhold til Affleck som virker ligeglad (som altid).

Udover det er Daredevil dog teknisk helt fin, animationerne af Daredevil selv når han svinger sig rundt omkring er godt nok for bløde og flydende uden tyngde hvilket gør at det ser dårligt ud (lidt ligesom Spiderman), men ellers er resten fino fino. Alt i alt er det vel bare en underholdende film, men dog den dårligste nyere Marvel filmatisering jeg har set... men Elektra er lækker og kampscenerne er underholdende.. og mere er der vel heller ikke at forvente... så skulle filmen bare ikke gøre sig for mere
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/04-03 16:11 
Enig! Tobey Maguire ER Peter Parker - The master of mood-swings. Men filmen mangler alligevel kant.

Jeg er stadig pro-Daredevil - eller måske er det bare fordi, den havde en elskovsscene? *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 27/12-05 17:56, rettet 27/12-05 17:58 
Jeg så Daredevil for første gang i går på tv, og den var lidt bedre end forventet. Jeg læste dog bagefter på IMDB.com, at Directors Cut skulle være betydelig bedre end den almindelige udgave. Har nogen set begge udgaver, og hvad synes I om Directors Cut?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/12-05 19:45 
Jeg har begge udgaver, og ja, Director's Cut hjælper lidt på oplevelsen. Jeg kan ikke gå så meget i detaljer uden at spolere noget, men de ekstra scener er gode, dog uden at jeg ville give den en hel karakter højere end "Theatrical Cut" (hvis vi går ud fra en almindelig 10-skala-bedømmelse).

'Daredevil' lægger sig vel pænt på cirka midten af skalaen over superhelte-film. Der er bedre film en denne, men der er så sandelig også dårligere.
jaesjaesSkrevet 27/12-05 23:20 
Tak. Vil nok købe DC, hvis jeg falder over den til omkring en 50'er, for som du er inde på, er det ikke ligefrem noget mesterværk, men "kun" god underholdning. Jeg kunne dog ret godt lide, at handlingen er lidt mindre lyserød end de fleste superhelte-film.
Michael_Michael_Skrevet 28/12-05 10:02 
Jeg så den også for første gang forleden, og må ærligt indrømme at jeg synes det er den klart dårligste af de "nyere" Marvel-superheltefilm. Selv Hulk fremstår jo som et mesterværk ved siden af Daredevil.
JuggernautJuggernautSkrevet 28/12-05 10:38 
Palmer Eldritch>
Selv Hulk fremstår jo som et mesterværk ved siden af Daredevil.

Jeg fik desværre ikke set DD, men har da set Hulk og den er efter min mening ringe... Så ved at misse DD, har man måske ikke gået glip af så meget?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-05 11:10 
Palmer, har du set 'Punisher' eller 'Man-Thing'? :-) Hvis ikke, så er her en lille advarsel...
NaieraNaieraSkrevet 28/12-05 11:50 
Til en halvtredser synes jeg da Punisher er OK. Jeg har aldrig læst tegneserien, så for mig er det jo bare lidt amerikansk tjubang...

Og jeg synes i øvrigt, at The Hulk var forfærdelig. Jeg nåede aldrig at se slutningen fordi den bare blev for åndssvag. Daredevil er temmelig meget bedre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 28/12-05 12:03 
Jeg synes Hulk har sine kvaliteter, men slutningen er helt bestemt ikke min kop te. DareDevil er ok, men jeg synes helt klart at filmen holdes oppe af Colin Farrel som Bullseye - ikke at han ligner figuren fra tegneserien, han er bare god i rollen. Affleck og Garner er bare forfærdelige sammen, og selve indledningen af historien er tam og intetsigende. Og Elektra-filmen? Don't get me started...

Punisher synes jeg var udmærket som actionfilm. Thomas Jane klarer rollen som Frank Castle udmærket, selvom der mangler noget af brutaliteten fra tegneserien.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-05 12:34 
Der var MEGET mere "Punisher" over 'Man On Fire' end 'Punisher'. Gav det mening? :-)
HeroldHeroldSkrevet 28/12-05 12:57 
Jeg vil gerne have det uddybet lidt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 28/12-05 21:08 
Herold>
Thomas Jane klarer rollen som Frank Castle udmærket

Bedre end Dolph Lundgren?;)
Michael_Michael_Skrevet 28/12-05 21:09 
Juggernaut>
Jeg fik desværre ikke set DD, men har da set Hulk og den er efter min mening ringe... Så ved at misse DD, har man måske ikke gået glip af så meget?

Intet overhovedet.
Michael_Michael_Skrevet 28/12-05 21:14 
Hyakotake>
Palmer, har du set 'Punisher' eller 'Man-Thing'? :-) Hvis ikke, så er her en lille advarsel...

Desværre. Been there. Done that.

Jeg har en gammel tegneserie et eller andet sted, med teksten "Giant-sized Man-Thing" på forsiden:)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-05 21:28 
Herold>
Jeg vil gerne have det uddybet lidt :)

Thomas Jane som Punisher var ALT for flink set i forhold til hvor "ond" og voldelig han er i tegneserien. Jeg havde forventet mig mere sadisme og vildskab, men fik en flink og rar, omend lidt knotten Punisher i filmen...

...hvorimod Denzel Washington i 'Man On Fire' er meget mere selvtægts-selvudslettende og "ude over kanten", sådan som Punisher i mine øjne burde være det.


Hvem ville i øvrigt vinde i en duel: Daredevil eller Punisher? :-)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-05 21:29 
Palmer Eldritch>
Jeg har en gammel tegneserie et eller andet sted, med teksten "Giant-sized Man-Thing" på forsiden:)

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror en af mine venner har en film, med den samme tekst... og den er vist ikke PG-13 :-D
Michael_Michael_Skrevet 28/12-05 21:38 
Hyakotake>
Hvem ville i øvrigt vinde i en duel: Daredevil eller Punisher? :-)

[Nørdmode on]
De er jo faktisk ramlet ind i hinanden en del gange, senest, såvidt jeg husker, i en ganske god historie af Garth Ennis.
Uden at lægge hovedet på blokken, vil jeg tro at måltavlen lige nu er i Punishers favør.
[Nørdmode off]
CoreCoreSkrevet 28/12-05 22:02 
Mens vi er ved Marvel-heltene, så skal alle næsten have fornøjelsen af den her. Det ser efter min mening meget lovende ud.

Han fik ikke lov til at spille Superman alligevel, så...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 28/12-05 23:08 
Hyakotake>
Thomas Jane som Punisher var ALT for flink set i forhold til hvor "ond" og voldelig han er i tegneserien. Jeg havde forventet mig mere sadisme og vildskab, men fik en flink og rar, omend lidt knotten Punisher i filmen...

Oh - well, nu er det også lige den første omgang for ham - han kan nå at blive pænt meget mere bitter end det :) Jeg vil give dig ret i at den måske ikke var så korrekt, men jeg synes ikke den var dårlig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
62 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig