X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda: The Wand of Gamelon


Svar
WehnerWehnerSkrevet 12/02-04 22:55 
Er der nogen, der har spillet spillet? Og som evt. kan skrive lidt om, hvorvidt det er værd at investere i en Philips CD-i udelukkende for at spille dette ene spil? Osv. Vil i det hele taget gerne vide lidt mere om spillet.

Havde Miyamoto egentlig noget at gøre med det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Per SPer SSkrevet 12/02-04 23:00 
Total og utter crap-o-rama...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 12/02-04 23:03 
Det har jeg svært ved at tolke som andet end et nej.

Føler bare det er falsk, at der er Zelda-spil, jeg ikke har spillet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 12/02-04 23:09 
De to Zelda-spil til CDI er udviklet i Europa og Nintendo havde ikke noget med dem at gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 12/02-04 23:15, rettet 12/02-04 23:20 
Er Zelda's Adventure lige så ringe som Wand of Gamelon?

Det tyder i øvrigt på, at der er tre Zelda-titler til CD-i.

Zelda: Wand of Gamelon
Zelda's Adventure
Link: The Faces of Evil

Og alle stinker maks?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 13/02-04 01:04, rettet 13/02-04 01:05 
Zelda's Adventure skulle være overraskende godt, men er ekstremt svært at få fat på (med mindre man er klar til at slippe en pæn sum), da det aldrig blev officielt udgivet og kun findes som promo disk.
Det er dog også lavet uden indblanding fra Nintendo, og bruger digitaliserede optagelser af rigtige mennesker, hvilket virker temmelig kikset.

Wand of Gamelon og Faces of Evil er næsten det samme, men med i det ene spiller man Zelda, og i det andet spiller man Link.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CalleCalleSkrevet 14/02-04 11:22 
Men spillene er vidst ikke ulovlige, for der står på cd'erne at spille er "Licensed by Nintendo". Og jeg ved ike om sådan en stor producent som phillips vil risikerer at lave sådan noget ulovligt!???
NaieraNaieraSkrevet 14/02-04 12:26 
Der er ingen der har sagt de er ulovlige...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NeonodeNeonodeSkrevet 14/02-04 17:10, rettet 14/02-04 17:11 
Der kan bydes på spillet her:

Zelda's adventure
DizzyDizzySkrevet 14/02-04 18:05 
Link faces of evil kan købes

her
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SumezSumezSkrevet 21/02-04 08:56 
Jeg fandt i sin tid en side med videoklip fra bl.a. Faces of Evil. Jeg har smidt adressen væk, og glemte vist også at poste om den her. Jeg kan ikke finde siden på Google, er der tilfældigvis andre der kender den?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig