X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Webcams


Svar
SquareSquareSkrevet 07/01-04 20:45, rettet 07/01-04 20:47 
Hej!

Jeg skal have et webcam, og har kigget lidt ude på nettet. Jeg har også brugt bl.a. Edbpriser.dk.

Nu har jeg fundet to webcams som jeg synes er interessante.

Et logitech
http://www.logitech.dk/index.cfm?page=products/details&contentid=5041&crid=4&detail=2&countryid=4&languageid=15

Og et Creative
http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=480

De to webcams koster ca. det samme, omkring 340 kr. med porto.

Hvis i har andre idéer, er de selvfølgelig også meget velkomne. Regner med at bruge omkring 300-400 kr. på et webcam max.
It's only a state of mind.
TLTLSkrevet 07/01-04 20:58 
Det fra Creative kan jeg godt anbefale... Jeg har det selv.

Men sørg for at microfonen virkelig er sort. Jeg fik en hvid. Det er et godt camera, men jeg fatter ikke hvordan det skulle ku´ sidde på en fladskærm...

Det koster 329 ved shg.dk

Jeg ved ikke mere om det andet, end hvad jeg har læst. Men det er da også et udemærket bud, som også koster lidt mindre.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
AmbyAmbySkrevet 07/01-04 21:01 
Jeg ville nok vælge denne

Logitech Quickcam Pro 4000
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SquareSquareSkrevet 07/01-04 21:59 
Dark-light, det webcam er nok desværre lidt for dyrt. Men ellers ville det være rigtigt godt.

Tror jeg vælger Creative webcam'et, det er faktisk lidt billigere end det andet og så kan det flere ting.

Der er ikke andre, der kender nogle gode webcams til omkring 300-400 kr. ?
It's only a state of mind.
SumezSumezSkrevet 08/01-04 05:31 
Personligt synes jeg det bedste er bare at købe det billigste. Billige cams i dag er ikke så dårlige som de var engang (med mindre man køber et eller andet obskurt mærke eller en udgået model anyway), og man vil altid få en billedkvalitet der efter min mening er acceptabel til webcam brug. Vil man tage ordentlige billeder, bør man hellere investere i et digitalkamera. Så kan man spare pengene ved købet af sit webcam.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 08/01-04 08:51 
Man skal dog passe på.
Visse kameraer er utrolig dårlig i et mørkt rum og kræver næsten spot for at de virker.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 08/01-04 09:56 
Ja, det er sandt. Mit cam er tit meget mørkt da jeg sjældent er vågen/hjemme ved computeren når solen er oppe, og jeg ikke har noget loftlys på værelset. Resultatet er at jeg bliver ekstremt hvid i ansigtet pga. lyset fra min standerlampe foran mig, men så er problemet heller ikke større..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig