X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E.L.O I R6


Svar
SolaegSolaegSkrevet 07/12-03 20:10, rettet 07/12-03 20:11 
Jeg vil gerne lige have slået fast, hvad scoren i Rainbow 6 helt præcist afhænger af, da jeg mildt sagt ikke forstår en klap af det.

Hvordan kan han havne på andenpladsen med 1 kill?

Link med topscorene
enfenenfenSkrevet 07/12-03 20:12 
...og med 00:00:00 i Playtime?
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-03 20:13 
lol - nummer to har slet ikke spillet det overhovedet - eller også har han fået et kill på 0 tid.

Medmindre der er bugs i spillet, må det jo være en fejl eller måske noget udvikler halløj.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SolaegSolaegSkrevet 07/12-03 20:19 
Jeg så også godt det med tiden, men mon ikke bare, at han har dræbt en på eksempelvis 20 sek., hvorefter han loggede af. Jeg ved det ikke, men det kompenserer selvfølgelig ikke for de ret så mærkelige regler.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/12-03 20:36 
Der er noget mærkeligt med den liste.

Se nummer 3 og 8.

De har jo elendig statistik.

Og så har nr 3 et super racistisk navn - hvorfor bliver han ikke banned?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 07/12-03 20:46 
Super racistisk navn vil jeg nu ikke kalde det. Det kunne jo være, at han havde en mening med navnet - hvilket jeg ikke skal kunne sige.

Ranglisten virker dog underlig. Man må næsten gå ud fra, at Kill/Death ikke har særligt meget at sige for scoren.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig