X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spiller jeres forældre konsolspil?


Svar
CalleCalleSkrevet 30/11-03 13:42 
Jeg hved ikke om der er lavet sådan et emne før, men da jeg ikke kunne finde et så lavede jeg et.

Som i nok har gættet så går det ud på at skrive om ens forældre spiller konsolspil og om i har haft nogle fede oplevelser med det.

Her forleden dag fik jeg min mor til at spille supermonkey ball med ig...hold kæft hvor var det fedt, men det værste var at hun vandt to gange i race delen. Nogle gange spiller min fader også bilspil.
NaieraNaieraSkrevet 30/11-03 13:43 
Min mor er helt vild med Tetris og andre lignende spil... Super Frog til Amiga spillede hun også som en gal, engang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FourDFourDSkrevet 30/11-03 13:46 
Min far spillede det gamle 1080 til 64'eren.
Han bankede mig og min storesøster hver gang, og i en periode spillede han før jeg kom hjem fra skole :O

Og så havde han jo lovet mig at han ville købe det nye, og det gjorde han så. Men han er desværre ikke så god til det som i de gode gamle dage :D

Men jeg skal nok optræne ham idag :)

Ud over det har jeg prøvet at lære min mor nogle spil, men det var hun rimlig dårlig til :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ViolatorViolatorSkrevet 30/11-03 13:49, rettet 30/11-03 13:50 
Min mor spiller Super Mario Bros. i dette øjeblik...
majjohamajjohaSkrevet 30/11-03 13:55 
Min far, søster og jeg spillede fast hver fredag som lille Super Mario All-stars på SNES'en, når min mor havde veninde aften. Min mor var vild med Super Mario World
AndyAndySkrevet 30/11-03 13:57, rettet 30/11-03 13:59 
Min mor gør ikke men, min far spiller hele tiden på min GBA SP :P.....Og min storesøster spiller også vildt meget Super Frog:). Min storebror spiller på min PS2 men han er ikke hjemme så tit:(
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
seebergseebergSkrevet 30/11-03 14:33 
Mine forældre fatter ingenting af teknik inkl konsoller. Min far kan ikke selv åbne Word på PCen :S
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
PapandPapandSkrevet 30/11-03 14:46 
Min far er rimelig hård til bilspil. Den realistiske af slagsen. Han har faktisk også gennemført Freedom Fighters. Ikke så ringe endda.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JimPPJimPPSkrevet 30/11-03 15:03, rettet 30/11-03 15:04 
Min far spiller FPS'er på PC... Og bilspil på konsollen... Min mor giver op, når hun ser antallet at knapper på de nye controllere. "Hvad blev der af A og B?".

Efter jeg er flyttet (og det er de sådan set også - hver for sig ;) Ved jeg faktisk ikke hvad de går og laver.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HardballerHardballerSkrevet 30/11-03 15:06 
Min far spiller tit med mig.. han spørger altid selv.. han har endda banket mig i SC.. meeen kun et par gange, fordi han trykker :D min mor har oz prøvet det, mest bilspil.. ikk så flot.. min mor kæreste har gennemført Mario 64, og Mario world(er der ikk et der hedder det til SNES?) Han har selv en SNES :D
MarcusMarcusSkrevet 30/11-03 15:07, rettet 30/11-03 15:07 
Jeg kan ikke overtale mine forældre til det, men korte perioder sker det, fx. da jeg fik min arkade, men der skulle ikke mange spil til før de ikke gad mere. Ellers spillede min mor også Dr. Mario og Tetris engang.
Men til gengæld spiller min bror og min søster, men det er desværre sjælent de er hjemme.

Hardballer>> Super Mario World
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/11-03 15:17 
Min mor elsker FFX. Hun græd visse steder i spillet :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FourDFourDSkrevet 30/11-03 15:38, rettet 30/11-03 15:38 
HA! Min far er ikke så god til det nye 1080 som han var til det gamle! Bankede ham for hårdt!! :D

Men vi har lavet et væddemål. Væddemålet går ud på at han skal nå at banke mig og min storesøster 2 gange inden nytår :)

50 kroner i puljen.. YEAH! :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
BobbeBobbeSkrevet 30/11-03 15:54 
Mine forældrer tager tit et slag Tetris Attack på SNES'en.
Og den gang hvor der "fandtes" 2D platformspil spillede min far dem mens jeg sov :)...
Spiller nu: Wii
SumezSumezSkrevet 30/11-03 15:54 
Min far vil ikke acceptere andet end Tetris, Hjerterfri, Minestryger, og så lige det allerførste SMB (hver gang der kommer et nyt, siger han "Meeen, det er vel ikke ligeså godt som originalen?") og muligvis Kirby's Avalance (Puyo Puyo).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/11-03 16:40, rettet 30/11-03 17:06 
Min far gider ikke konsolspil. Han mener det er voldeligt :P
Men når jeg så får et "sødt" spil som Pikmin el. Mario Party, så ville han alligevel gerne "liiige prøve" :)

Min mor ville gerne kunne finde ud af SMB, men hun falder altid udover kanten i Monkey Target. Ellers elsker hun at se på, når jeg spiller Kingdom Hearts.
EDIT: Nåhh ja, hun spiller også tit Eyetoy... :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/11-03 16:43 
Mine forældre skyer spil i alle former som var det Djævlen selv :)
(...)
KilroyKilroySkrevet 30/11-03 16:48 
Min mor spillede i gamle dage Digger, men efter ankomsten af nye computere kan hun ikke være med mere.... Min far spiller kun flyspil, som BoB og lignende...
Kilroy Was Here
quadquadSkrevet 30/11-03 16:54, rettet 30/11-03 17:00 
De har de begge prøvet dansemåtten et par gange og Eyetoy play skal de også lige gøre sig selv til grin i.

Ellers er min far fortaler for Amiga og C64, så hver uge får jeg den lige: "Ja, men kan du styre det der med et joystick og en knap?"

Selvfølgelig gennemførte min far og jeg også Doom og Wolfenstein 3D, jeg havde den ærefulde opgave at åbne døre, jeg turde ikke andet.
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/11-03 16:58 
Min mor spiller selv tit på egen hånd små puzzle spil på sin Mac! Det er for det meste jawa agtige, spil, men hun er også til tetris etc...

Da jeg var mindre spillede jeg et gammelt FPS sammen med hende der hed Redneck Rampage, der faktisk var ret sjovt(kom vist fra Interplay)!

Min far har jeg aldrig spillet sammmen med, da jeg ser ham meget sjælent(han er alkoholiker)....

Men ellers spiller min mor sgu ikke andet...
Well crucify the insincere tonight...
TKTKSkrevet 30/11-03 17:30 
min far elskede super smash court eller det tennis spil til ps2, og sega gt 2002 til xboxen... nu spiller han ik mer.. for jeg har solgt skidtet :-)

han var bedre end mig til smash court... :-(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-03 20:03 
Mig og min far spiler tit konsol i weekenden.
Lige nu står den på Pshyco Pinball til mega driven, men han plejer nu også at være frisk på alle slags racer og fighter spil.
Halo og mere "indviklede" spil fatter han ikke en dej af :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
LessCDTLessCDTSkrevet 30/11-03 20:35 
Niks... ´Min mor er for lam til alt der har med en skærm og gøre, og min far tjaa, det eneste han kan finde ud af er CIV... det er simpelthen det eneste han spille...! han var med fra etteren og sidder nu og spiller 3'eren...! utroligt!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 30/11-03 23:33 
Fox McCloud >
Mine forældre skyer spil i alle former som var det Djævlen selv :)

Min ligeså...
元気ですか。
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/12-03 23:46 
Min far kan ikke finde ud af det
Min mor hader alt der har med maskiner at gøre
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig