X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR 2 erfaringer


Svar
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:01, rettet 27/11-03 23:47 
På Enfen´s opfordring laver jeg et topic om mine erfaringer med PGR 2. Det skal dog siges at jeg kun har spillet singleplayer delen små 3 timer, og kun ét enkelt online spil.

- Først om fremmest skal det siges, at spillet udnytter live fremragende. Når man har spillet en bane i singleplayer, opdateres XBL scoreboardet automatisk, så man kan se hvordan man har klaret sig, samlignet me... Se hele indlægget
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
148 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:01, rettet 27/11-03 23:47 
På Enfen´s opfordring laver jeg et topic om mine erfaringer med PGR 2. Det skal dog siges at jeg kun har spillet singleplayer delen små 3 timer, og kun ét enkelt online spil.

- Først om fremmest skal det siges, at spillet udnytter live fremragende. Når man har spillet en bane i singleplayer, opdateres XBL scoreboardet automatisk, så man kan se hvordan man har klaret sig, samlignet med andre live bruger. Det er også muligt at downloade ghosts fra verdens 10 bedste køre, på hver eneste bane, som man kan køre imod.

- Det er blevet noget nemmer at optjene kudos point, eller ret og sagt, der skal en del til, før man mister de point, man har optjent, fordi hvis man snitter barrieren eller en modstander, mister man kun de seneste optjente point, hvorimod der skal en større kollision til før man mister alle point.

- Styringen er blevet noget mere realistisk end i det første PGR, men spillet har stadigvæk et arcade feel. Gengivelsen af de forskellige vejoverflader er meget overbevisende.

- AIén i spillet har været meget omdiskuteret, og det er tydligvis en smagssag om man bryder sig om den eller ej. AIén kører på samme aggrasive måde, som i det første PGR, hvilket jeg personligt syntes godt om, da det så kræver noget mere af spilleren af holde AIen bag sig.

- Grafiken kører stabilt i 30fps og fartfornemmelsen er rigtig god i alle biler, hvis man bruger et af de 2 incar wievs. Dog er fartfornemmlsen ikke ret god i de langsomme biler, hvis man bruger kameraet uden for bilen.

- Lyden fra bilerne er rigtig god og har karakter, hvilket gør manualt transmition meget nemmer. Radio stationerne er som man kunne forvente. Altså næsten identisk kvalitet med dem i PGR1, dog er der langt flere at vælge imellem.

- Online kan man spille 8 på én gang i to forskellige gamemodes (Kudos Racing og Exhibition)

Hvis i har nogle spørgsmål, vil jeg forsøge at svare på dem
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MrCaseMrCaseSkrevet 27/11-03 17:06 
Hvor top-liret er grafikken? Og vigtigst, kører den en solid FSAA (Full-Screen-Anti-Aliasing)?
Have you considered sucking less?
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:11, rettet 27/11-03 17:25 
Jeg ved ikke om spillet kører med FSAA. Spillet har meget flotte og detaljeret textures. Draw distancen er rigtig god, dog oplevede jeg en smugle pop up på en af moskva banerne.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MrCaseMrCaseSkrevet 27/11-03 17:15 
hvordan skal jeg formulere det her... uhm...

Er der "trapper" når den skal tegne næsten vandrette linier?
du ved.. f.eks. 4 pixels hen, og så én ned...
Have you considered sucking less?
APHAPHSkrevet 27/11-03 17:20, rettet 27/11-03 17:22 
Jeg ved godt hvad AA er, men jeg har ikke lige bidt mærke i om spillet anvender det.

Nu tvinger nu mig næsten til at tænde for xben:)

EDIT: Det anvender FSAA
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MrCaseMrCaseSkrevet 27/11-03 17:24 
...sorry... man ved jo aldrig! :)

Herligt! Dejligt! tak for info! :)

(æv.. nu glæder jeg mig endnu mere!)
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 28/11-03 19:18 
Ifølge Eurogamer, så er spillet ikke ligeså sjovt i singleplayer, som det første PGR.

PGR 2 er dog, ifølge Eurogamer, den ultimative XBL killer app, men det bekræfter dog bare de bange anelser jeg har haft det sidste stykke tid - at Xbox spil i dag, kun er gearet mod online gaming; Man slækker simpelthen på de krav, som man må kunne forvente der er, i singleplayer delen (f.eks AI'en, som i PGR 2 ikke er helt så god som i PGR).

Jeg har ikke lyst til, at de spil jeg spiller på mine konsoller, afhænger af andre mennesker - jeg giver ikke penge for spil, hvor det udelukkende kommer an på hvordan andre mennesker spiller spillet, og at jeg aldrig kan være sikker på, at online oplevelsen er ligeså god som offline oplevelsen.

Læs Eurogamer's anmeldelse af PGR 2 - den er ret god.

Men mig - jeg skal ikke ha' en Xbox nu, og hvis Bungie osse begynder at geare Halo 2, mod en online oplevelse, istedetfor at fokusere på en genial singleplayer oplevelse (li'som i det første Halo), så skal jeg aldrig nogensinde ha' en Xbox mere - jeg vil simpelthen ikke gi' penge for, og støtte, dårligere konsolspil; Jeg spiller videospil fordi jeg synes det er sjovt - ikke fordi jeg gider være afhængig af andre folks luner og skills + ADSL hastigheder og lag + latency.

Det er ret tragisk egentligt - Halo vidste vejen med fremragende AI, og nu vil Microsoft gå den modsatte vej, og dumbe AI'en ned igen; De kan lige vove på at ødelægge Halo 2 på den måde - men jeg frygter efterhånden det værste.

PGR 2 dumbed down
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 28/11-03 19:26 
Nu er det jo ikke, hvad de fleste anmeldelser siger, Okkota, så måske skal der ikke konkluderes alt for meget ud fra dette.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/11-03 19:28 
Nu har jeg ikke selv prøvet spillet, men det lyder da underligt, at AI'en ligefrem har taget et skridt tilbage i forhold til forgængeren.
(...)
APHAPHSkrevet 28/11-03 19:41 
Okotta >
Ifølge Eurogamer, så er spillet ikke ligeså sjovt i singleplayer, som det første PGR.

Det syntes de muligvis, men det er ikke den generelle holdning hvis du læser andre anmeldelser.

PGR 2 er dog, ifølge Eurogamer, den ultimative XBL killer app, men det bekræfter dog bare de bange anelser jeg har haft det sidste stykke tid - at Xbox spil i dag, kun er gearet mod online gaming; Man slækker simpelthen på de krav, som man må kunne forvente der er, i singleplayer delen (f.eks AI'en, som i PGR 2 ikke er helt så god som i PGR).

PGR2 anvender xbl optimalt, da det er integreret i singleplayer delen, så man kan downloade ghosts, samligne stats osv. Singleplayer delen indeholder en Kudos World Serie der er delt op i 14 grupper med forskellige challenges, hvor der ialt er 172 løb. Der er en arcade del, der er delt op i 3 kategorier (Street, time og Cone challange) der er 60 løb ialt. Der er også en time attack mode med 92 circuit challanges og 102 car challanges. Syntes du der er slækket på noget samlignet med det første PGR?


Læs Eurogamer's anmeldelse af PGR 2 - den er ret god.

Hvordan kan du sige det når du ikke har prøvet spillet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OmenOmenSkrevet 28/11-03 19:52, rettet 28/11-03 19:55 
Jeg synes det virker som om det er gået flere forhåbninger i PGR2 end spillet tydeligvist har kunnet opppebære, og den titel der skulle være Xbox'ens Gran Turismo, står lige pludseligt tilbage som det det hele tiden har været: et udemærket bilspil, som set SÅ mange gange før.

Mit problem med PGR2 er at jeg simpelthen ikke synes det er særligt sjovt at spille. Kontrollen er som helt ok, og specielt det at man virkeligt kan mærke hver bils hestekræfter i dens måde at accelrere på, er virkeligt fedt.

Grafikken som "skulle låses ved 30fps pga. de enorme detaljer" er ganske enkelt uimponerende. Jeg skal ikke kunne sige om der er lagt 10 gange flere kræfter i baggrundene, men faktum er at det ikke giver noget som helst til spillet. Det kommende Gran Turismo 4 er efter min mening LANGT flottere, også selv om det måske ikke indeholder samme detaljegrad i baggrunden.

SKAL man have et bilspil til sin Xbox, ville jeg hellere bruge mine penge på Underground.

Kejserens nye klæder fortsætter i år 2003...
Vote Ficus!
ComradeComradeSkrevet 28/11-03 19:57, rettet 28/11-03 19:58 
Så kunne man måske også læse mere end en anmeldese og se om det er den generelle holdning?

Hvis vi kun snakker om AI'en kan vi måske blive enige om at den ikke er blevet forbedret synderligt, men den er da heller ikke blevet forværret.
Singleplayer handler, efter min mening, også om andet end bare AI. Styring, modes osv. har da også en masse at sige.

Hvem har sagt at AI'en i Halo 2 bliver dårlig? Det er alt for tidligt at begynde og drage konklusioner om dette, før vi ser mere til spillet. Hvis, hvis og hvis....

IGN's og Gamespy's anmeldelse af PGR2 er da også glimrende!

Citering af Okattas indlæg..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 28/11-03 19:57 
Fox McCloud >
Nu har jeg ikke selv prøvet spillet, men det lyder da underligt, at AI'en ligefrem har taget et skridt tilbage i forhold til forgængeren.

Jeg har læst meget på Bizarre´s forum, om andres meninger om Aién. Der er generelt to meninger. Nogle kan ikke fordrage aien, da de forventet at modkørene, skal kører med fløjelshansker, og ikke går ind i nærkampene, fordi det gør racer køre ikke i virkligheden. Andre -incl undertegnet- syntes godt om aién, da den kører meget aggresivt, og tøver aldrig med at smadre en ind i autoværnet, hvis man tager et sving dårligt, eller laver en dårlig nedbremsning. Det er noget jeg syntes, er med til at forbedre, det iforvejen perfektionistiske gameplay, altså at man bliver straffet for sine fejltagelser.
Nogle forvæksler denne form for AI, med den der er i Gran Turismo 3, hvor ai kørene kører som perler på en snor, som overhoved ikke tager hensyn til om man er på banen eller ej, men dette er ikke tilfældet i PGR eller PGR2.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 28/11-03 19:59 
Jeg stoler på at Eurogamer ved hvad de snakker om, når de anmelder PGR 2 - de har tydeligvis spillet en del PGR, så de kan tillade sig at skrive om PGR 2 som de gør.

Læg nu mærke til, at Eurogamer giver PGR 2 en høj karakter - dog får det primært denne karakter pga. online delen; Dette er dog ikke godtnok til mig; Så vil jeg hellere spille det første spil, som gjorde alting rigtigt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 28/11-03 20:06 
IGN og så videre har da også tilbragt en masse tid med PGR, så de ved vel også hvad de taler om.
Men tror du ikke selv du skulle prøve det inden du dømmer det så hårdt som du gør?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
APHAPHSkrevet 28/11-03 20:15 
Omen >
Jeg synes det virker som om det er gået flere forhåbninger i PGR2 end spillet tydeligvist har kunnet opppebære, og den titel der skulle være Xbox'ens Gran Turismo

Med andre ord, det har ikke levet op til DINE forventninger, men jeg tror også du har haft nogle falske forventninger til spillet, da det ikke rigtigt har noget samlinings grundlag med Gran turismo serien.

Mit problem med PGR2 er at jeg simpelthen ikke synes det er særligt sjovt at spille.
Er det selve kudos systemet i spillet du ikke syntes om?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 28/11-03 20:24 
IGN er heller ikke glade for AI'en :

"One of the problems with the past PGR game has been the AI. Unfortunately, the problem still persists. The AI cars will follow the set line like their life depended on it, making for predictable and easy races. The converse can be true also, especially on the harder difficulties, where a race is almost impossible to win because the CPU races the line flawlessly. Sometimes too hard, and sometimes too easy, the races that contain AI racers are the least fun of the bunch."

Hvis bilerne i PGR 2, er begyndt at køre efter den perfekte racing line, så er AI'en blevet dårligere end det første PGR - længere er den altså ikke.

Og så burde Bizarre altså ikke begynde at pille ved sværhedsgraden, som det lyder til at de har gjort, i PGR 2.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 28/11-03 20:38, rettet 28/11-03 20:39 
De siger jo også at der var et ai problem i 1érn, og hvis de syntes det, jamn så syntes de selvfølgeligt også at der er et i 2érn da aien kører på samme måde.

Der er 5 sværhedsgrader i spillet, (Steel, bronce, Silver, Gold, Platin) hvilket betyder at alle kan gennemføre spillet, MEN ved at gennemføre på et højt niveau, får man flere kudos, og dermed kan man unlocke de bedste biler i spillet. Online kan man KUN spille med biler man har unlocket. Sværhedsgraden platin virker i mange tilfælde komplet umulig, og det er jeg sikker på at mange andre her på siden vil give mig ret i :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OmenOmenSkrevet 28/11-03 20:56 
Paasch >
Med andre ord, det har ikke levet op til DINE forventninger, men jeg tror også du har haft nogle falske forventninger til spillet, da det ikke rigtigt har noget samlinings grundlag med Gran turismo serien.


Falske forventninger... Når MS bruger gu'ved hvor mange resourcer på at overbevise os om at spillet er det bedste der er sket inden for genren siden Pole Position, skal der sku noget ganske specielt til, og det er PGR2 ikke.

Måske har MS ikke lavet en direkte sammenligning mellem Gran Turismo og PGR, men hvis du bare til dels har fulgt med i det medieræs der har været siden PGR2 var tæt på at gå guld, har der ikke været nogen tvivl om at alle involverede parter har prøvet at overbevise alt og alle om at PGR serien, kvalitetsmæssigt, skal være Xbox'ens svar på Gran Turismo.

Mit problem med PGR2 består bare i at det ikke bringer noget nyt til genren, og i stedet prøver at imponerere med realistiske baggrunde osv. noget som JEG ikke synes giver noget til gameplayet overhovedet. Gameplayet er statisk og forbliver i de samme challenges osv. og Kudos systemet er ganske enkelt ikke sjovt nok til at oppebære spillet gameplay, synes jeg.
Vote Ficus!
jaesjaesSkrevet 28/11-03 21:02 
GT3 bragte jo heller ikke noget nyt til genren...
APHAPHSkrevet 28/11-03 21:23, rettet 28/11-03 21:32 
Du har da ret i at PGR2 ikke tilfører genre det store nye, det finbudser istædetfor gameplayet fra de første spil i serien, og tilfører et par nye challenges, men hvorfor skulle udviklerne også ændre radikalt på et unikt gameplay?

Jaes--> Nej GT3 tilførte overhoved intet. Polyphony formåede endda at forringe spillet på næsten alle punkter, samlinget med forgængrene i serien.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 29/11-03 02:46, rettet 29/11-03 16:48 
Jeg har fået spillet 3 timers tid, og må sige, at det er et rigtig fedt spil indtil videre.
Jeg må dog give de folk ret, som mener at SP er lidt tam.
Lige nu er det sjovt nok, men der skulle undre mig meget, hvis ikke det bliver ensformigt i længden.
De forskellige SP-spilmodes er sjove nok, men spillet er lidt sterilt, og overfladisk på nogle punkter.

Selvom det er et arkadespil, så havde det klædt spillet med lidt mere charme og detaljer: Pit-radio, pit stops, opgradering af bilerne, lidt humor, eller måske bare en lille historie, til at krydre det hele med.

AI´en er ok, men heller ikke mere.
Der opstår sjældent klumper af biler som i GT, og man bliver kun skubbet, hvis man krydser en modstanders "race line".
Spillet gør ikke brug af den nok så berømte elastik. Ellers så mærker man den bare ikke.
På den negative side, så følger hver bil, så vidt jeg kan se, den samme linie på hver bane, og modstanderne laver ikke rigtigt nogen fejl, som i nogle spil.

Grafik og lyd er i topklasse. Motorlyden er dog ikke specielt realistisk, men har alligevel en god rå klang.
Billedet blafrer lidt når man drejer, som i mange andre Xbox-spil (bl.a. MM3). Om det er tearing, eller måske et kikset forsøg på motion blur, kan jeg ikke rigtigt se.
Det er dog ikke så slemt igen, og generer ikke synderligt.

Live har jeg ikke prøvet endnu.
APHAPHSkrevet 29/11-03 09:09 
jaes >
Billedet blafre lidt når man drejer. Om det er tearing, eller måske et kikset forsøg på motion blur, kan jeg ikke rigtigt se.

Det må næsten være tearing.
Det forekommer også tit når man er i showroomet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MrCaseMrCaseSkrevet 29/11-03 11:59 
Hvor er det dog et dejligt spil.

Men hold da op, hvor var der en gyser i EBGames i Kbh. i går. De havde ikke fået varer før klokken halv seks! Drama! Og jeg skulle bytte spil, så jeg blev "nød" til at handle i EB. Så fik jeg den da også lidt billigere da det kom...

MEn for pokker. Både kunder og ekspedient var ved at hive håret ud af hovedet på dem selv...
Have you considered sucking less?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/11-03 14:10 
Hvor er det dog træls at diskutere et spil, med folk, der ikke har prøvet det.

Hvis man ikke synes PGR2 singleplayer er sjovt, så synes man nok heller ikke at det var sjovt i 1'eren.
Med andre ord, det kan være at Kudos race ikke er ens "type" spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 29/11-03 15:03 
Paasch >
Det må næsten være tearing.
Det forekommer også tit når man er i showroomet.

Det forekommer osse tit i alle andre Xbox spil efterhånden, og er noget man gerne ville være foruden = Det ser dumt ud, og vidner om at spillet mangler den sidste finpudsning.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 29/11-03 15:10 
Det er vel nærmer et tegn på at spillets render kører i 30fps
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 29/11-03 15:43, rettet 29/11-03 15:43 
Okotta >
Det forekommer osse tit i alle andre Xbox spil efterhånden, og er noget man gerne ville være foruden = Det ser dumt ud, og vidner om at spillet mangler den sidste finpudsning.

Er det efterhånden muligt for dig at sige noget positivt om Xbox og de dertilhørende spil?

Du må efterhånden katagoriseres som værende en anti-xbox-fanboy og dermed er det ved at være lidt kedeligt som Xbox ejer at læse dine negative indlæg.

At du så samtidig lovpriser næsten alt, hvad der har med PS2 at gøre, bevirker, at du ikke mere kan tages alvorligt.
OkottaOkottaSkrevet 29/11-03 16:19, rettet 29/11-03 16:22 
Rebelheart >
Er det efterhånden muligt for dig at sige noget positivt om Xbox og de dertilhørende spil?

Hmmm - ikke rigtigt, nej.

Hvad lovpriser jeg på PS2, og skal man lovprise alting på Xbox, for at blive taget alvorligt? LOL
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/11-03 16:44 
Okotta helt ærligt

Tråden hedder PGR2 erfaringer - hvad har du at bidrage med?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 29/11-03 16:57 
Jeg bidrager med en anmeldelse fra Eurogamer, som jeg derefter kommenterer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 29/11-03 19:08, rettet 29/11-03 19:26 
Nu har jeg endeligt gennemført Kudos World Series. Det tog ialt 18 timer, hvilket er 7 timer mere, end det tog at gennemføre det første PGR, og dette er endda kun på silver niveau. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor lang tid, jeg kommer til at bruge, inden jeg har gennemført guld og platin niveauerne. Nu kan jeg af gode grunde bedre vurdere spillet, end jeg kunne i min første post, som var skrevet på baggrund af få timers spil. Istædetfor at nævne de mange posiktive elementer i spillet, vil jeg nævne de kritikpunkter, som jeg er støt på.

- Måden online ranglisten gøres op på, burde favoritisere de bedre køre, istædetfor dem der spiller mest, som det er tilfældet.

- "Clean Race" scoren burde være diffrenceret, så man ikke får den samme score, hvis man kører et lang distance løb, som hvis man kører et "hot lap" løb fejlfrit.

- Regnvejrs effekten i spillet er flot, men jeg havde nu forventet, af spillet ville anvende samme imponerende vejr effekter som i motoGP spillene.

- Hvis man vil prøvekøre en bil i KWS, skal man navigere rundt i showroomet, for at finde den pågældende bil. Det havde været noget nemmer, hvis man kunne testkøre bilerne fra ens garage.

- Man kan ikke inverte styringen i showroomet.

- "Draft Overtake" scoren syntes jeg ikke virker optimalt. Når man drafter og overhaler får man i de fleste tilfælde kun "sweet overtake".

Påtrods af disse fejl, skal der ikke hærske nogen tvivl om, af PGR2 er det bedste bilspil til xbox, eller på en anden next gen konsol for den sags skyld. Hvis man interessere sig for racing genren OG Kudos, skal man ikke snyde sig selv for denne spiloplevelse.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
MrCaseMrCaseSkrevet 01/12-03 20:16 
For pokker da, hvor det spil holder.

Det er jo liiige hvad man drømte om.

En solid racer, med en gennemført Live-del.
Have you considered sucking less?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/12-03 20:29 
Det blir endu federe når der kommer nye biler, baner, og andet i Content Download, for der er en HELVEDS masse xbl-Showrooms som bare står tomme og venter på at blive fyldt op..glæder mig !!
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 01/12-03 21:44 
Jeg mener at have læst på bizarres forum at der kommer 17 nye biler som DLC
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 01/12-03 21:49 
Så hellere nogle flere baner udenfor byerne ;)
ComradeComradeSkrevet 01/12-03 22:08 
Vildt, men man skal vel også regne med at disse vil komme til at koste en lille sjat kroner, som med Mechassault!?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/12-03 22:09 
Hvordan er musikken denne gang?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ComradeComradeSkrevet 01/12-03 22:09 
jaes >
Så hellere nogle flere baner udenfor byerne ;)

Jep, disse er IMO helt klart at foretrække! Men den legendariske Nürburgring er skam ikke ringe! :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
jaesjaesSkrevet 01/12-03 22:15, rettet 01/12-03 22:16 
"Udenfor byerne", som f.eks. Nürburgring ;)

EDIT: Ikke at den er så spændende endda, men Monza eller Suzuka ville jeg da gerne køre :)
APHAPHSkrevet 01/12-03 22:16, rettet 01/12-03 22:17 
jaes >
Så hellere nogle flere baner udenfor byerne ;)

Krydser fingre for at Le Mans banen bliver udgivet som DLC:) (selvom tradionelle racerbaner ikke rigtigt passer til kudos racers)


Comrade>
Vildt, men man skal vel også regne med at disse vil komme til at koste en lille sjat kroner, som med Mechassault!?

Det skulle undre mig meget hvis de nye biler i spillet kommer til at koste noget, men hvis der bliver udgivet nye byer, er det nok ikke utænkeligt. Men det vil vel også være fair nok hvis det kommer til at koste en smugle
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 01/12-03 22:17 
Krydser fingre for, at der snart kommer et godt Le Mans spil til en next gen konsol :)
APHAPHSkrevet 01/12-03 22:19 
Køb dig en DC, der findes Le Mans 24 hours
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 01/12-03 22:23, rettet 02/12-03 13:13 
Har overvejet en DC, men det virker som om, at næsten alle de gode spil er "genudgivet" til andre konsoller (med mindre man er til shooters eller 2D-fighters).
enfenenfenSkrevet 09/12-03 12:16 
Nu har jeg fået spillet lidt PGR2 igår og det spil er sgu klasse.

Dog savner jeg 60fps, selvom det ikke gør det store, når man kører inde i byerne - men jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed, når jeg ikke har prøvet spillet i 60fps.
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/12-03 12:51 
Jeg var så heldig at sætte MrCase og banzai dk grundigt af på Nürnburgring i går.

Så nu er den unlocket til mig.

Skulle der være andre, der er interesserede i den overfede bane, vil jeg gerne holde ved målstregen og vente på jer ;-)

Ellers kan I jo gå ind i Events - Ultimate Challenges og se hvor godt I kan køre den.
Min tid er stadig over 7 min, så det skulle nok kunne lade sig gøre at slå den.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 09/12-03 14:24, rettet 09/12-03 15:33 
**Lille spoiler**


Har I prøvet det "skjulte" arkadespil?
Jeg har ikke prøvet det, men det skulle være ret sjovt. Og endda med mulighed for at lægge sin score op på XBL :)
APHAPHSkrevet 09/12-03 15:28 
Jeg har prøvet Geometry wars, men er ikke synderlig god til det. Min højste score er hvis på omkring 20.000
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 09/12-03 15:31, rettet 09/12-03 15:51 
SeventhSun >
Min tid er stadig over 7 min, så det skulle nok kunne lade sig gøre at slå den.

Hvordan kan det være at du endnu ikke har fået gennemført KWS?

Min hurtigste Nürburg tid, er så vidt jeg husker på 6:45:XX sat med en Porsche GT1.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 09/12-03 15:38 
Nu hvor vi snakker tider, så prøv at vælg Car Challange inde i time trial menuen, og vælg Gran touring klassen og tag Aston Martin bilen. Der har far sat verdens næst hurtigste tid. Stik den:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
148 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig