X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox - Hvorfor var det nu?(Igen:)


Svar
AndyAndySkrevet 19/11-03 14:01, rettet 19/11-03 14:02 
Ja, jeg står og overvejer at skaffe mig en Xbox, men lissom i GameCube tråden: 'GameCube, Hvorfor var det nu?' har jeg lavet en til Xbox: SÅ hvilke interresante titler er der, er mest til Racíng, RGP's, Platform-adventure spil - Helst Xbox Live spil!...Kom med nogle "BUD"(Ved ikke hvad jeg ellers sq skrive:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
ComradeComradeSkrevet 19/11-03 14:04 
Racing:

Project Gotham Racing 1 / 2
Sega GT 2002
Toca Race Driver (godt nok ikke exklusiv..)

RPG:
Star Wars: KoTOR
Morrowind

Platform:
Voodoo Vince

Jeg glemmer sikkert en masse men det er de titler der har fanget mig mest i de genrer..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
AndyAndySkrevet 19/11-03 14:06 
Ok, Kunne nok godt tænke mig Voodoo Vince(Lyder fedt!), Starwars KoToR, og Morrowind nok oss' PGR 2

Andre "BUD"!?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 14:07 
Heldigt du spørger, jeg har netop bestilt en masse spil:

• Simpsons: Hit & Run
• Top Spin
• GTA: Double Pack
• Kameo: Elements of Power
• Beyond Good and Evil
• Fifa 2004
• True Crime: Streets of LA
• SSX 3
• Counter-Strike
• Max Payne 2
• Teenage Mutant Ninja Turtles
• Freedom Fighters
• Need for Speed: Underground
• Tony Hawks Underground

Det er self. ikke alle sammen jeg skal have, og ikke alle er eksklusive titler. Men så har du jo altid: Halo, Halo 2, Sega GT Online, Dead or Alive Online og jeg skal komme efter dig skal jeg :P
AndyAndySkrevet 19/11-03 14:13 
Ok, forstår bare ikke hvad folk syntes der bare ER-SÅ-GODT ved Halo - Any1 who knows?.....ellers lyder de andre titler der ret fede!:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 14:15, rettet 19/11-03 14:17 
Ja, som KidCaffeine så er der bare ikke grunde nok til at købe sig en :)

Tony Hawks Underground er også til PS2 & GC.

Men af gode spil er der da:
Halo
Elder Scrolls 3 - Morrowind

Halo er fedt pga. styringen, mulighederne, historien, våbnene, køretøjerne. Foretrækker selv at spille det i singleplayer.
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 14:20 
Racing:

4x4 Evolution 2
Arctic Thunder
Burnout 2: Point of Impact
Colin McRae Rally 3
Colin McRae Rally 4
Crazy Taxi 3: High Roller
Driver 3
Midtown Madness 3
Moto GP 2
Need for Speed Underground
Quantum Redshift
Project Gotham Racing 2
The Italian Job

RPG:

Fable
Phantasy Star Online Episode I & II
Sudeki
Shenmue II
Shenmue III?

Platform:

Banjo-Kazooie 3?
Dr. Muto
Blinx
Fairly Odd Parents: Breakin' Da Rules
Pac-Man World 2
Sonic Heroes
Ty the Tasmanian Tiger
Voodoo Vince

Håber det hjalp lidt ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-03 14:31, rettet 19/11-03 14:32 
Argh - Hvorfor er det altid sådan her?

Hver gang nogen stiller et fornuftigt spørgsmål nogen fede titler, der kunne være grunden til at købe en maskine, skal "nogen" altid remse hver eneste titel, der nogensinde er udkommet til platformen op.
Og helst også en masse kommende titler.

Helt ærligt - hvis manden står og har lyst til at købe en Xbox, er det sgudda lidt flabet at skrive "Halo 2".
Skal han så sidde og glo på maskinen indtil det udkommer?

Så please - vær lidt realistiske.
Halo 2, Sudeki, Fable og GTA dobbel pack er slet ikke udkommet endnu.
Alle multiplatform titlerne er vel heller ikke ligefrem GRUNDEN til at anskaffe sig konsol nummer 2.
Blinx er generelt opfattet som et dårligt spil.

Udover det, så er der kommet en del rigtigt fede Xbox titler på det seneste, mange af dem kører over Live.

Jeg kan lige komme i tanke om Crimson Skies og Rainbow Six som vist ikke er blevet nævnt.

Og så vil jeg sige at Project Gotham Racing 2 er spillet du bare SKAL have hvis du kan lide at køre ræs mod andre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-03 14:34 
Den bedste grund til at anskaffe sig en xbox er, xbox live.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 14:36, rettet 19/11-03 14:41 
Argh?

Man køber vel en maskine fordi man ved hvad der er i vente til den. GTA: Double Pack ER udkommet som NTSC (som jeg har bestilt - btw.) den liste jeg lavede der, er LANGT fra alle titlerne, med umiddelbart dem jeg mente var spændende at se på (eller komme til).

Blinx er et udmærket spil, nogen kunne nemt have nogle gode timer med det, dog ikke mig :)

EDIT: Til SeventhSun
MrCaseMrCaseSkrevet 19/11-03 14:52 
hvis du kan leve med at de spil du spiller ikke er dem alle de andre børn spiller skal du vælge xbox!

Klart, og en-entydigt den bedste grafik.
Der er en rigtig god kultur omkring xbox. Lidt a-la den omkring dreamcast, fornemmer jeg.
Xbox-live is f**cking amazing! Der er efterhånden ret mange gode Live-spil og en håndfuld rigtig gode lige om hjørnet!

Hvis jeg lige skal slutte af med at "state the obvious", så har man ikke prøvet hvad konsol spil er blevet til, før man har spillet halo i co-op på et kæmpe 5.1 system. Det er den vildeste oplevelse!
Have you considered sucking less?
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 14:54 
Bare ikke alle der har de muligheder, har et max lille værelse :)
FourDFourDSkrevet 19/11-03 15:00 
*savler over den overraskende gode maskine Xbox*
har ikke råd til den fantastiske store sort-grønne box endnu, men den falder vel i prisen om nogle år (Evt. når Box2 kommer).

Overrasker mig at der er SÅ mange gode titler på den store box!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 19/11-03 15:02 
SeventhSun >
Helt ærligt - hvis manden står og har lyst til at købe en Xbox, er det sgudda lidt flabet at skrive "Halo 2".

Personligt synes jeg det er mere flabet at påstå at man skal købe en Xbox for en titel som Arctic Thunder. HELT ÆRLIGT!!

Hvis I ikke tager jer sammen, så indfører jeg en regel, så man får advarsler for den slags...

Arctic Thunder > Toppen på Xbox...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 15:02, rettet 19/11-03 15:05 
Måske skulle det lige tilføjes, at Xbox vinder næsten alle Head-to-Head sammenligningerne. Dvs. at Xbox-versionen af spillet (som også kommer til forholdsvis, GC og PS2) er den bedste.

Det er jo ikke et skidt tegn... :)
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 15:05 
RJK >
Personligt synes jeg det er mere flabet at påstå at man skal købe en Xbox for en titel som Arctic Thunder. HELT ÆRLIGT!!

Nok mig du tænker på :)

Anbefalede ikke alle de der spil, vidste ham bare hvilke spil der var på markedet indenfor kategorien.
MrCaseMrCaseSkrevet 19/11-03 15:06 
RJK >

Hvis I ikke tager jer sammen, så indfører jeg en regel, så man får advarsler for den slags...

:)

Der vist det der hedder smagsdommer. ;)

Men okay. Det må da vist siges at være fuldt berettiget i dette tilfælde... :)
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 19/11-03 15:09 
Florinda >
Ok, forstår bare ikke hvad folk syntes der bare ER-SÅ-GODT ved Halo - Any1 who knows?.....ellers lyder de andre titler der ret fede!:)

Historien og karaktererne er så utroligt gennemarbejdet. Lyden er helt uovertruffen. Baggrunds-musikken er genial. Den har en Fremragende(Really!) co-op del. Men! Det kræver også at i sætter jeg ned, dig og din bedste ven, med et ordentligt set-up og nyder oplevelsen!

(Som multiplayer-deathmatch er det ikke noget særligt)
Have you considered sucking less?
AndyAndySkrevet 19/11-03 15:44 
Ok, tak for svarene allesammen har besluttet mig venter lige med at kjøve den til når at den er faldet i pris:) - men lyder ellers som en fed maskine med fede spil:)...
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/11-03 15:44 
-> Sonic.dk

Nu er det ikke for at skyde på dig personligt.
Jeg synes bare at lidt for mange af den her slags tråde drukner i titler - og der er ingen der kan overskue så mange spil alligevel.
Nogen gange virker det som om folk vil blære sig med at kunne nævne så mange titler som muligt.
Det er helt fint at være nørd - jeg ville med glæde baske jer allesammen i Star Wars trivia ;-) - men det hjælper jo ikke Florinda så meget i det han spørger om.

Jeg synes at GTA pack er lige på grænsen.
Jo klart det er udkommet, og det har fået kanon anmeldelser, men indtil videre kommer det jo ikke til europa før 04.
Umiddelbart så tvivler jeg på at Florinda går ud og anskaffer sig en US maskine.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 15:48, rettet 19/11-03 15:50 
Men Lexbox'en er langt fra den bedste konsol(PS2/GC bedre-Screamcast = bunden), det kan vi alle sammen sagtens blive enige om.......ikke? ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/11-03 16:21 
Det er svært at sige mate!

Det er jo forskelligt at hvilke spil vi alle kan lide!

Xboxen har haft nogen problemer på RPG og Platform fronten!

Voodoo Vince og Blinx - Er begge gode ideer, men slet ikke spil for alle! Blinx f.eks. har små indelukkede baner, så det er rigtig langt væk fra dit standard Mario jumping i store grønne skove! Voodoo vince - Har jeg hørt skulle være sjovt, men kort! Altså man må gå lidt på kompromis med om du kan acceptere de fejl de forskellige spil har, for at nyde dets stærke sider:)

Xbox Live er en fin ting, men du skal have bredbånd! Det er ikke ligesom at spille PC spil online - Det har nogen svagheder, men også bedre features end på PC!

Det er sådan lidt svært! Man kan sige at de 3 bedste spil til Xbox - Altså også salgsmæssigt og reviewmæssigt er Halo, Splinter Cell og KOTOR! KOTOR er lige gået guld til PC, og de to andre er også ude på PC! - Hvis det er den her type spil du går efter der kan findes på PC, og du har en stærk PC - Så ved jeg ikke rigtig om Xbox er noget for dig! Fordi en PC fanboy ville helt klart - kritisere Xbox for forskellige ting du kan på en PC! Men hvis du ikke har en stærk PC - Så er Xbox også en rig mulighed til at prøve mange af de PC spil der kommer. Max Payne 2, Morrowind, Jedi Academy og andre typiske PCspil!

Jeg elsker min Xbox - Men jeg ved ikke hvilken smag du har i spil:)

Det bedste råd jeg kan give dig er: Prøv den! Ikke bare i fona i 5 minutter - Men hvis du har en ven eller kan få mulighed for at prøve maskinen så gør det! - Hvis det dog ikke er en mulighed, så burde du læse om maskinen - Kig på spillene, se nogen screenshots, reviews og movies af de forskellige spil! Tjek dette link og download nogen film fra forskellige xboxspil:

Du kunne også tjekke andre sites ud som:

www.teamxbox.com
ign.xbox.com
www.xbox-live.dk
www.games.msn.dk/www.msn.games.dk - Kan ikke huske hvilken er den rigtige:P

Hurtig download af mange film fra xboxspil!
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig