X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boykot X-box?


Svar
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/03-03 06:59 
Ifølge Berlingske (se nedenstående link) så er hver 3.dansker klar til at boykotte USA, hvis de går i krig uden om FN, hvilket vi finder ud af inden for de næste 12 timer.

Nu skal man selvfølgelig tage sådanne meningsmålinger med en gran salt. Men kommer det til at ramme konsolmarkedet? ;) Slut med at købe x-box, spille på amerikanske servere og drikke Coca Cola.
Fra nu af står den på at drikke (dansk) billig-cola og spille FFX på sin PS2 :=)

artikel
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
tastasSkrevet 17/03-03 07:04 
Jolly Cola rykker nu ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RitesRitesSkrevet 17/03-03 07:10 
Boykotter intet, bare fordi FN finder venteleg morsomt.
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 17/03-03 07:35 
Hvis jeg skulle boykotte både Cola og Xbox...

Så ville jeg (sørgeligt nok) fjerne 2 ud af 10 der holder mit livs essens kørende
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/03-03 08:46 
Overvejer at boycotte franske vine og russisk kaviar.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-03 11:47 
Pft! Kegle-franskmænd...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MadsMadsSkrevet 17/03-03 13:11 
Jeg boykotter heller intet, bare fordi der er nogle statsmænd der skulle have valgt et andet erhverv, end et hvor man skal tage beslutninger.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/03-03 13:48 
HAHAHHAHAHA.....

Ligesom i Korea.... Uhaha.... Der har de også boycottet alt amerikansk og alligevel stormer Xbox op af slagschartsne! Hell.... Jeg tror Korea er det eneste sted hvor Xbox sælger merkant bedre end PS2!

..... Dobbeltmoralsk er en del af vores livsstil?

Men jeg vil heller ikke boycotte noget! Håber de dræber Sadam.... Så i TV avisen at 200.000 Irakere dør vært år, af sult og ødelæggelse....! han er virkelig stjernepyskopat!
Well crucify the insincere tonight...
olmeolmeSkrevet 17/03-03 13:53 
Ja, syntes også det er underligt folk gør så meget ud af at beskytte en mand som Saddam. Hvis man ikke invadere sidder han sq nok de næste 30 år.
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/03-03 14:26 
40% af alle Irakiske børn, gider ikke at leve den dag idag! Det er fandme surt når Sadam hellere vil have statuere bygget af sig selv end at hjælpe sit folk.. Jeg har også hørt FN, røde kors etc.... ikke levere Medicin og Madrationer til Irak, pga af at Sadams soldater skyder dem.... Lidt ala Somalia i 93(Black hwk down var faktisk baseret over en sand historie)!

jeg er ikke enig i at USA skal gå ind og bombadere Iraq uden klare beviser, men på den anden side må Sadam stoppes.... Han er så syg i hovdet at han selv tror han er efterfølger til Profeten Muhammed..... han kan sammenlignes med Hitler, Susi og Leo... Ja og endda Stalin!
Well crucify the insincere tonight...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/03-03 14:32 
Gedens Farfar >
HAHAHHAHAHA.....

Ligesom i Korea.... Uhaha.... Der har de også boycottet alt amerikansk og alligevel stormer Xbox op af slagschartsne! Hell.... Jeg tror Korea er det eneste sted hvor Xbox sælger merkant bedre end PS2!

Snakker vi Nord eller Syd Korea?
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
ComradeComradeSkrevet 17/03-03 14:47 
Hmmm det drejer jo sig om Nordkorea, og jeg tror ikke ligefrem de har Xbox derovre! I Sydkorea har de, men det er jo noget helt andet..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/03-03 14:56, rettet 17/03-03 14:57 
ja gik jeg også ud fra!
Havde bare ikke hørt at Sydkorea havde boykottet alt amerikansk.

Edit: så kan Gedens farfar ikke kende forskel på de to lande eller har Sydkorea boykottet al amerikansk???!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
olmeolmeSkrevet 17/03-03 14:57 
Nu er amerikanerne meget upopulære i sydkorea, så det kunne godt være rigtig nok.
SumezSumezSkrevet 17/03-03 15:02 
Søster Salsa >
Fra nu af står den på at drikke (dansk) billig-cola og spille FFX på sin PS2 :=)

Dvs. intet nyt i min livsrutine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig