X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg forbeholder mig retten...


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 23/10-03 20:21 
... hvor kommer det fra?... hvem er det der har fundet på at det er vældig vigtigt at skrive "jeg forbeholder mig whatever" i bunden af sit markeds-emne?
...Det er vel klart for enhver at dette ikke er ebay...

Okay okay, man skal selvfølgelig være seriøs når man udbyder, men altså... jeg forbeholder mig retten til at synes at 'jeg forbeholder mig retten' er noget fjollet noget at skrive...


:)
Have you considered sucking less?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/10-03 20:27 
Jeg har heller aldrig forstået det...
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/10-03 21:01 
Jeg fatter det heller ikke? Jeg lavede et salgsemne for noget tid siden, hvor min indoktrinerede hjerne sprang med på denne løjerlige bølge.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/10-03 21:57 
Det er vel bare for at forhindre at der er en eller anden abe der er klar med et "Jamen hov! Du skal jo sælge til mig, jeg har jo budt 17,75!"

Men ja, det burde ikke være nødvendigt her :)
SumezSumezSkrevet 23/10-03 23:48 
Det er selvføgelig ikke nødvendigt. Det er et offentligt forum, hvor man kan skrive hvad man vil, begrænset af moderatorerne. Et bud er naturligvis ikke juridisk bindende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/10-03 08:11 
Det er jo ikke ensbetydende med, at alle er klar over det... Man skriver det jo bare, for at der ikke er noget at diskuttere
JesperJesperSkrevet 24/10-03 08:37 
Står det ikke i FAQ'en? Har ikke kigget efter, men det kunne jo stå der hvis det ikek gør. Så burde alle være klar over det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig