Turrican | Skrevet 19/10-03 22:09 | Hejsa
Jeg har nogle .it lydfiler (Impulse Tracker) som jeg gerne vil have lavet om til .wav filer.
Der sidder vel ikke et eller andet klogt hoved der ved hvad man kan bruge til det? | The Gods pause for a moment...
|
|
Sumez | Skrevet 19/10-03 22:15 | Brug evt. Winamps indbyggede diskwriter output.
Modplug Player har også en speciel indbygget funktion til det, som evt. kunne være at foretrække (hvis der f.eks. er loops, eller du bare vil ha' bedre kvalitet) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Turrican | Skrevet 19/10-03 22:21 | Fedt. Tak for hurtigt svar.
Hvor finder jeg det der diskwriter output? Jeg er ikke så stiv i winamp.
Jeg skal egentlig bare brænde en cd med nogle sange som åbenbart er i dette hersens .it format, men nero gider ikke æde dem... | The Gods pause for a moment...
|
|
MarcK | Skrevet 19/10-03 22:42 | Preferences -> plugin -> output. |
|
Turrican | Skrevet 19/10-03 23:19 | Det kan jeg simpelt hen ikke finde :(
Der er ikke noget der hedder plugin under preferences i min winamp.
PS. Jeg bruger 3.0 | The Gods pause for a moment...
|
|
MarcK | Skrevet 19/10-03 23:25 | Ah undskyld, det tænkte jeg ikke over kunne være tilfældet. Det kender jeg desværre ikke til. |
|
Sumez | Skrevet 20/10-03 12:25 | Det er nok en god idé at holde stil til Winamp 2, så længe 3'eren er så elendigt som det stadig er. 2'eren bliver jo tilmed stadig opdateret. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Turrican | Skrevet 20/10-03 12:31 | Så må jeg jo hellere få hentet den. Tak for informationen. | The Gods pause for a moment...
|
|