X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda- heaven!!!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 07/10-03 18:07 
Nintendo har bekræftet, at der vil blive lavet en gamecube bundle med en special-disc hvorpå Zelda 1+2, Ocarina of Time, Majora's Mask samt en Wind Waker demo er at finde!!

Jeg håber dælan-fisme, at discen også kan fås i "håndkøb"!!

Se selv!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
DommergaardDommergaardSkrevet 07/10-03 18:18, rettet 07/10-03 18:19 
Sweet!

Ikke dårligt med følgende:

The Legend of Zelda
The Legend of Zelda II: Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
The Legend of Zelda: The Wind Waker demo

Så er der jo noget at se frem til, selvom et nyt Zelda spil ikke vil være skidt! ;)
tastasSkrevet 07/10-03 18:20 
Hvis den kommer i Løs køb skal jeg i hvert fald have mig én.

Kommer den kun i bundlen, kommer den sikkert til at gå for meget ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 07/10-03 21:41 
Jeg tror der er grænser for hvor mange gange, jeg skal have det samme Zelda spil ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 07/10-03 21:43 
Jeg har så desværre endnu ikke haft fornøjelsen af at prøve dem alle ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
The BruceThe BruceSkrevet 07/10-03 23:51, rettet 08/10-03 10:24 
Sumez >
Jeg tror der er grænser for hvor mange gange, jeg skal have det samme Zelda spil ;)

Jeg har gennemført alle de nævnte Zelda-spil, men jeg har aldrig ejet de allerførste til NES'en (vi lod os blot røvrende gang på gang ved at leje dem på den lokale Statoil-tank.) Jeg vil dog meget gerne opleve dem igen, så det er jo meget belejligt med denne mulighed!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 08/10-03 08:37 
Jeg ejer og har gennemført næsten alle de nævnte Zelda-spil (mangler stadig AoL), men det kunnne nu være rart, hvis jeg kunne komme til at spille TLoZ til NES uden at skulle til at skifte batteri ;)
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 08/10-03 09:55 
Ja, ok du har en unægtelig god pointe. Hver eneste gang jeg slukker for maskinen efter et spil Zelda II, frygter jeg at mit save vil være væk når jeg tænder den igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig