X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

J-Popcon 2003


Svar
SumezSumezSkrevet 06/10-03 09:35 
Der er nu under en måned til Danmarks største (og eneste..) anime convention d. 31 oktober slår dørene op. Første og sidste gang var J-Popcon i 2000, og nu sker det så igen. Igen i Valby medborgerhus.
Jeg har fornemmelsen at der er en del mere eller mindre anime interesserede mennesker på Play:Right, så der er måske nogen der er interesserede.

Nogen der var med i 2000? Jeg var der, og kan klart anbefale det. Der er hele tiden flere biografer igang, og der er anime for enhver smag. Der er også et spilrum, men det er nok svært at imponere hardcore konsolspillere ;) Sidst fik jeg dog prøvet FF9 før det blev oversat til engelsk, PS2 før den udkom i Danmark, og Xenogears, som jeg endnu ikke havde prøvet dengang.
Der vil naturligvis også være cosplay, og denne gang har jeg faktisk hørt folk udvise en smule interesse. Bliver sjovt at se, selvom der nok ikke bliver særlig stor deltagelse ;)
Men det er anime, det handler om, og hvis i er interesserede, er det bestemt det værd at i hvert fald kigge et smut forbi i løbet af den weekend, det står på.

J-Popcon 2003
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 06/10-03 15:39 
Jeg kommer helt sikkert.
Det var rigtig godt sidste gang, selvom der var nogle få ting der glippede.
Det er godt gået at det er lykkedes at stable noget på benene igen, og jeg håber at det kan blive til en årligt tilbagevendende begivenhed.
Born to kill space
JAAJAASkrevet 06/10-03 15:52, rettet 06/10-03 16:04 
Jeg gik glip af det sidste gang, men dukker bestemt op denne gang.

EDIT: Og så igen. Det er muligvis ikke dyrt, men skal jeg give 180 kr. for arrangementet, vil jeg egentlig godt vide, hvad jeg betaler for. Der er nærmest total mangel på information om, hvad arrangementet egentlig er, så jeg venter lige og ser, om de har fået noget mere på sitet midt på måneden.
YamadaYamadaSkrevet 07/10-03 16:48 
Gik desværre også glip af det sidste gang :( MEGA SURT
Men tænkte på om der evt. var nogen herinde der skulle derned i bil..... bor i Aalborg så der er lang vej til KBH... har overvejet at låne en båd ^_^
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
Zzap!Zzap!Skrevet 07/10-03 19:08 
JAA >EDIT: Og så igen. Det er muligvis ikke dyrt, men skal jeg give 180 kr. for arrangementet, vil jeg egentlig godt vide, hvad jeg betaler for. Der er nærmest total mangel på information om, hvad arrangementet egentlig er, så jeg venter lige og ser, om de har fået noget mere på sitet midt på måneden.

Hvis der er lige så mange film som sidste gang, og udvalget er lige så bredt, så skulle der være noget for en hver smag.
IMO så er pengene give meget godt ud, hvis man har bare den mindste smule interesse i anime. Hvis jeg skulle have købt alle de film jeg så, var det blevet mange tusind kroner.
Derudover støtter man selvfølgelig også initiativet, og sørger for at folkene bag har lyst til at gøre det igen.
(For min skyld kunne de køre de samme program en gang til, hvis det var det, for der var så mange film jeg gik glip dengang, at jeg ikke ville få en ledig stund alligevel :) ).
Jeg håber de har nogle Ping Pong Club afsnit med denne gang også, de var simpelthen for grineren! (tænk South Park parret med Beavis and Butthead, med pænere animation, og så en god spand Japansk humor og loopyness!) :D
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 07/10-03 21:23 
Zzap! >
Hvis der er lige så mange film som sidste gang, og udvalget er lige så bredt

Så vidt jeg har hørt, er der et bedre udvalg end sidst. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
YamadaYamadaSkrevet 07/10-03 21:27 
det har jeg også hørt...... så må vi jo bare håbe at det holder stik :)
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig