X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Goodies medfølger med Rainbow Six 3


Svar
enfenenfenSkrevet 30/09-03 12:05 
Det er ser ud til, at amerikanerne får en lækker bonus dics med, når de køber det kommende Rainbow Six 3. Udover demo af selve spillet, så får man også 4 nye missioner til Ghost Recon: Island Thunder og 3 nye missioner til Splinter Cell.

Ubisoft. Den bonus disc, skal vi også have med her i Europa!

Bring it on
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/09-03 12:53 
Det ser alt for lækkert ud.

Især hvis de bliver af lige så høj kvalitet som den mission man allerede kan dl'e til GR: IS.
Og det gør de nok.

Når nu exclusive efterhånden betyder "i et begrænset tidsrum" kunne man jo også forestille sig at de baner ville komme som dlc på et tidspunkt.
Alt efter hvor meget betydning tillægger EU så kunne man jo forestille sig at det blev når pre-orders er ligegyldige - det vil sige når spillet kan købes i butikkerne i USA.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 04/10-03 12:31 
For dem, som ikke allerede ved det, så er der dukket en ny bane op til Splinter Cell på XBL.

Bateman har allerede nævnt det i en anden tråd, men det kunne tænkes, at ikke alle havde læst den...
What is the Matrix?
MajorPMajorPSkrevet 04/10-03 12:39 
Downloadede den i går. Synes den er noget højere kvalitetsmæssigt, end Kola Cell. Har faktisk ikke klaret Kola Cell endnu, synes den er keeeeedelig...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
enfenenfenSkrevet 04/10-03 13:50 
Jeg kunne nu godt lide Kola Cell. Fandt den ikke kedelig.

Den nye bane, har jeg dog ikke spillet endnu.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig