X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad lytter I til... netop nu?


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 30/09-03 02:16 
Jeg påbegyndte den selv et par gange på det gamle konsolforum, og hvis min hukommelse ikke svigter mig helt her i starten af i mit otium, så var det sgu en dundrende succes!!!

Outkast's nye, kække hyldest til 50'erne blæser ud af fjernsynets højtalere til min udsøgte fornøjelse!

Hvad med jer?
Hvad lytter I til (om noget)... netop nu?!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
2'290 emne(r).

Svar
dchangdchangSkrevet 12/08-04 22:07, rettet 12/08-04 22:08 
Surt for dig. :-(

Det skal du tage og gøre. Det bliver bare bedre og bedre det album. Han skulle vist nok kunne stå ene mand på scenen live med 4 pladespillere og andet udstyr, og bare trykke den af. Det gad jeg godt se.

EDIT: Hvad er konklusionen med Spokes så? Forhåbentlig positiv eller? :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MajorPMajorPSkrevet 12/08-04 23:51 
dchang>
Jeg grovhører RJD2's - Since We Last Spoke lige nu.

Det er nemlig en suuuper fed plade! Deadringer er jo også fantastisk - utroligt med det musikalske niveau manden holder!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dchangdchangSkrevet 12/08-04 23:55 
Ja, og så det faktum at han laver det hele selv er jo bare endnu mere mindblowing!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
salsalSkrevet 25/08-04 11:21 
Now playing: Slowdive - Pygmalion
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/08-04 12:47 
kanye west - the college dropout
n.e.r.d. - fly or die

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MarcusMarcusSkrevet 25/08-04 12:54, rettet 25/08-04 12:59 
Interpol - Take you on a cruise !Det lyder umiddelbart fedt. Men det er kun første gang jeg hører det så jeg kan ikke helt udtale mig endnu. (Anbefalet af Sal)

Ellers har jeg hørt noget:

Bill Frisell - The Intercontinentials. !Rigtig god stemning. Svært at holde sig helt i ro når det høres.
FourDFourDSkrevet 25/08-04 15:23 
Blue foundation - Richochet
Meget dystert! Og så er det enda dansk :)
(men selvfølgelig med engelske tekster)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MarcusMarcusSkrevet 25/08-04 16:27 
Jeg har også lige bestilt 2 blue foundation albums fra biblioteket.

Nu får jeg hørt lidt Broadcast.

Dchang>> Konklusionen mht. Spokes kommer snart.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-04 17:45 
Children Of Bodom - Downfall
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
fearless popcornfearless popc...Skrevet 25/08-04 19:04 
Now Playing: A Perfect Circle - Judith
just plug it in.
jaesjaesSkrevet 26/08-04 00:19 
Niel Young - Harvest
ViolatorViolatorSkrevet 29/08-04 13:22 
Depeche Mode - Enjoy the Silence (Mike Shinoda remix)
dchangdchangSkrevet 29/08-04 14:05, rettet 29/08-04 14:10 
Jeg lytter til lidt til Ugly Duckling's "Taste The Secret", og det er jo bare superfedt. Og sjovt. ;-)

EDIT: Der bliver også hørt lidt Katie Melua, selvom det er lidt poppet. :-) Men hun har en virkelig virkelig dejlig stemme. Og så er det jo svært at lade være.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FourDFourDSkrevet 29/08-04 15:13, rettet 29/08-04 16:25 
Hører Blue foundation - As i moved on
Hørte for lidt siden Keane, og kan roligt anbefale deres CD Hopes and fears..

EDIT: Hører Nu Bo Kasper Orkester - Undantag
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/08-04 17:37 
Don mclean - Vincint

Ekstremt underlig sang:/
Well crucify the insincere tonight...
RuneSPRuneSPSkrevet 29/08-04 18:24 
Soilwork - Figure Number Five
CronossCronossSkrevet 29/08-04 19:31 
HIM - Wicked Game.

I det hele taget sidder Razorblade Romance ret tit i afspilleren for tiden.
FourDFourDSkrevet 29/08-04 20:35 
Nephew - Blå og black
Dansk-engelsk-rock.. Weee! :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JuggernautJuggernautSkrevet 29/08-04 21:01 
Soilwork - Overload
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TKTKSkrevet 29/08-04 21:43 
SUEDE:p
MarcusMarcusSkrevet 30/08-04 12:26 
Jaes>> Fedt album, det er også i min samling.

Jeg har hørt lidt forskelligt middelalder musik.
Schelmish - Tempus mutatur
Dubia Fortuna - Esta mesa
MarcusMarcusSkrevet 30/08-04 18:36, rettet 30/08-04 18:37 
Lige før: Amon Tobin - Get your snack on
Lige nu: Amon Tobin - 4 ton mantis
(Albummet Supermodified)
LingobarLingobarSkrevet 30/08-04 18:38 
Bent - Magic Love

Er der nogen der har pladen: Bent - The Everlasting Blink? Og holder den standarden?
Dine dage er salte...
The BruceThe BruceSkrevet 30/08-04 19:35 
SS-lena : "J´lai arrives"

Jeg kan VARMT anbefale jer at lytte til dette,hvis elektronisk musik "tickles your fancy"! Jeg har først LIGE hørt nogle af hans numre nu, men blev MEGET positivt overrasket over det!

P.s. Det er min svigerbror, men lad det ikke afskrække jer! Hvis det havde været noget lort, havde jeg skrevet dét som det FØRSTE!!! ;-)
P.p.s. I kan finde det her-

Nå-Det var dét han lavede på sit værelse! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dchangdchangSkrevet 30/08-04 21:39, rettet 30/08-04 21:41 
Lingobar>
Bent - Magic Love

Er der nogen der har pladen: Bent - The Everlasting Blink? Og holder den standarden?

Det har jeg. Magic Love er et fantastisk nummer. Ubeskriveligt dejligt faktisk. Men pladen holder ikke samme standard desværre. Det er dog stadig et godt album. Jeg vil hellere anbefale dig at købe deres "Programmed To Love". Det er af høj klasse.

EDIT: Btw hører jeg Flunk. Norsk slowbeat når det er bedst. Dog hører jeg det mest fordi forsangerinden har en dejlig fe-agtig vokal.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SaftenSaftenSkrevet 30/08-04 22:45 
Hører The (international) Noise Conspiracy, det bedste anarko-politiske 60'er punk nogensinde.
Og så også soundtracket til Monkey Island
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
LingobarLingobarSkrevet 31/08-04 11:05 
dchang>
Magic Love er et fantastisk nummer. Ubeskriveligt dejligt faktisk. Men pladen holder ikke samme standard desværre.

Det er svært at være SÅ god hele tiden. :´(
Jeg køber bare begge plader når jeg har penge...

Det nummer er bare perfekt at vågne op til. Så er man glad og rar i mindst én time... Dejligt med et afbræk fra alt det sure musik jeg går og hører.

Lytteren: George Duke - Reach Out
Dine dage er salte...
FourDFourDSkrevet 31/08-04 12:50 
Apropos vågne-op sang, så prøv at proppe the girl from ipanema i cd-afspilleren næste gang du vågner op :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
MarcusMarcusSkrevet 31/08-04 21:16 
Jeg har kun hørt the everlasting blink og valgte derefter at kassere dem. Jeg synes netop ikke det gav en god følelse men en mystisk ubehagelig følelse i stedet. Og samtidig var jeg ikke så vild med musikken så det var noget man gerne vil have.

Jeg har hørt Lemon Jelly.Ky idag. Fedt album også, begge skal helt sikkert skaffes. En vidunderlig Lemon jelly magi er selvfølgelig inkluderet.
dchangdchangSkrevet 31/08-04 21:27 
Lemonjelly.KY er også et utroligt dejligt album. De har en sjov forfriskende lyd.

Har du fået hørt noget Boards Of Canada? Jeg sidder og hører deres Geogaddi, igen igen, og der findes ikke meget der kan måle sig med den (udover Plaid, Amon Tobin og Schnauss selvfølgelig). :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/09-04 16:15 
LazyBoy TV, et rigtigt godt album.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 01/09-04 18:47 
Pitch Black - Ape to Angel

Smuglydt på Pitch Black´s næste album.
Svært at dømme udfra et enkelt nummer, men umiddelbart tegner det godt.
http://www.pitchblack.co.nz
GreaseballGreaseballSkrevet 01/09-04 20:48 
Buggles - The age of plastic

Hvem husker ikke - Video Killed The Radio Star -
MarcusMarcusSkrevet 02/09-04 07:44 
Reel big fish - Var til koncert med dem igår hvor Ramjet varmede op. Måske ikke kvalitetsmusik men det er stemnings og energifyldt. Noget bedre alternativ til det meste fest musik.
salsalSkrevet 02/09-04 08:17 
dchang>
Har du fået hørt noget Boards Of Canada? Jeg sidder og hører deres Geogaddi, igen igen, og der findes ikke meget der kan måle sig med den (udover Plaid, Amon Tobin og Schnauss selvfølgelig). :-)

Og Music Has The Right To Children. Men jeg forstår det ikke helt. Så fantastiske er Boards of Canada vel heller ikke.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dchangdchangSkrevet 02/09-04 08:34 
Det er selvfølgelig smag og behag. Men for mig står de for at kunne opbygge en stemning som ingen andre kan. Det er svært for mig at forklare hvad der gør dem så fantastiske. Jeg kan ikke lige sætte ord på hvad det er der sker for mig, når jeg hører dem. De skal bare høres. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CronossCronossSkrevet 02/09-04 18:25 
The Bruce>

P.s. Det er min svigerbror, men lad det ikke afskrække jer! Hvis det havde været noget lort, havde jeg skrevet dét som det FØRSTE!!! ;-)

Jep, Gus er sgu vild til elektronisk musik.
Tjek også mit enmandsprojekt, At Zero, som også ligger på MyMusic. Gussi har produceret et par af numrene, ligesom jeg også har været med henover nogle af hans.

At Zero
FourDFourDSkrevet 02/09-04 19:39 
The Vines - TV pro
Fordi Matt nu i næsten et halvt år har prøvet at overtale mig til at købe Winning days :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CoreCoreSkrevet 02/09-04 20:07 
Papa Roach - Getting Away With Murder
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PaenPaenSkrevet 03/09-04 09:03 
Enigma!
Lóriens blade falder ikke forgæves
Homer00Homer00Skrevet 03/09-04 12:10 
Slayer - War Ensamble
Must eat - So cheap...
majjohamajjohaSkrevet 03/09-04 13:51, rettet 03/09-04 13:52 
Digi-Lsd>
The Vines - TV pro
Fordi Matt nu i næsten et halvt år har prøvet at overtale mig til at købe Winning days :P

Men jeg fik dig da overbevist? ;)

EDIT: Hører: Saybia - The Second You Sleep på LP, undskyld sal.......
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-04 14:07 
Hører/ser Slayer - War At The Warfield
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 03/09-04 20:07 
Amon Tobin med Permutation kører med volumen på noget nær max. Før var det "Get you snack on" fra mit nyindkøbte supermodified album.

Permutation er lidt for ensformigt efter min mening. Der er en masse af hans klassiske ekstremt fede tromme rytmer men i længden bliver det for meget af det samme på dette album.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/09-04 22:09 
Maya Albana: God Bless Education
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 04/09-04 13:33 
Level 42:

Early Tapes
The First Album
Standing in the Light
Pursuit of Accidents
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/09-04 14:16 
The Roots - Don't say nuthin!

The Tipping Point er et fedt album:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
MajorPMajorPSkrevet 04/09-04 14:47 
Masta Ace - H.O.O.D
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/09-04 14:59 
Bombay Rockers - Rock tha Party, og den her...

SubRoomPenta - Mr. Jazz
enfenenfenSkrevet 04/09-04 15:29 
sugababes - too lost in you

...på Radio 100 FM.
What is the Matrix?
2'290 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig