X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL opsigelse - en nem måde?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 14:27 
Hvis jeg ændrer mine kontooplysninger i Dash Boardet, til et fake nummer, så kan MS jo ikke hæve penge næste år, når abonnementet skal fornyes - kan de? Eller har de allerede mine kontoinformationer?

Argh - jeg gider virkelig ikke ringe til Sverige, for at ordne det lort. Kan man ikke bare emaile dem de informationer de skal bruge? Hvilke informationer ER det egentligt de skal bruge - er der nogen der ved det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
3of193of19Skrevet 21/09-03 15:11 
Man kan komme ind til live booking via det danske nummer. De KAN stille dig igennem; det har jeg selv måtte gøre da jeg opsagde min PSO licens for et par måneder siden.
Man skal bare finde på en god undskyldning man ikke kan ringe til det svenske/tyske/engelske nummer. (flyttet til DK er ikke tosset :)
Det tyske er f.eks. et 0-800, som ikke kan ringes op fra udlandet.
enfenenfenSkrevet 21/09-03 16:25, rettet 21/09-03 16:25 
Når fornyelsen sker, vil der komme en besked over XBL. Det skulle så være muligt at opsige igennem XBL. Det mener jeg at have læst.

Jeg forstår bare ikke problemet for Jer. Hvis man bestiller et XBL kit udlandet, så kan man sgu da også kunne bruge 15 min. på at ringe til Sverige, England m.fl. for at opsige sit abonnement. Jeg tror ikke de bider, men jeg skal ikke kunne sige det...
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 21/09-03 16:29 
Enfen >
Når fornyelsen sker, vil der komme en besked over XBL. Det skulle så være muligt at opsige igennem XBL. Det mener jeg at have læst.

Mener at have læst det samme et eller andet sted. Det er også helt klart den letteste løsning for alle, at opsige sit XBL-abo på.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 16:41 
Enfen >
Når fornyelsen sker, vil der komme en besked over XBL. Det skulle så være muligt at opsige igennem XBL. Det mener jeg at have læst.

Øh jo, men det er så først engang næste år det sker :-)

Jeg er i færd med at sælge min Xbox nu, og vil gerne ha' det opsagt med det samme.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 21/09-03 16:45, rettet 21/09-03 16:46 
Tror du ikke det ender med, at du alligevel beholder din Xbox? Det er jo kun 10(?) gang, at du vil sælge den :)

EDIT:
Det er billigere i længden at beholde sin konsol, istedet for at sælge, købe, sælge, købe osv. - men det ved du vel godt i forvejen.
What is the Matrix?
RebelheartRebelheartSkrevet 21/09-03 17:00 
Okotta >
Jeg er i færd med at sælge min Xbox nu, og vil gerne ha' det opsagt med det samme.

Suk!
Du skuffer mig Okotta!
Interesserer du dig ikke for konsoller mere?
Eller har du bare indset, at du er en Sony- og EA fanboy? ;-)
Jeg håber ikke, at det er det sidste!
crying outcrying outSkrevet 21/09-03 17:24, rettet 21/09-03 17:24 
Okotta >
Jeg er i færd med at sælge min Xbox nu, og vil gerne ha' det opsagt med det samme.

Med fare for at komme helt OT ... Hvorfor sælger du din box ???
Jusqu'a ici tout va bien....
3of193of19Skrevet 21/09-03 17:30 
Enfen >
Jeg forstår bare ikke problemet for Jer. Hvis man bestiller et XBL kit udlandet, så kan man sgu da også kunne bruge 15 min. på at ringe til Sverige, England m.fl. for at opsige sit abonnement. Jeg tror ikke de bider, men jeg skal ikke kunne sige det...

Fra Danmark kan man KUN ringe til den danske XBox support, da alle numrene er gratisnumre. De kan kun ringes op fra deres respektive land.
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 17:37 
crying out >
Med fare for at komme helt OT ... Hvorfor sælger du din box ???

Jeg vil ha' Gamecube, fordi der kommer så meget guf til Gamecube, som jeg skal ha', og jeg vil ikke ha' 3 konsoller stående - de fylder for meget, og ta'r for megen af min tid.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 21/09-03 17:38 
Jeg har en Gamecube som jeg vil bytte væk til en Xbox.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 17:39 
Enfen >
Det er billigere i længden at beholde sin konsol, istedet for at sælge, købe, sælge, købe osv. - men det ved du vel godt i forvejen.

Med mindre Halo 2, scorer 10/10 i Edge, så skal jeg aldrig nogensinde ha' Xbox igen - gider simpelthen ikke mere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 17:40 
RaGe >
Jeg har en Gamecube som jeg vil bytte væk til en Xbox.

Sorry - fik aldrig svaret dig: Jeg er allerede igang med en handel ang. en helt ny Gamecube m. Metroid Prime (uuuh jeg glæder mig) :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
crying outcrying outSkrevet 21/09-03 17:42, rettet 21/09-03 17:43 
Okotta >
Jeg vil ha' Gamecube, fordi der kommer så meget guf til Gamecube, som jeg skal ha', og jeg vil ikke ha' 3 konsoller stående - de fylder for meget, og ta'r for megen af min tid.

Nu er du helt gal paa den - eller ogsaa har du et "kvindemenneske" i huset som er traet af dem ;) ... Smid boxen i sin kasse, og ind i skabet med den - mit gaet er, at du spiller paa den igen indenfor et par maaneder .. om ikke andet naar HALO2, PGR2 etc kommer ud !

edit : du har ret i det med cube'n ioevrigt !
Jusqu'a ici tout va bien....
RaGeRaGeSkrevet 21/09-03 17:46, rettet 21/09-03 17:47 
Okotta >
RaGe >
Jeg har en Gamecube som jeg vil bytte væk til en Xbox.

Sorry - fik aldrig svaret dig: Jeg er allerede igang med en handel ang. en helt ny Gamecube m. Metroid Prime (uuuh jeg glæder mig) :-)


Ok, men hvis det ikke skulle blive til noget, så kan du altid give lyd fra dig.
Der er sgu for meget konkurrence herinde efterhånden ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 21/09-03 17:52 
Okotta >
Med mindre Halo 2, scorer 10/10 i Edge, så skal jeg aldrig nogensinde ha' Xbox igen - gider simpelthen ikke mere.

Jeg forstår godt, at du vil have en GameCube, men jeg kan ikke forstå, hvorfor du dropper din Xbox og slet ikke nu, hvor alle de gode spil er på vej.
Der kan ikke herske tvivl om, at Microsoft har fået fat i den lange ende og samtidig er PS2 jo så død, som den altid har været.
Har du ikke overvejet at skaffe dig af med det grimme lig af en PS2. Den kan man jo kun få noget ud af, hvis man vel og mærke er til nekrofili! ;-)
NaieraNaieraSkrevet 21/09-03 18:19 
Rebelheart, prøv lige at få forbindelse til virkeligheden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 21/09-03 18:24, rettet 21/09-03 18:26 
Det har han nok ;) Ej, PS2'en er først ved at varme op og har lige drukket af evighedens brund.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
crying outcrying outSkrevet 21/09-03 18:27 
Rebelheart >
... Den kan man jo kun få noget ud af, hvis man vel og mærke er til nekrofili! ;-)

Det er hvad jeg taenker om min "bedre halvdel", naar hun spiller ECCO paa mega-drive'n ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
RebelheartRebelheartSkrevet 21/09-03 19:16 
Naiera >
Rebelheart, prøv lige at få forbindelse til virkeligheden...

Desværre, jeg valgte at tage den blå pille!
APHAPHSkrevet 21/09-03 19:23, rettet 21/09-03 19:23 
Rebelheart: Imo har du fat i den lange ende. Der er ihvertflad lang mellem snapsene i ps2ens line up. Personligt har jeg ikke købt, et ps2 spil, i næsten et år! Næste spil jeg ser frem til, er PES3, og så går der formenligt minimum et halvt år, inden den næste interesante titel kommer på market, nemlig GT4.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 21/09-03 19:59 
Okotta >
Med mindre Halo 2, scorer 10/10 i Edge, så skal jeg aldrig nogensinde ha' Xbox igen - gider simpelthen ikke mere.

Jeg glæder mig allerede til du kommer til æde de ord i dig igen... :)
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/09-03 20:12 
Okotta:

Jeg lider af samme "bug" som dig og skal lige høre: Sælger du også din PS2?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 20:36 
Nej - jeg vil ikke sælge PS2'en alligevel. Der er altså for mange dejlige spil til den, som jeg ikke vil undvære.

*krammer ICO og Rez, og giver aldrig slip*
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AkhenAkhenSkrevet 22/09-03 08:13 
LOL Rage du har da også snart skiftet et par gange har du ikke altså med konsol og med livekit osv. der er da kun et rigtigt valg, det kan da ikke være så svært ;) nu er Kotor jo kommet og SC 2 kommer den 25 det kan da ikke blive federe, jeg klager i hvertfald ikke.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
RaGeRaGeSkrevet 22/09-03 15:52, rettet 22/09-03 15:55 
SC 2 spiller jeg på min Gamecube og Xbox spillene (inkl. alle XBL titler) er ikke interessant nok for mig til at jeg gider investere i dem, så jeg nøjes med, at spille SOCOM online på min PS2 og alle de andre fede singleplayer spil til GCN og PS2 foreløbig. Desværre interesserer mig vestlige RPG'er samt nogle japanske heller ikke særligt meget, så KOTOR er ingen højdepunkt for mig. Sjovt nok, så elsker jeg FPS (dem har Xboxen jo rigeligt af), men de kan ikke nydes ordentligt online, hvis der ingen dedikerede server findes til dem. XBL er nok den største skuffelse indtil videre med deres peer-2-peer shit, som M$ mener er den bedste løsning :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/09-03 17:35 
Okotta >
Jeg vil ha' Gamecube, fordi der kommer så meget guf til Gamecube, som jeg skal ha' ...

Det er simpelthen utroligt som du helt frivilligt vælger at tage skyklapper på, og ignorere Nintendos vel nok største fejl: der kommer bare ikke nok AA titler ud - og da slet ikke i Europa.

Hvor mange GC must-haves er der kommet siden Zelda: TWW?
Fair nok, der kommer VJ og Rogue Squadron - men det er kun to spil.
Hvor er de næste store titler?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 22/09-03 21:00 
Som jeg skrev : Viewtiful Joe, F-Zero, Rogue Strike, Metroid Prime m.m.

Mon ikke der kommer nogle store titler næste år osse; Resident Evil 4 f.eks + Mario 128 + 1080 Snowboarding m.fl.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 22/09-03 21:46, rettet 22/09-03 21:46 
Udover førnævnte .. Pikmin 2, Mario Kart, Mario Golf, FF:CC og forhåbentlig Tales of Symphonia i en US/PAL udgaver vil jeg da mene er nogle gode bud på nogle top spil som rammer GC i løbet af de næste 5 måneder.

Man kunne jo evt. også tage skyklapper af? ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RaGeRaGeSkrevet 22/09-03 22:34, rettet 22/09-03 22:35 
SeventhSun >
Okotta >
Jeg vil ha' Gamecube, fordi der kommer så meget guf til Gamecube, som jeg skal ha' ...

Det er simpelthen utroligt som du helt frivilligt vælger at tage skyklapper på, og ignorere Nintendos vel nok største fejl: der kommer bare ikke nok AA titler ud - og da slet ikke i Europa.

Hvor mange GC must-haves er der kommet siden Zelda: TWW?
Fair nok, der kommer VJ og Rogue Squadron - men det er kun to spil.
Hvor er de næste store titler?

Og hvad er der kommet af must-have titler til Xboxen siden HALO? Jeg mener bestemt, at Gamecube og PS2 har meget mere at byde på i år end Xboxen *nuff said*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 22/09-03 22:41 
Yeah right!

Valgte du også den blå pille?
RaGeRaGeSkrevet 22/09-03 23:15 
Sandheden gør ondt, hva' ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 22/09-03 23:18 
Kunne det tænkes at i har forskellig spilsmag? :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/09-03 23:40 
Jeg elsker min gamecube, og vil ikke bytte den for noget i verden.

Nu bad jeg om must-have titler til maskinen udkommet siden Zelda.
Metroid Prime er noget ældre så det tæller vist ikke med.

De andre spil er ikke udkommet endnu - FF:CC står til US release i februar, det varer nok længe før vi ser det herhjemme.
Min pointe var bare at jeg ikke har købt nogle nye GC titler i ca et halvt år.
I kan ikke nævne nogen jeg burde have købt.
[ det kunne måske have været Megaman og P.N 03, men de var vist ikke så fede igen? ]

Man går altid og venter på at det næste super spil skal komme til GC - men hvad skal man lave i mellemtiden?

Til sammenligning har jeg købt mindst 4 nye Xbox titler i samme periode.

Det ændrer dog ikke ved at Animal Crossing er det spil, jeg spiller mest ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RaGeRaGeSkrevet 22/09-03 23:50 
Paasch >
Kunne det tænkes at i har forskellig spilsmag? :)

Selvfølgelig, hopper bare med på vognen og nupper den blå pille.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig