X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Viewtiful Joe


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 20/09-03 16:42 
hvem har prøvet det jeg sidder lige og spiller en demo fra nintendo...
det er for dedt glæder mig til det kommer.

Hvad syntes i om det?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 20/09-03 16:42 
hvem har prøvet det jeg sidder lige og spiller en demo fra nintendo...
det er for dedt glæder mig til det kommer.

Hvad syntes i om det?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Per SPer SSkrevet 20/09-03 17:00 
Kanon! Bedste GC spil i lang lang tid.. osv. osv.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
psychomantispsychomantisSkrevet 20/09-03 18:31 
Kan meget varmt anbefales. Den perfekte kur mod langsomme 30 timers spil. Retro uden at være dårligt...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/09-03 23:05 
toAt >
hvem har prøvet det jeg sidder lige og spiller en demo fra nintendo...


Hvordan har du fået demoen? Vil meget gerne selv eje den istedet for at suse ind til byen og prøve den der.
MKMMKMSkrevet 21/09-03 01:14 
Du kan købe den på Ebay. Jeg købte den selv for 10 dollars tidligere på dagen.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/09-03 11:50 
Ok, er det den nye fra butikkerne med SCII, F-Zero, PN 03 og Rebel Strike?
MKMMKMSkrevet 21/09-03 12:36 
Nej, desværre. Den indeholder demoer fra Sonic DX, Splinter Cell, Viewtiful Joe, Soul Calibur II og Billy Hatcher and the Giant Egg. Plus en masse andet såsom GBA-demoer og film fra forskellige kommende spil.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/09-03 13:52 
Lyder godt, men har bare ingen kort som Visa osv., så jeg kan købe dem.
Men hva', spillene udkommer jo også snart herhjemme :)
Per SPer SSkrevet 21/09-03 14:53 
Enig! Spild af penge at købe den demo, når releasen er så tæt på.

Er man ude efter et tjubang actionspil af den gamle (arkade) skole med en stil der er helt sin egen, så er Viewtiful Joe den bedste løsning.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/09-03 15:00 
Hvad med Billy Hatcher? Hvad siger I til det?

Overvejer lidt at købe det når det kommer, men jeg kan sagtens finde andre spil og købe istedet for det.
AsseAsseSkrevet 21/09-03 17:49 
Jeg har gået og kigget efter nogle trailers og info om Viewtiful Joe en måneds tid nu, og jeg må sige at jeg glæder mig som en besat! Det der "arcade" look, sammen med 2D stilen gør spillet til noget der virkelig, i mine øjne, ser hardcore ud som bare fanden:)!
AmbyAmbySkrevet 21/09-03 18:17 
hvornår skulle det komme ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/09-03 18:20, rettet 21/09-03 18:27 
31.10 ifølge Pregames.dk, men jeg syntes jeg så det til midten af Oktober et andet sted.
AsseAsseSkrevet 21/09-03 18:23 
Jeg ved snart ikke hvad jeg tør regne med; har set datoer til både 1. oktober, 14, og 30-31 oktober, så jeg ved sq ikke helt. For at være på den sikre side vil jeg svare; Oktober;)
OkottaOkottaSkrevet 21/09-03 20:33 
OMG - F-Zero og Viewtiful Joe kommer samme dag : 31 Oktober.

Det er iøvrigt derfor jeg skal ha' en Cube - og for Rogue Strike i November + Soul Calibur II i slutningen af September.

Efteråret og vinteren bliver rigtig rar, tror jeg.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AsseAsseSkrevet 22/09-03 13:28 
Som sagt, du kan ikke være sikker på den dato.
OkottaOkottaSkrevet 22/09-03 13:39 
Viewtiful Joe og F-Zero kommer immervæk i Oktober - så meget er sandt.

Rogue Strike kommer i Oktober eller November - så meget er osse sandt.

De releasedates har disse spil haft i længere tid nu, så dem stoler jeg på.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AsseAsseSkrevet 22/09-03 15:49 
Så vidt jeg husker var den første dato jeg så på Viewtiful d. 1. oktober. Og det var et par måneder siden... Og jeg har så set de andre siden.
Per SPer SSkrevet 22/09-03 18:51 
EA's releaseliste fra i dag. Viewtiful Joe 23-10.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/09-03 20:19 
Efter at have prøvet demoen her for en times tid i Toys'R'Us, Tilst, er jeg lidt skuffet over Viewtiful Joe. Grafikken er rigtignok helt fantastisk, men jeg syntes styringen er lidt ringe. Lidt det samme med P.N.03.
Nu glæder jeg mig til engang at prøve Billy Hatcher, som jeg har lidt store forventninger til.

F-Zero og SCII havde jeg prøvet i forvejen, og de to er jeg sikre på at jeg skal have :)
Per SPer SSkrevet 22/09-03 20:28 
Øvelse gør mester.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 22/09-03 21:04 
Per S >
EA's releaseliste fra i dag. Viewtiful Joe 23-10.

Lyder godt.

Per, har du en dato på F-Zero osse?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 22/09-03 21:40 
Uha, nu har jeg haft F-Zero i en lille uges tid, og kan sige at i virkelig har noget at se frem til.
Det er rigtig fedt! ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 22/09-03 23:56 
Samme her. F-Zero GX rox :)
Men det er dælme svært!
AsseAsseSkrevet 23/09-03 17:14 
Pieyanthikos >
Efter at have prøvet demoen her for en times tid i Toys'R'Us, Tilst, er jeg lidt skuffet over Viewtiful Joe. Grafikken er rigtignok helt fantastisk, men jeg syntes styringen er lidt ringe. Lidt det samme med P.N.03.
Nu glæder jeg mig til engang at prøve Billy Hatcher, som jeg har lidt store forventninger til.

F-Zero og SCII havde jeg prøvet i forvejen, og de to er jeg sikre på at jeg skal have :)

Jeg vil lige minde om at du heller ikke brød dig om PSO efter at ha prøvet det hurtigt, men da du havde spillet det noget mere i Odense, har du sagt at du synes det var et ret godt spil...:)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/09-03 17:28 
Schh... :D
majjohamajjohaSkrevet 23/09-03 19:44 
Hehe, og nu er han på level 17 med sin figur Taerten i PSO :D Husker det tydeligt...
tastasSkrevet 23/09-03 19:57 
3of19 >
Samme her. F-Zero GX rox :)
Men det er dælme svært!

Jeg syntes egentlig ikke det var så slemt før jeg stødte på Expert og Diamond Cup ;)

Men så trækker det også tænder ud - dejligt!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AndyAndySkrevet 30/09-03 14:45 
Det er jo PISSE svært!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
HardballerHardballerSkrevet 30/09-03 17:23 
Lige et n00b spørgsmål:
Hvad handler Viewtiful Joe egentlig om?
Har set folk snakke om det, men aldrig undersøgt det nærmere :D
AsseAsseSkrevet 30/09-03 21:46 
Jeg tror du vil finde ud af mere ved at se nogle trailers fra det.. Prøv f.eks. gametrailers.com..
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 11:14 
9.5 på IGN - den karakter havde jeg godt nok ikke lige regnet med.

Nu er spillet rykket fra min "skal vel nok ha'" liste til must-have.

Jeg tror desværre stadig anmeldelsen er insider, så jeg undlader at lave link til den.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/10-03 12:13 
Den var ikke Insider, da jeg læste den i går...
StriferStriferSkrevet 04/10-03 12:28 
Heller ikk her....

9.5 - Viewtiful John
XBL Gamertag: ZeNtiX
OkottaOkottaSkrevet 04/10-03 12:34 
Det kan ikke passe, at man kan bruge slowmotion i Viewtiful Joe - det må være en fejl - for det kan kun lade sig gøre i Blinx på Xbox (det si'r Microsoft selv) da maskinen har en harddisk.

Nå - men oktober bliver bedre og bedre, hvad angår Gamecube spil, og snart står den på Viewtiful Joe og F-Zero GX - woo hoo!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 04/10-03 12:35 
Jeg vil også gerne elske Viewtiful Joe (og gør det tildels efter at have prøvet demoen), men det bliver godt nok svært ikke at kalde et traditionelt beat 'em up for overvurderet, når det får 10.0 i gameplay...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
StriferStriferSkrevet 04/10-03 12:38, rettet 04/10-03 12:39 
Okotta >
Nå - men oktober bliver bedre og bedre, hvad angår Gamecube spil, og snart står den på Viewtiful Joe og F-Zero GX - woo hoo!


Jeg tror ikke det kan blive meget bedre. Boxen vil (efter min mening) ikke kunne følge med i Jule-Salget.. Med mindre Top Spin/Crimson Skies skal redde dem totalt.

EDIT: Husk nu også på Mario Kart: DD.
XBL Gamertag: ZeNtiX
OkottaOkottaSkrevet 04/10-03 13:07 
Enig - jeg havde overvejet at købe en Xbox inden jul, hvis prisen på den osse ryger ned på ca. 800,-

Problemet er bare, at det eneste spil jeg seriøst er interesseret i til den, stadig er....Halo. Det kan jeg spille på PC inden måneden er omme, og nyde flere multiplayer muligheder i det osse.

Crimson Skies ser okay sjovt ud på film, men det er stadig en efterfølger til et gammelt PC spil - som altså ikke var noget vildt.

Top Spin ser jeg frem til, da det er lang tid siden jeg har spillet et tennispil som var godt.

Men altså - Mario Kart: DD, Viewtiful Joe, F-Zero GX, Metroid Prime (som jeg voldspiller lige nu), Freedom Fighters, Soul Calibur II og Rogue Strike i November - too many games!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/10-03 13:17 
RJK >
Jeg vil også gerne elske Viewtiful Joe (og gør det tildels efter at have prøvet demoen), men det bliver godt nok svært ikke at kalde et traditionelt beat 'em up for overvurderet, når det får 10.0 i gameplay...

Og det siger du før du har spillet den færdige version igennem, fordi?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RJKRJKSkrevet 04/10-03 13:35 
For at pisse Nintendo-fans som dig af...? ;p

Nej, fordi jeg er træt af misbrug af karaktererne.

Som stor fan af beat 'em ups, men også med klarhed over genrens gameplaymæssige mangler, finder jeg det dybt usandsynligt, at det skulle være fra denne genre, at vi får det ultimative gameplay nogensinde (som 10.0 jo må være).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/10-03 13:42 
Vi har været gennem det så mange gange før. Det er sørgeligt at det næsten kun er den øverste halvdel af skalaen der bruges, men det er gået hen og er blevet standarden.
Og med din logik er så godt som alle spil overvurderede. Jeg tror bare du skal lade være med at læse det 10-tal som du gør. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 04/10-03 13:42 
Hvad så hvis de 10.0 henfører til sin genre?
Så Viewtiful Joe kun er det ultimative Beat'em'up.

Så er det en mindre mundfuld - omend sikkert stadig for stor ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 04/10-03 14:30, rettet 04/10-03 14:31 
Det er tilsyneladende umuligt at finde en oversigt hos IGN over, hvad de mener deres karakterer står for... Så kan det også være lige meget...

Gad vide hvem de første bliver, som begynder at give spillene over 10 på 10-skalaen... ;(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 04/10-03 15:02 
Det er allerede blevet gjort.. Kan huske jeg læste et gammelt Nintendo blad (hvilket aner jeg ikke) De ga' det første Donkey Kong spil til Snes 101 ud af 100. Dybt useriøst.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 04/10-03 15:15 
Power Player (som også engang var et Nintendo-only blad) gav det "kun" 100 procent.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/10-03 15:40, rettet 04/10-03 15:41 
Power Player gav det to gange 100%. Det skammede de sig også meget over senere hen :)

Edit: Bwah. Naiera kom først.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/10-03 16:41 
Okotta >
Det kan ikke passe, at man kan bruge slowmotion i Viewtiful Joe - det må være en fejl - for det kan kun lade sig gøre i Blinx på Xbox (det si'r Microsoft selv) da maskinen har en harddisk.
Nu kan jeg ikke bide det i mig mere. Luk nu i med de spydige anti-xbox ting, please!

On-topic: Jeg glæder også lidt til at se om Viewtiful Joe er så fedt, som de siger...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 04/10-03 18:06 
Must have Joe.. now!
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/10-03 18:26 
Okotta >
Metroid Prime (som jeg voldspiller lige nu)

Jeg prøver virkelig - Men det ER SÅÅÅÅ kedeligt.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 05/10-03 00:34 
Born2Play!!

HAR du overhovedet Metroid Prime?! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig