X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Hill: The Movie


Svar
RJKRJKSkrevet 19/09-03 16:46 
"Åh nej", tænkte jeg da jeg så overskriften. Ikke sætte Silent Hill i bås med Resident Evil og House Of The Dead (on spec, men ud fra traileren at dømme, tør jeg godt konkludere... ;)).

Men som det siges så er noget fornuft i at sætte en franskmand i instruktørstolen, når det nu skal være en amerikansk film - omend jeg hverken er fan af Pagten eller Crying Freeman, så har de dog "noget" over sig. De kan trods alt noget med billeder og det er jo en central del af SH.

Tør man håbe at de hiver Akira Yamaoka med i projektet? Det kunne redde den...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/09-03 18:08 
Tjah... Uanset om den bliver skidt eller ej, skal jeg i hvert fald se den :)
SumezSumezSkrevet 20/09-03 11:43 
Jeg kan godt huske at jeg så, FOR LÆNGE SIDEN, en side af nogen, der var "udpeget" til at lave en Silent Hill film, med bl.a. de personer, de helst ville have til at spille hovedrollerne (Johnny Depp, Anjelica Huston, osv.). Mindede faktisk om den typiske fanside med hvem-vil-vi-gerne-have-til-at-spille-den-og-den, men den var vist reél nok.
Jeg ved ikke om det overhovedet har noget at gøre med den film, der kommer nu. Nogen der kan huske at de har set siden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 22/09-03 08:22, rettet 22/09-03 08:23 
Jeg læste at den skal produceres af Samuel Hadida, som også stod bag True Romance, så jeg har da også håb endnu.

EDIT: Og så dog. Han havde også en finger med i Resident Evil, som jeg var ret skuffet over...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 22/09-03 12:37 
Det kunne godt gå hen at blive en fed film, men de får sgu´ bank hvis de laver en rendyrket action-gyser...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig