X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rod i samlingen...


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 19/09-03 12:22 
Jeg ser til min samling, og pludselig er tingene ikke som de plejer at være. Der er kommet flere billeder af covers MEN samtidig er der kommet rod i flere af formaterne. F.eks. er mit Soul Calibur II JAP blevet til US, Waverace BS JAP til EU, Project Zero EU til US.
Andre der har oplevet det samme?
Og hvordan dælen retter man i sin samling, jeg har ledt som en besat og har endnu ikke fundet ud af det?
bootsbootsSkrevet 19/09-03 12:29 
Du retter ved at gå ind i hvert enkelt samlerobjekt og trykker på "ret"...
SumezSumezSkrevet 19/09-03 12:37, rettet 19/09-03 12:37 
Så vidt jeg kan se er de begge JAP nu, men det er vel fordi du har været inde og rette dem?
Vi har for nyligt ændret systemet, så spil i forskellige regioner har den samme post i databasen, men med forskellig region, og altså ikke seperate spil, som det var før.

Ændringen burde dog ikke medføre den slags fejl. Er du sikker på at titlerne var tilføjet ordenligt? Vi har netop, ved samme lejlighed, ryddet op i det meste af databasen for at fjerne kloner og deslige. Jeg kan ikke helt se hvordan regionen burde være blevet ændret via det, men jeg ved jo heller ikke præcis hvordan din samling så ud før. Måske RJK har et bud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
psychomantispsychomantisSkrevet 19/09-03 12:48 
Titlerne var tilføjet som de skulle. Problemet er at i oversigten over titlerne i samlingen har en del titler fået skiftet format, mens hvis du klikker på den enkelte titel har den det korrekte format. Hvis jeg prøver at rette står der f.eks. Titel: Guilty Gears X2 [US] mens der lige nedenunder i formatvalget står det oprindelige og korrekte EU. Trykker jeg på ret sker der ikke nogen ændring.
SumezSumezSkrevet 19/09-03 13:05 
Enten misforstår jeg dig, eller også er det en underlig fejl, jeg aldrig har set noget til. Hvis du kommer ud for den igen må du meget gerne sige det før du retter noget, så vi kan se den (igen, forudsat at RJK ikke allerede har tjek på hvad det er, der er galt)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 19/09-03 13:23 
Jeg havde glemt at rette koden for søgninger i samlinger, så den viste formatet korrekt. Hvis man så på oversigten eller alle andre steder, var det i orden. Nu skulle det hele blive vist rigtigt. Dataene er bevaret korrekt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
psychomantispsychomantisSkrevet 19/09-03 13:25, rettet 19/09-03 13:27 
Tjah, det ER ret underligt. Jeg prøver lige at forklare mig
igen. Går jeg ind under samling, og vælger at se komplet samling, ser jeg at flere af titlerne står med forkert region. Lad os tage eksemplet Guilty Gear X2, i oversigten står der US. Trykker jeg derimod på den, er det EU (som er det rigtige, og det den blev oprettet som) der er markeret med fed ved siden af billedet af coveret. Trykker jeg nu på "ret" Står der øverst "Titel: Guilty Gear X2 [US]", men lige nedenunder, der hvor man VÆLGER format står der sjovt nok EU. Nu skulle man tro at hvis jeg scrollede ned og trykkede på "ret"-knappen ville alt blive godt og titlen blive til EU også i oversigten. Men dette sker IKKE. Den fortsætter med at være US. Så jeg har altså ikke kunne rette noget.

[Edit: Skrevet før jeg så RJK's svar]
RJKRJKSkrevet 19/09-03 13:28, rettet 19/09-03 13:28 
Virker det ikke nu?

Under alle omstændigheder er dataene korrekte - det er blev fremvisningen der potentielt er fejl i.

EDIT: Okay ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
psychomantispsychomantisSkrevet 19/09-03 13:36 
Nej, desværre. Man kan stadigvæk ikke ændre på formatet i oversigten.
RJKRJKSkrevet 19/09-03 13:56 
Du må lige give mig eksakt link til, hvor du mener, at den er gal...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
psychomantispsychomantisSkrevet 19/09-03 14:05 
Det er sgu spøjst, nu er alle formater korrekte, OGSÅ i oversigten. Tak fordi I rettede det...
RJKRJKSkrevet 19/09-03 14:08 
;p

Tak for fejlmeldingen, da!
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig