X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg vil fandme spille fodbold ONLINE!!


Svar
SideshowSideshowSkrevet 19/09-03 00:46 
Kan det virkelig passe, at der ikke kommer noget online fodbold spil til X-Box!?

Så vidt jeg ved er Fifa 2004 kun online på PS2. Hvor klamt kan det lige blive!? Jeg er dybt chokeret.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RonaldoRonaldoSkrevet 19/09-03 01:30 
Det er Microsoft fejl...
SideshowSideshowSkrevet 19/09-03 06:22 
Det er sgu USA i det hele taget! De har stadig ikke fattet, at fodbold skal spilles med fødderne.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
APHAPHSkrevet 19/09-03 06:34 
Det forlyder sig at PES 3 bliver udgivet til marts på xbox...det skal dog siges at det kun er rygter, da intet officielt er annonceret.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/09-03 06:43 
Der kommer ingen PES3 til Xbox.

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg så det, men jeg vil lede efter et link.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 19/09-03 07:54 
Det var i vist kun i år.
What is the Matrix?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/09-03 07:57 
PS2 playkid >
Der kommer ingen PES3 til Xbox.

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg så det, men jeg vil lede efter et link.

du kan ikke huske hvor du har læst det? så lad være med at nævne det! for hvis du ikke har noget, der bekræfter det, kan det jo ligeså godt være en fed løgn!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
MajorPMajorPSkrevet 19/09-03 08:22 
Det med PES 3 på Xbox var desværre en and.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PoulPoulSkrevet 19/09-03 08:50, rettet 19/09-03 09:06 
Jeg læste det på Computer & Videogames. Det er dog vanlig praksis at den slags rygter benægtes indtil alt er 100% på plads, så jeg vil da ikke sige at alt håb er ude endnu.

Ingen PES 3 til X-Box.
enfenenfenSkrevet 19/09-03 09:01 
Jeg håber virkeligt, at der snart kommer et fodboldspil på Xbox, da det faktisk er det eneste der mangler...
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 19/09-03 09:02 
Udover gode 2D shooters, RPG'er, osv...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 19/09-03 09:24 
Nu var det jeg skrev også min mening :)

RPG'er er normalt ikke lige mig, men jeg kan da sagtens spille et enkelt en gang imellem.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 19/09-03 09:26 
Du skrev bare ikke, at det var din mening. Du skrev "faktisk".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/09-03 09:44 
NowhereMan1 >
PS2 playkid >
Der kommer ingen PES3 til Xbox.

Jeg kan ikke lige huske hvor jeg så det, men jeg vil lede efter et link.

du kan ikke huske hvor du har læst det? så lad være med at nævne det! for hvis du ikke har noget, der bekræfter det, kan det jo ligeså godt være en fed løgn!

/NM1

Det var rygtet der var afblæst, og det var ikke en fed løgn, jeg kan bare ikke huske hvor jeg så det henne...
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 19/09-03 09:55, rettet 19/09-03 10:06 
Naiera >
Du skrev bare ikke, at det var din mening. Du skrev "faktisk".

Ja, hvis vi nu skal være besværlige :)

"...faktisk er det eneste, der mangler for mig". Bedre?
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/09-03 13:38 
Jeg spurgte flere Microsoft hot-shots på X03 om ikke snart vi kunne få et fodbold-spil via Live. Det ville de alle mægtig gerne, men der er ingen planer om at MS selv udvikler. Men forhandlingerne med EA om Live er IKKE afsluttede og MS er "glade for at Konami (igen) støtter Xboxen"
RaGeRaGeSkrevet 19/09-03 14:35 
Sideshow >
Kan det virkelig passe, at der ikke kommer noget online fodbold spil til X-Box!?

Så vidt jeg ved er Fifa 2004 kun online på PS2. Hvor klamt kan det lige blive!? Jeg er dybt chokeret.

Kommer FIFA 2004 ikke til at være spilbart online på Gamecuben?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/09-03 14:55 
Tror jeg ikke. Har i hvert fald aldrig hørt om det...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/09-03 15:11 
Sig det til pregames;P

Fifa 2004 GC
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 19/09-03 15:18, rettet 19/09-03 15:18 
Og sjovt nok, så står intet om online muligheder ved Xbox versionen ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RonaldoRonaldoSkrevet 19/09-03 15:20, rettet 19/09-03 15:21 
NowhereMan1 >
du kan ikke huske hvor du har læst det? så lad være med at nævne det! for hvis du ikke har noget, der bekræfter det, kan det jo ligeså godt være en fed løgn!

Det eneste der altid har været en fed løgn, var at spillet skulle udkomme på Xbox.
RebelheartRebelheartSkrevet 19/09-03 15:34 
FreddiE >
Det er Microsoft fejl...

Skal du rives rundt? ;-)
Kan du skrive: EA?
StriferStriferSkrevet 19/09-03 15:36, rettet 19/09-03 15:36 
Eller bare sige Microsoft! Det er jo "deres" skyld!
XBL Gamertag: ZeNtiX
SideshowSideshowSkrevet 19/09-03 15:47 
RaGe >
Kommer FIFA 2004 ikke til at være spilbart online på Gamecuben?

Nej. Kun PS2 udgaven...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/09-03 16:37 
ps2playkid/freddie - det er jo både rygter om at spille kommer og ikke kommer på xbox, så skal vi ikke bare vente på en officiel udtalelse så vi kan droppe diskussionen?

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RonaldoRonaldoSkrevet 19/09-03 16:40, rettet 19/09-03 16:40 
Rebelheart >
Skal du rives rundt? ;-)
Kan du skrive: EA?

Jeg kan såmænd godt taste og stave til "Electronic Arts", men det er ligegyldigt, da det intet har med selve emnet at gøre.

EA vil selv bestemme hvor og hvordan deres online-spil skal afvikles. De har invisteret i en masse servere, og har gjort en masse ud af interface, features og meget mere. Microsoft på den anden hånd VIL styre det over Xbox Live, så de kan skovle dollars ind på spil de ikke selv har udviklet. Smart men det pisser bla. EA af.
MajorPMajorPSkrevet 19/09-03 17:15, rettet 19/09-03 17:16 
whine whine whine. HVIS PES 3 kommer til Xbox - over Live, hvad har MS så, at være kede af det over? De har XSN sports. Se blot på NFL Fever 2004 - noget mere gennemført end Madden 2004. Som sagt, hvis PES 3 kommer til Xbox, så er MS bedøvende ligeglade med EA - hvis NBA ID og NHL Rivals holder samme høje kvalitet som NFL Fever.

Og du siger MS selv vil skrabe penge ind. Er der måske noget om, men når MS siger de ikke vil lægge ekstra gebyrer på for at spille online - PSO kunne ikke undgås, så ville det da også være dumt af dem, at modsige dem selv. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at EA ville udgive online spil på Xbox, hvis MS havde gået med til deres hjernedøde præmisser!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/09-03 17:26 
FreddiE >
Microsoft på den anden hånd VIL styre det over Xbox Live, så de kan skovle dollars ind på spil de ikke selv har udviklet.

w00t?
Hvor har du læst at MS skovler penge ind på Live?

Jeg synes det er lidt underligt, at du bebrejder MS for at du ikke kan spille EA spil over Live.

Som forbruger er det da kun godt for dig, at de ikke bare tillader diverse firmaer at kræve endnu flere penge ud af lommerne på folk, end Live abonnemntet i sig selv koster.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig