X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der skal til Muse-koncert?


Svar
dchangdchangSkrevet 16/09-03 19:50 
Nu sidder jeg og venter som et lille barn på at Muse's "Absolution" udkommer mandag, og så tænkte jeg på om nogen skal til koncerten i Vega den 16/10?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 16/09-03 19:51 
Selvfølgelig!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dchangdchangSkrevet 16/09-03 19:54 
Fedt! Nice at se at der er andre end mig der har en god musiksmag... *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AmbyAmbySkrevet 16/09-03 20:48 
Jeg kan godt lide de 2 første album, hvilke nok til dels er Tonser's skyld, og jeg har da overvejet at investere i den nye, men jeg synes onde tunger påstår at den er _meget_ anderledes end de første
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dchangdchangSkrevet 16/09-03 20:49 
Ikke efter hvad jeg har hørt. Og jeg har hørt hele pladen. :-) Umiddelbart syntes jeg faktisk at den er en tand vildere, men det er kun godt efter min mening
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GatmanGatmanSkrevet 16/09-03 20:52 
Wow. Jeg troede ikke der var andre Muse-fans herinde. Jeg kommer selvfølgelig.
*Ae billetten blidt*
dchangdchangSkrevet 16/09-03 20:53 
Det er lige før at vi skal lave et PR-selskab. Jeg kører Han-solo da jeg skal i skole i Ringsted mandagen efter, og siden jeg ikke kender andre der hører Muse.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/09-03 21:06 
Hvaaaa... Hvilken genre er det? :)
dchangdchangSkrevet 16/09-03 21:10 
Muse eller?

Jeg vil nok kalde det melodisk, lidt hård rock med en meget fremtædende forsanger. Det hører nok officielt under begrebet indie.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-03 21:18 
Nogle nævneværdige hits, så min mainstream hjerne også kan følge med? :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/09-03 21:21 
Så sig til hvis i skal i byen i København bagefter... Med mindre at det drejer sig om en Vega i Jylland som jeg ikke kender :)
dchangdchangSkrevet 16/09-03 21:23 
Der er en del. Jeg kom med via en stille sang der hed "Unintended".

Ellers der fra pladen Showbiz numre som Sunburn, Escape og Uno, mens der på deres seneste album Origin Of Symmetry er mange gode numre. Såsom New Born, Plug-in baby, Citizen Erased etc etc.

Prøv dem, de smager godt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 16/09-03 21:25 
KidCaffeine >
Så sig til hvis i skal i byen i København bagefter... Med mindre at det drejer sig om en Vega i Jylland som jeg ikke kender :)


Det er lille Vega på Fanø. Du ved Jens Olsens forlængede 4-mands telt? No man, det er sgu store grusomme Vega i hovedstaden.

Jeg er klar på bytur bagefter. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/09-03 21:34 
Det eneste jeg har hørt af Muse er Plug-in Baby, men den er til gengæld også rigtig fed. Men du har jo også generelt en god musikssmag, dchang ;)
(...)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/09-03 21:35 
Ahh, kære gamle Vega... Der har jeg haft en sjov aften eller to :)
dchangdchangSkrevet 16/09-03 21:38 
Fox McCloud >
Det eneste jeg har hørt af Muse er Plug-in Baby, men den er til gengæld også rigtig fed. Men du har jo også generelt en god musikssmag, dchang ;)

Word, word! :-)

Forestil dig mig stå og sælge uendelige mængder Robbie Williams og Gudrun hver dag. Samtidig med at jeg smiler. *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/09-03 21:51, rettet 16/09-03 21:52 
dchang >
Fox McCloud >
Det eneste jeg har hørt af Muse er Plug-in Baby, men den er til gengæld også rigtig fed. Men du har jo også generelt en god musikssmag, dchang ;)

Word, word! :-)

"Generelt god musiksmag" er faktisk også en underdrivelse fra min side. Boards of Canada, Plaid, Amon Tobin og Lemon Jelly, som du alle har lært mig at kende, er jo vildt fede... dchang, du er min musikgud ;)

Og ja, jeg kan godt forestille mig din smerte, ved at stå og sælge alt det mainstream-pladder dagen lang :)
(...)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/09-03 22:02 
Boards of Canada, hear hear! :D
dchangdchangSkrevet 16/09-03 22:10 
Tak Mcleod! Dejligt at kunne inspirere nogen. Sig til hvis du mangler den New Family-video. :-)

Og jeps Boards Of Canada styrer verden. Sammen med Plaid.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 22/09-03 21:34, rettet 22/09-03 21:35 
Hvad syntes i så om Absolution? Den er ret nice, som forventet, synes jeg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 22/09-03 21:45 
Hæhæ, nu har Mika-L pisket mig til at lytte til Muse... Nu vil jeg også til Muse-koncert :D ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 22/09-03 22:02 
God beslutning. Det forstår jeg sgu godt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/09-03 17:54 
Var det ikke i fredags at der var koncert?
Og jo muse er fede, især sunburn og new born!
Foresten var der nogle der var inde og høre mew da de var i vega, der er klart den vildeste koncert, og jeg mener VILDESTE koncert jeg nogensinde har været til :) !
soon the world will be one big computer
dchangdchangSkrevet 23/09-03 18:41 
Så vidt jeg ved er det torsdag den 16/10 i Vega, at der er koncert. Hvis ikke, bliver jeg sgu sur. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/09-03 19:55 
OK. men kan det så ikke være rigtigt at der har været en koncert her sidste fredag?
soon the world will be one big computer
dchangdchangSkrevet 23/09-03 20:15 
Ikke som jeg kender til. Hvor har du hørt det?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 01/10-03 22:23, rettet 01/10-03 22:23 
Nu har alle vel fået købt billetter, ikke? Har hørt/set at der er udsolgt.

Er der btw nogen der er klar på at lave et lille selskab?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BomberBomberSkrevet 01/10-03 22:42 
Muse er rigtige fede har hørt deres musik længe. Deres første nr. på orgin ...... minder dog om Harry Potter musik i starten. *g*

Ringsted der kommer jeg fra, hvilken skole er det, hvis jeg må spørge?

Har desværre ikke råd til at komme til koncerten. UHHHhhhh.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
dchangdchangSkrevet 01/10-03 22:45 
Ahh kunne du ikke have kommet med et andet eksempel? Jeg hader Harry Snotter. *g*

Jeg skal på Radiohandler-skole. Det foregår vist på teknisk skole tror jeg.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BomberBomberSkrevet 01/10-03 22:50 
Ja det korrekt. Jeg har fatisk selv været tæt på at tage uddanelsen som Radio-tv handler. Men droppede det pågrund af at jeg hellere ville på højskole. Men held og lykke med det og gå amok til den koncert. *s*
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
dchangdchangSkrevet 01/10-03 22:53 
Okay. Jeg skal nok gå amok til den koncert. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 01/10-03 23:58 
dchang >
Ahh kunne du ikke have kommet med et andet eksempel? Jeg hader Harry Snotter. *g*

Også her, men John Williams er en genial musiker. Jeg kan dog ikke se sammenhængen mellem hans musik og New Born, som er et af Muse's allerfedeste numre. Men jeg har heller aldrig set filmene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 15/10-03 19:43 
Nu er nedtællingen igang. Om ca. et døgn er jeg klar på at gå amok i store Vega. Det bliver for fedt!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GatmanGatmanSkrevet 15/10-03 20:46, rettet 15/10-03 20:47 
Gu gør det!
Bare ærgerligt man ikke har ferie i denne uge, så man kunne få oparbejdet sig en anseelig brandert.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/10-03 20:47 
Jae, jeg missede det desværre også helt :( Havde ellers planer om at få fat i en billet. Kunne være meget griner at møde Dchang derinde :)

Har dog et par kammerater der skal derind, så de kan lige give mig en update bagefter
dchangdchangSkrevet 15/10-03 21:35 
Jeg er egentlig osse meget spændt på at tage derind. I starten ville jeg egentlig ikke (fordi jeg skal afsted alene), men nu er jeg sgu ligeglad. Der skal bare fyres af!

Og jeps, det kunne da være hyggerligt at møde andre PR'ere derinde. Vi ses i baren! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/10-03 21:39 
Hvordan kommer du egentlig hjem bagefter? :)
dchangdchangSkrevet 15/10-03 21:41 
Jeg har heldigvis en mor der bor i Hedehusene, så den står på S-tog. :-)

Og så skal jeg på skole i Ringsted om mandagen, så det er rimelig godt timet. Gratis togbillet og gratis koncertbillet. Top nice! (citat: Sonofon-Leif)

*gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 17/10-03 17:30 
Og så lige for at runde tråden af; det var nok den fedeste koncert jeg nogensinde har været til! Damn hvor trykkede de den af, og Matt Bellamy sang ufatteligt godt live. Det var en oplevelse udover det sædvanlige.

Glæder mig allerede til næste gang. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GatmanGatmanSkrevet 17/10-03 17:40 
Ja, den var sgu for fed. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har svedt så meget uden bevidst at motionere. ;)
Mine venner, der stod på de to forreste rækker var helt gennemblødte. Jeg ville dog ikke gå så langt frem, da der, selv der hvor jeg stod, kom nogle kraftige skub engang imellem.
dchangdchangSkrevet 17/10-03 17:44 
I starten stod jeg rimeligt langt fremme, men jeg har åbenbart sarte ører for det begyndte sgu at være lidt ømt på et tidspunkt. Så jeg rykkede lidt tilbage. Men det var sgu bare fan-fucking-tastic. God lyd og god stemning. Så det var bare som det skulle være.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
GatmanGatmanSkrevet 17/10-03 18:23 
Nå, men alt i alt: Fed koncert.
Ses vi til Gang Starr den 28/11? ;)
(Ok, det spørgsmål burde måske have sin egen tråd.)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig