X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Eftertanker


Svar
RJKRJKSkrevet 15/09-03 00:11, rettet 15/09-03 00:14 
Jeg vil lige opsummere et par af mine tanker omkring konsoltræffet og gerne høre andres - hvis det kan holdes rimeligt konstruktivt :)

Først og fremmest tak til alle deltagere for "indsatsen" og en generelt god stemning. Heldigvis var vi denne gang forskånet for de større problemer og alt forløb relativt planmæssigt.

Som tidligere må jeg igen beklage, at vi nok... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 27/09-03 00:41 
dRxL >
Kan vi evt. fortsæte dette på tomands hånd? Det angår ikke så mange andre end os to... ;-)

Fint med mig. Jeg er jo bare nødt til at svare offentligt, når du kritiserer offentligt... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/09-03 00:51, rettet 27/09-03 00:54 
RJK >
"You're on a need-to-know-basis and you don't need to know.."

Jeg bliver lige nødt til at påpege bare én lille ting til.

Det er så en forkert antagelse fra din side, faktisk går det direkte på det jeg forsøgte at udtrykke i nattens første post.

For at kunne bidrage på nogen måde (næsten også til det punkt hvor det handler om at skrive posts herinde) skal det stå soleklart for mig i hvilken retning det her projekt (for alle har vel efterhånden opdaget at det er langt mere end et forum?) er på vej i. Det er ikke et spørgsmål om mistillid til dig (eller Mika-l) men jeg har brug for at vide hvad det er jeg bidrager til (også bare hvilke tanker om muligheder der cirkulerer) for at kunne føle mig tryg og godt tilpas. Og for at kunne yde noget godt og positivt, skal jeg føle mig godt tilpas.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 27/09-03 01:54 
Nu var det så også lidt for sjov, som noteret med smiley...

Jeg tror aldrig det vil kunne stå soleklart hvad Play:Right er eller vil blive. Der er forskellige mennesker med forskellige idéer involveret. Nogle åbenlyse muligheder går i vasken, mens andre utopiske ting pludselig ser ud til at lykkes. Og nye idéer kommer hele tiden til. Vi sætter ingen grænser. Så længe det handler om spil og det er kvalitet, så kan det være en del af P:R.

Af forskellige grunde er det sjældent smart at udtale sig om ting, der måske og måske ikke bliver til noget - i hvert fald ikke offentligt.

Jeg har lidt svært ved at se, at hvad P:R måske engang kan blive til, har den store indflydelse på, om folk kan bruge det som det er i dag. Det er som det er. Hvordan det bliver i fremtiden, må fremtiden vise. Skulle jeg svare på det i dag, ville jeg sige noget helt andet end for et halvt år siden. Fakta er, at ingen af os ved det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/09-03 02:17, rettet 27/09-03 02:18 
Jeg forstår udmærket dRxL's reaktioner. Det er indlysende at ingen bryder sig om at der foregår skjulte diskussioner, som man ikke har adgang til. Jeg vil derfor heller ikke forsøge at modargumentere noget af det du siger, Daniel, for du har jo ret.
Men samtidig må jeg også støtte Runes udtalelser. Formålet har aldrig været at holde noget hemmeligt. Det forholder sig bare sådan at, som Rune også siger, når for mange folk bliver indlemmet i idéer og ambitioner såvel som Runes "utopier", bliver det umuligt at få vedtaget noget.

Egentlig så jeg gerne at der måske blev postet en gang imellem i informations-forummet om hvad der er blevet besluttet og derfor vil komme af nye funktioner på P:R, for det skal da ikke være nogen hemmelighed at Play:Right er i en konstant udvikling. Problemet er jo bare lige netop at alle folk vil have en bid af lagkagen, og alle brugere har deres egne idéer om hvad der ville være godt på P:R, og man kan bare ikke være så mange mennesker om en ting.

Men det er nu engang sådan det foregår, ikke bare på P:R, men alle andre steder. Visse brugere er med til visse ting, mens andre bidrager andre steder, f.eks. testning af funktioner eller arrangement af konsoltræf. Så er der f.eks. mig, der muligvis har adgang til de interne fora, men så vidt jeg ved er der også et, jeg heller ikke har adgang til, og endvidere er der private diskussioner mellem RJK og MIKA-L og andre. Derudover har alle, ikke mindst RJK, men også mange andre brugere, deres egne idéer som de muligvis går og pusler med i lang tid før de bliver lagt for dagen. Man kan aldrig vide det hele, men man kan altid glæde sig over at man selv kan bidrage med noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/09-03 02:29 
Hvis der skulle være generel interesse for det (hvilket ikke har været min opfattelse), så ser jeg personligt absolut intet problem i at indvie mere i nogle af de beslutninger der bliver taget og hvad der ellers sker. Det meste er sikkert ikke synderligt interessant alligevel ;) Det har bestemt aldrig været planen at det her skulle være noget småt og hemmeligt. Faktisk tvært imod, som dem der har været med fra starten burde kunne bekræfte.

Men som antydet er det min opfattelse, at der formentligt ikke er mere end en ti stykker udover den nuværende "kerne" der for alvor er interessede i de her ting - og de bliver sandsynligvis alligevel indslusede i kernen, som der bliver brug for og plads til flere. Det er en naturlig udvikling, som jeg ser det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig