X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RJK!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 14/09-03 13:48 
RJK- kan du ikke poste et eller flere billeder af din sindsyge hjemmebiograf/gaming mekka med 15" enheder indbygget ca. overalt og jeg skal komme efter dig.

P.s. Er det DIT eller dine forældres?!
P.p.s. Hvis du får lyst må du også gerne fortælle lidt om hvilke komponenter det hele består af.

Hugs & kisses
The Bruce
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-03 13:51 
Samme her... Fortæl! ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/09-03 13:57 
Jaa, det ville da faktisk ikke være helt af vejen :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/09-03 15:47 
LOL... Jeg vil også se!

Ellers lave vi en pedition:-)
Well crucify the insincere tonight...
KoludaKoludaSkrevet 14/09-03 19:46 
Det har engang været postet med billeder osv.
Men det var på det gamle, forum så i kan ikke lige søge efter det ;)
KoludaKoludaSkrevet 14/09-03 19:57 
he he, ja de fleste ville nok blive forelsket i det rack han havde lavet der..

Også den SYGESTE center jeg nogensinde har set, 2 x Cerwin Vega XL 15 enheder .... (he he sygt RUNE ;)...)
RJKRJKSkrevet 14/09-03 22:31, rettet 14/09-03 22:33 
Bah, I undervurderer "mig" ;p Reelt min far.

Det er 2 x 15" til baghøjttalere, 2 x 15" til fronthøjttalere, 1 x 15" til centerhøjttaler og 2 x 18" til subwoofer. Alle Cerwin Vega.

DVD og Surround dekoder er Sony, effektforstærkere er Denon og Pioneer (Exclusive), fjernsyn er Pioneer. Jeg kan lige finde de konkrete modelnavne etc. frem senere.

Billederne fra dengang:

http://www.striber.dk/konsol/rjk2.jpg
http://www.striber.dk/konsol/rjk3.jpg
http://www.striber.dk/konsol/rjk4.jpg
http://www.striber.dk/konsol/rjk5.jpg
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MobyMobySkrevet 15/09-03 00:15 
Det fandme så jeg slikker mig om munden! Vildere nice :D
The BruceThe BruceSkrevet 15/09-03 01:05 
I like!!
RJK- Hullerne i væggen, er de lavet for højtalernes skyld, eller er højtalerne omvendt bygget til decideret at passe ind nogle i forvejen eksisterende "huller"?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 01:20 
Håber du har nogle tålmodige naboer, eller at du bor ude på bøhlandet, for der skal bare skrues HØJT op for det der!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/09-03 01:33 
RJK bor som bekendt LANGT ude på landet ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-03 01:36, rettet 15/09-03 01:37 
Nå... ja! i jylland... ;)
Og så snakker vi ikke om hvor jeg kommer fra...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 15/09-03 13:18 
The Bruce >
RJK- Hullerne i væggen, er de lavet for højtalernes skyld, eller er højtalerne omvendt bygget til decideret at passe ind nogle i forvejen eksisterende "huller"?!

Det sidste. Det er på første sal i hus med normalt skråt tag, så det er skunkerne, der bruges som store højttalerkasser.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 15/09-03 15:23 
Han bor så langt ude og så gemt, at selv om jeg havde været der før, kørte jeg alligevel forkert anden gang...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The BruceThe BruceSkrevet 17/09-03 03:11 
RJK- din natteravn!
Bruger du rent faktisk "surround-katedralen" til spil eller står billederne med FF blot i lirens tegn?!

Hvad med din far er han en total Hifi-nut?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 17/09-03 03:18 
The Bruce >
Bruger du rent faktisk "surround-katedralen" til spil

Ja, hvis det er noget, hvor jeg vurderer det er "det værd". Desværre er lydkvaliteten i spil generelt ret ringe... :(

Hvad med din far er han en total Hifi-nut?!

Ja... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 17/09-03 12:05 
*Missundelsen breder sig i Sonic.dk*

That's some cool shit you got there!! Ret dyrt ik? :]
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/09-03 12:58 
RJK >
... 1 x 15" til centerhøjttaler og 2 x 18" til subwoofer...

Det ser lækkert ud! :-)

Jeg kan forstå de 2 18" til bassen, et godt valg. Men jeg kan ikke forstå af du har valgt en 15" til center.
Center er vel primært tale og derfor er det vel ikke nødvendigt at skulle flytte en masse luft? Tværtimod ville det være smart med en 8"/10" der reagerede hurtigt?
Hvor sidder center diskanten?

Ikke for bare at være kritisk, men optimalt set er en 15" til center vel egentlig ikke optimal?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 17/09-03 13:37 
Fra og med rigtig surround (=digital) har alle kanaler (udover subwoofer) samme frekvensområde og (potentielt) dynamik. Derfor bør specs være ens på alle kanaler, hvilket de omtrent er her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig