X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Outrun 2 film


Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/09-03 03:00, rettet 12/09-03 03:39 
60 FPS !!

"Things move so fast at times that we found ourselves wondering if this was the first time we were truly seeing a 60 frames per second racing game -- our cameras couldn't even properly capture the road as it zipped by beneath the cars."

Kom så med den Xbox version :-)

Outrun 2 film
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:04 
Lækkert nok, men det er næsten allerede oppe at vende i en anden tråd:

klon emne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/09-03 14:30 
Okotta >
60 FPS !!


DET kan vi godt blive enige om! For s**** det går stærkt. Hurtigere end mit elskede burnout 2 :)
I win, you loose
jaesjaesSkrevet 12/09-03 22:38 
Hmm, tror jeg er den eneste i verden (eller bare på dette forum), som synes at Burnout 2 gik alt for hurtigt.
Primært pga. de biler der hamrede ind i en i krydsene :D
KTCKTCSkrevet 15/09-03 13:29 
Det kan ikke gå for hurtigt i disse spil :)
Så skal vi ikke snakke om Wipeout eller Quantum Redshift, vel?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/09-03 13:31 
Nu vi snakker bilspil:

Er det bare mig eller er Project Gotham genialt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
fumfumSkrevet 15/09-03 13:36 
Næh b2p, det er ikke kun dig.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
enfenenfenSkrevet 15/09-03 13:47 
Born2Play >
Er det bare mig eller er Project Gotham genialt?

Det er genialt!
What is the Matrix?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-03 13:51 
Born2Play -> er du lige begyndt?

Så kan du se frem til nogle tænderskærende timer hen imod slutningen af Kudos challenge - det bliver så hjernedødt svært.

Apropos fart så kommer man vist ikke uden om Midnight Club 2 - 300 km/t ned af den parisiske motorvej imod trafikken - jooow tak ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 15/09-03 13:53 
Born2Play >
Er det bare mig eller er Project Gotham genialt?

nej, det er ikke kun dig der syntes at PGR er rigtigt godt.
Jeg er først nu begyndt for alvor at spille PGR (selvom jeg har haft spillet i min samling i lang tid), men jeg må indrømme at det er et af de bedst bilspil jeg har prøvet de sidste par år. Der er dog en par ting jeg gerne så forbedret i PGR2. Jeg håber på at kudos systemet bliver ændret en smugle, så man bliver beløndet for at køre ordenligt - feks. ved at holde en ordenlig linje gennem svingene og man burde også blive beløndet for at drafte.
Måden transmitionen fungere på, skal ihvertfald ændres i pgr2.. i PGR køre man 99% af tiden i 2 eller 3 gear, det er først når man runder 170-180Kmt at man skal skifte op i 4 gear...det er godt at det ikke er min bil der bliver kørt på den måde, det tror jeg ikke den vil have så godt af:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 15/09-03 13:55 
Det bliver nok 30fps på Xbox ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-03 14:51 
Paasch er du nu sikker på at det er ting du selv gerne så forbedret?
Læser du ikke bare op fra listen af specs på PGR2? ;-)


Bare rolig, man vil få Kudos for drafting og raceline.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 15/09-03 14:54, rettet 15/09-03 14:55 
Ja, det er noget jeg personligt gerne så forbedret(det er åbenlyse fejl), og det vil da herligt hvis det rent faktisk blev en realitet...

Kan du ikke lige smide et link til den spec liste du omtaler
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-03 15:00 
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/pgotham_030725_yokohama2.mov
http://xboxmovies.ign.com/xbox/video/pgotham_030725_yokohama3.mov

http://www.xbox.com/en-us/pgr2/default.htm
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
APHAPHSkrevet 15/09-03 15:20 
I film 2 bliver der sagt at skade på bilen ikke har indflydelse på køreegenskaberne. Det var godt nok en yderst skuffende udmelding, var det ikke meningen at PGR2 skulle blive et mere sim orinteret spil end sine forgængre...jeg ved ikke rigtigt hvad faen udviklerne tænker på
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KTCKTCSkrevet 15/09-03 16:17 
PGR var en af mine første spil, og ja, det er ret godt. Jeg må dog indrømme at jeg aldrig har fået det gennemført. Blev altid så sur, når jeg havde optjent sindssygt mange kudos og så lige mistede dem allesammen ved at snitte et hjørne...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 16/09-03 01:05, rettet 16/09-03 01:05 
KTC >
Så skal vi ikke snakke om Wipeout eller Quantum Redshift, vel?

Den type spil, har jeg faktisk mere styr på :)
Wipeout 2097 var satme cool.

Men som nævnt i en anden tråd, glæder jeg mig til at prøve Out Run 2 - arkade når det er bedst (hvis det bliver så godt, som det tegner til).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig