X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo-magasin-detektiv-jagt....


Svar
dchangdchangSkrevet 10/09-03 21:35 
Da jeg som en purung knægt var så heldig at vinde en Super Nintendo (vist nok som en af de første i DK), fik jeg mit navn i Nintendo-magasinet. Det blad kunne jeg godt tænke mig at få igen. Det eneste jeg husker var at forsiden var mørk blå/sort og så var der et stort billede af Mickey Mouse, måske i Land Of Illusion eller noget i den stil? Og at det selvfølgelig tidsmæssigt er omkring releasen af Super Nintendo'en.

Nogen der kan hjælpe mig?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 10/09-03 21:39 
Jeg har lige kigget mine igennem, men der er ingen med Mickey Mouse på forsiden. Sorry.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/09-03 21:42 
Ehh.. Land of Illusion til Nintendo?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 10/09-03 21:50 
Okay. Ikke den så. Jeg skød bare. :-)

RJK: Nr. 2 magasin i den sæson, hvordan ser det ud?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 10/09-03 21:55 
2/93 er der Maniac Mansion på, 2/94 er der alt muligt forskelligt på. Så det er jo nok 2/92 du er ude efter, men den mangler lige i min samling.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dchangdchangSkrevet 10/09-03 21:58 
Ja det passer nok med årstallet.

Nogen andre der har den?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/09-03 22:09 
Hvis du er heldig kan du måske finde det i Læsehesten. Der købte jeg ihvertfald et blad eller to for ikke så længe siden (det var dog den i Silkeborg, ved ikke hvordan udbuddet er i Ålborg)
元気ですか。
dchangdchangSkrevet 10/09-03 22:09 
Det må jeg prøve så. Tak for tippet.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 10/09-03 22:13 
Jeg så også nogle ligge i Læsehesten for ikke ret længe siden. Men det var måske dem, som OuroborosSlayer nappede :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/09-03 22:44 
Det nummer ligger desværre lige før jeg begyndte at købe bladet fast :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig