X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PR: Transport til jylland - VIGTIGT!


Svar
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 17:52, rettet 08/09-03 17:54 
Okay jeg har fået plads billetter - dRxL villle med fra KBH. Ringede ind og fandt ud af hele bestillingen var forkert.

Plads billetter til en gruppe skal bestilles sammen med gruppebilletter.

dermed kommer en pladsbillet til at koste 12,50 pr vej
og billetten 184 istedet for 262,- svar hurtigt.

Jeg har ikke selv kapital til at ligge ud for sådan en omgang - og takker være DSB er jeg mere og mere stemt for at tage den i BUS eller BIL
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 17:56 
Udover jeg kører på barnebillet - så ok.
Men jeg er med på den værste - eller noget i den stil :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 08/09-03 17:59, rettet 08/09-03 18:02 
Jeg troede ikke vi ville bestille med grupperabat??
Jeg er, som jeg hele tiden har sagt, ligeglad med hvad i gør, da jeg kan køre på Wildcard, hvilket i grunden er lige så billigt eller billigere end grupperabat.

Plads billetter til en gruppe skal bestilles sammen med gruppebilletter.

Kun hvis man skal ha grupperabat.
Pladsbilletterne ER sikret, du har ikke gjort noget FORKERT, Jim. Men hvis du på en eller anden måde kan sikre grupperabat, er det vel fint.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 18:06 
Plads billetterne er stort set sikret men vi ønsker ikke gruppe rabat? for så ringer jeg ind og får tilføjet dRxL og siger nej til alle deres ******** **** *** ** *** rabetter!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 18:08 
Lad os sige fuck det, og tage det som en lærestreg, så folk nu ved de skal være mere engagerede og være med i planlægningen af fællestransport.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 18:10, rettet 08/09-03 18:16 
HØRT ringer og søger for pladsbilletterne er iorden

PLADS Billetter bestilt

(beklager kære moderatorer for denne tråd)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 18:13 
Godt Jim - så kan vi lære det, bostavligt talt.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dRxLdRxLSkrevet 08/09-03 18:19 
Tak skal du have JimPP for at have fået mig med i bestillingen. Vi ses på fredag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 18:27 
Faktisk var det meget heldigt ellers havde vi ikke opdaget fejlen før det var forsent ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
dRxLdRxLSkrevet 08/09-03 18:31 
Altid til tjeneste ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 18:33 
Altid til bjørnetjeneste mener du ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 08/09-03 20:01 
Fedt. D. 8 og jeg er stortset allerede fucked for resten af måneden :(
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 08/09-03 21:55 
Rites >
Fedt. D. 8 og jeg er stortset allerede fucked for resten af måneden :(

Tillykke med den nye kæreste?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 08/09-03 22:54 
Man kan også lære, at man ikke skal bruge DSB, hvis man kan undgå det ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MadsMadsSkrevet 08/09-03 22:57 
Rites >
Fedt. D. 8 og jeg er stortset allerede fucked for resten af måneden :(

Det kan da umuligt være første gang, jeg er i hvert fald vant til det.. heldigvis er der noget der hedder Dankort ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 23:52 
Voldtægt af dankort... jo den sigtelse har jeg oplevet - heldigvis har banken frikendt mig på grund af tale evner ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 10/09-03 21:29 
Nu er der lige kommet lidt flere problemer... JimPP er blevet syg og kan ikke deltage, så vi har brug for en der kan ligge ud og hente pladsbilletter - anyone?

Jeg prøver lige at få reserveringsnummeret.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 10/09-03 21:31, rettet 10/09-03 21:31 
Damn. I skulle have været hurtigere ude, så kunne jeg have hentet dem i dag. Men jeg kan da godt smutte forbi stationen og hente dem i morgen, hvis jeg får nummeret.

Jeg er forresten også blevet syg, men jeg regner med at melde mig syg på arbejdet, og møde op til PR3.2 og smitte jer ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-03 21:38 
Du er alt for venlig Sumez;)
Spiller nu: Halo 3
AmbyAmbySkrevet 10/09-03 22:30 
Hmm Tonser har også lige været syg...

Play:Right 3.2
- Nu med bugs og virus
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 11/09-03 00:32 
Jeg skranter også en lille smule, men det skal bare spilles væk :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 12/09-03 03:53, rettet 12/09-03 03:57 
Jeg har 6 pladsbilletter ud, og 7 hjem (Jim og Rites har meldt afbud)
Jeg vil igen minde folk om at de SELV skal købe togbilletter. Det er kun siddepladserne, vi har sørget for. Hvis i møder op kl. 15:55 uden billet, er det jeres eget ansvar. (skulle nogen mod forventning gøre dette, ER det muligt at købe billet i toget mod et mindre gebyr)

Mødetidspunktet hedder som udgangspunkt 15:45 under uret på hovedbanegården. Det burde så være mig, Le Roof, MajorP, dRxL og PS2 Playkid. Koluda stiger på i Slagelse. Faktisk et lidt sølle fremmøde i år..
Jeg kan nårsomhelst kontaktes på 40547160, hvis der er nogen problemer. Giv venligst besked hvis i af en eller anden grun ikke dukker op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 12/09-03 07:56 
Jeg regner med at være på hovedbanen, kl. 15.15 ca. Skal lige have billet - tager ingen chancer ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KTCKTCSkrevet 12/09-03 09:06 
Kommer Rites nu heller ikke?
Jeg har selv noget halsbetændelse, der driller lidt, men jeg kommer alligevel!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 12/09-03 09:08 
Jeg må nok også møde lidt tideligere op end beregnet.
Jeg vil stræbe mig at ramme tidspunktet 15:15, for jeg skal også have købt billet.

Hvad er gebyret ved køb af billet i tog?
Spiller nu: Halo 3
JimPPJimPPSkrevet 12/09-03 09:38 
Det kan ikke betale sig, at købe den i toget ;)

*bider mig selv i foden - over ikke at skulle med.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 12/09-03 14:37, rettet 12/09-03 14:38 
Hvornår er I under uret?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AmbyAmbySkrevet 12/09-03 16:14 
Dark-Light >
Play:Right 3.2
- Nu med bugs og virus

Hmm ja. Ironisk nok bliver jeg desværre også nødt til at melde pas til P:R 3.2.
Jeg er blevet indhentet af en ondsindet virus som har begrænset sikkerhedsafstanden til toilettet til 3 meter.

Lige nu er jeg rimelig bitter over at sidde med en betalt billet til Silkeborg, men jeg regner med at ringe ned og hører om jeg kan få den byttet til i morgen, hvis dette skulle gå over.

Håber de der kommer har en god weekend.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 12/09-03 16:19, rettet 12/09-03 16:20 
Jeg er lige blevet opringet af Sumez, og der er tilsyneladende gået ged i Københavner-turen. Meget dårlig forbindelse, men som jeg forstod det, tager holdet turen EN TIME SENERE. Der kunne ikke kommes i kontakt med alle, så et lille håb om, at nogen ser det her...

Jeg kan prøve at koordinere herfra hvad jeg kan, hvis folk ring - 86 85 86 84.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 12/09-03 16:27 
Hmmm, så gik det lidt bedre den anden vej, sidst (på trods af en manglende pung). Jeg håber da de kommer, og ikke bliver indhentet af den ondsindede virus!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 12/09-03 16:41 
Og jeg glemte lige at skrive den gode grunde til at ringe på fastnetten: Der er ingen Orange-forbindelse herude ;(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig