X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endeligt afgangstidspunkt til P:R 3.2


Svar
MajorPMajorPSkrevet 06/09-03 10:18, rettet 06/09-03 10:33 
Hej igen igen.

Tiden for afgang til P:R 3.2 for sjællænderne, bliver 16.00, KBH-H mod Skanderborg st. Hjemrejse tidspunkt er kl. 16.44 søndag med afgang fra Skanderborg st.

Man sørger selv for sin billet(t/r), men pladsbillet bestilles sammen - Nogen der vil lægge konto til?

Nogen kommentarer - kom med dem!?

I kan kontakte DSB indland på 70 13 14 15
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MajorPMajorPSkrevet 06/09-03 10:25 
Mobil numre, MSN adresser og andet, synkroniseres indbyrdes!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 06/09-03 11:00 
t/r
» a winner is you «
Le RoofLe RoofSkrevet 06/09-03 11:55, rettet 06/09-03 11:55 
Yes yes, men jeg kan godt bestille pladsbilleter og lægge ud, hvis bare jeg kan få præcis at vide, hvor mange vi skal med...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MajorPMajorPSkrevet 06/09-03 11:58, rettet 06/09-03 11:59 
Indtil videre skal Rites, JimPP, dig og mig have t/r, mens Kristensen kun skal have på hjemrejsen.

Jeg skal nok forsøge at holde styr på det holde dig up to date :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 06/09-03 16:55 
Skriv mig på t/r
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 07/09-03 14:37 
Jeg bliver desværre nød til at sætte en deadline på mht. til pladsbilletter. Svar skal være posted kl. 23.00 i aften.

t/r: JimPP, MajorP, Le Roof, Rites, Sumez.

hjemrejse: Kristensen

Udrejse: dRxL
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 07/09-03 14:43 
Sørg lige for at få snakket med de sjællændere der har meldt sig til træffet. Så vidt jeg lige kan se er det PS2 Playkid og Koluda. Jeg tror desuden du har fået fat i den forkerte "retning" for dRxL...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 07/09-03 14:47, rettet 07/09-03 14:48 
Snakket med dem...?

De kan da læse den her tråd og reagere.

>Edit

Så vil jeg lige opfordre alle til at tage deres GBA'er, da jeg lige hiver 3 link kabler med i toget. Så kan vi passende genere pensionister og resten af de rejsende :)
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 07/09-03 14:52 
Nu KUNNE det jo være, at pågældende ikke lige var online i dag eller hvad ved jeg. Den her fællestransport har jo været ret rodet, så jeg forstår da godt, hvis nogen har tabt tråden.

Jeg beder blot dem der nu vil stå som ansvarlige om at være ansvarlige, ved at være sikker på, at alle har fattet, hvad der sker...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 07/09-03 14:52 
Indtil videre skal jeg også bare med , for ved ikke om turen hjem igen bliver lørdag aften, eller om jeg bliver til søndag endnu.
RitesRitesSkrevet 07/09-03 14:53 
Jeg modtog en PM fra MajorP lige efter vi havde aftalt det, så jeg vil tro at alle de andre også har modtaget den..?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 07/09-03 15:05, rettet 07/09-03 15:05 
Koluda, du bliver nødt til at sige om du skal med hjem, da jeg forstår at MajorP bestiller billetterne meget snart. Du kan evt. vælge at du køber en pladsbillet til hjemturen, og så ikke tage den, hvis du ikke skal med. Det er kun 20kr. der ryger på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KoludaKoludaSkrevet 07/09-03 15:13 
Okay, begge veje så.
MajorPMajorPSkrevet 07/09-03 15:36, rettet 07/09-03 15:56 
Efter en længere telefon samtale med Jim, besluttede vi følgende:

Jim bestiller i aften.
Der bliver bestilt pladsbilletter til dem der skal t/r.
Det er: Sumez, JimPP, Rites, MajorP, PS2 playkid, Koluda og Le Roof.

Dem der ikke skal t/r har jeg intet overblik over! Men jeg sender naturligvis en PM til dem!

Jim lægger ud for pladsbilletterne og vil poste sit kontonummer, så der kan blive sat penge ind på hans konto.

Hvis I vil korsfæste mig, eller komme med bemærkninger, så gør det venligst her! =)


[EDIT] Nu har jeg fundet ud af, at Kristensen og dRxL skal med på hjemturen begge to - så der bliver også bestilt til dem.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JimPPJimPPSkrevet 07/09-03 16:06, rettet 07/09-03 16:07 
Okay - endnu bedre måde at gøre det på - alle dem der ønsker at jeg bestiller plads billet for dem, så vi kan side samlet, skal sende mig en mail på jim@zantiago.com - hvorefter jeg vil sende mit kontonummer.

EDIT: Man kunne tænke sig at det hele ville være meget nememre med BUS
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 07/09-03 16:31, rettet 07/09-03 16:34 
Doh... Nu er der blevet bestemt tog. Der er mere komfortabelt, ingen bliver køresyge. Hvad er problemet... Er jo ikke svært at få en billet i toget, så snart vi har pladsbilletter.

[EDIT]. Og hurtigere.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JimPPJimPPSkrevet 07/09-03 17:01, rettet 08/09-03 06:14 
Okay: Sådan ser min liste ud nu

Navn:
Kristensen - HJEM
MajorP - UD og HJEM
Rites - UD og HJEM
JimPP - UD og HJEM
Sumez - UD og HJEM
PS2 playkid - UD og HJEM
Koluda - UD og HJEM
dRxL- HJEM
Le Roof - UD og HJEM

Så må resten lige give lyd fra sig pr mail. Listen vil blive opdateret som folk bekræfter.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PlaykidPlaykidSkrevet 07/09-03 21:58 
RJK >
Nu KUNNE det jo være, at pågældende ikke lige var online i dag eller hvad ved jeg. Den her fællestransport har jo været ret rodet, så jeg forstår da godt, hvis nogen har tabt tråden.

Jeg beder blot dem der nu vil stå som ansvarlige om at være ansvarlige, ved at være sikker på, at alle har fattet, hvad der sker...

Ja! Jeg vil gerne melde mig som en af dem som havde mistet overblikket fuldkommen!,P:R var også ved at druknet i nye emner + at jeg var ret lost i forvejen...
Men det skulle være lykket MajorP at få mig rettet på rette kurs igen;)
Spiller nu: Halo 3
MajorPMajorPSkrevet 07/09-03 22:03 
Var i hvert fald en hård nyser ;p
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 06:15 
Det skulle herne være alle - giv lige lyd hvis der er nogle der følger sig overset.

Bestiller KL. 12:00 idag.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 13:02 
Ja så ligger det fast -

Der er bestilt 7 pladsbilletter til Skanderborg afg d. 12/9 kl 16:00 og 9 til kbh afgang d. 14/9 kl 16:44.

Jeg vil forslå at vi mødes lidt før klokken 16 så jeg kan få fordelt pladsbilletter, og vi kan få købt dem der gør at vi ikke får bøder ;)

Jeg vil være på KBH K klokken 15:00 - og i kan så fange mig på 28259856. Ellers vil jeg befinde mig under eller omkring uret. (originalt ikke)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 08/09-03 14:15 
Hvad er bøderne på?
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 08/09-03 14:55 
Tror ikke det kan betale sig
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 15:00 
Jeg vil foreslå, at vi mødes kl. 15.40, så der er tid til folk der eventuelt ikke kan overholde en tidsplan ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dRxLdRxLSkrevet 08/09-03 16:03, rettet 08/09-03 16:04 
Heh =), grundet en del ting har jeg besluttet mig for ikke at tage tidligere til Silkeborg aligevel, så hvis det kan kringles (ring til DSB og arbejd med dem ud fra det nuværende pladsreservationsnummer) så vil jeg godt med jer både ud og hjem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 08/09-03 16:34 
Vi vil sgu da ikke ha dig med ;)
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 08/09-03 16:42 
Snak med Jim om det - mit bedste råd...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KoludaKoludaSkrevet 08/09-03 19:39 
JimPP >
Ja så ligger det fast -

Der er bestilt 7 pladsbilletter til Skanderborg afg d. 12/9 kl 16:00 og 9 til kbh afgang d. 14/9 kl 16:44.

Jeg vil forslå at vi mødes lidt før klokken 16 så jeg kan få fordelt pladsbilletter, og vi kan få købt dem der gør at vi ikke får bøder ;)

Jeg vil være på KBH K klokken 15:00 - og i kan så fange mig på 28259856. Ellers vil jeg befinde mig under eller omkring uret. (originalt ikke)


Jeg stiger jo først på i slagelse;)
Bare lige så du ved det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig