X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tog eller bus til Silkeborg?


Svar
MajorPMajorPSkrevet 04/09-03 23:14 
Hey.

Nu har vi nogenlunde styr på, hvem der skal med fra KBH.
Nu er spørgsmålet. Hvem vil køre med tog, hvem vil køre med bus?

Indtil videre er Rites, JimPP og jeg, stemt for tog. (Bekræft lige, tak!)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 05/09-03 00:41 
Godt initiativ. Personlig er jeg ligeglad. Så vidt jeg kan se bliver der ikke noget grupperabat med tog, da vi er for sent ude, og desuden for få på udturen, men for mig betyder det ikke noget. Det skal bare besluttes hurtigst muligt, da der stadig skal bestilles pladser i toget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 05/09-03 00:45, rettet 05/09-03 02:20 
Jeg fortrækker godt nok togets komfort, men det er i sidste ende ligegyldigt hvis resten har tænkt sig at tage bussen, så jeg tror bare at jeg følger flertallet.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 05/09-03 00:51 
Hvis der er flertal for tog, hvilket det ser ud til, skal en eller anden meget snart bestille pladsbilletter. For at gøre det endnu mere besværligt kan det være vi også skal samle et par fynboer op på vejen. (Wagner? Bateman?)
Så må folk vel selv sørge for selve rejsebilletterne, forudsat at det er for sent at få grupperabat (en eller anden, be/afkræft..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 05/09-03 06:40 
Jeg kan godt udvære togets komfort, jeg kan dog ikke overskue at bestille biletter, og jeg vil nok også følge flertallets mening om bus-/togtransport, som le roof:)
Spiller nu: Halo 3
JimPPJimPPSkrevet 05/09-03 08:36 
Jeg tager tog... ved ikke hvordan - men det er der jo nok en eller anden der fortæller mig, når vi kommer tæt nok på ;)

Ellers må jeg cykle :!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
MajorPMajorPSkrevet 05/09-03 08:41 
Er der eventuelt en, der på nuværende tidspunkt vil stå for at reservere billetter?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
msxtrdmsxtrdSkrevet 05/09-03 10:30 
Er der nogen der regner ,med at tage med tog/bus fra Århus eller nogen som skal i bil hvor jeg kan komme med?

Hilsner BB
SumezSumezSkrevet 05/09-03 11:46 
Vi skifter formentlig i Skanderborg, hvor vi tager et lille tog til Silkeborg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 05/09-03 13:39 
Jeg er med på tog.

Ikke med på bus overhovedet.
» a winner is you «
quadquadSkrevet 05/09-03 13:43 
Bateman og jeg tager bilen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig