X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Efterår/juletid i Danmark


Reply
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 12:55 
Jeg har siddet og kigget lidt på releaselists, og har fundet ud af, at Cuben står ret stærkt i efteråret, og op til julen, her i Danmark; Den får en del eksklusive spil.

Xbox'en får næsten ikke noget eksklusivt, og resten der kommer til den, er multiformat titler. Derudover tiltrækker den stadig for mange PC ports.

PS2'en får en del eksklusive spil.

Jeg synes der er væsentligt mere kvalitet at se, på PS2 og Gamecube, end hvad Xbox'en disker op med.

Jeg har lavet en lille liste, men hvad mener I der er værd at købe, til efteråret og julen?

Xbox

Amped 2
Crimson skies
Dino crisis 3 (3/10 i Edge og 4/10 Games TM)
PGR 2

Gamecube

Rogue strike
Viewtiful joe
F-zero GX
Mario kart double dash
1080 Avalanche

PS2

Amplitude
Castlevania : Lament of Innocence
Hardware: Online Arena
Gran Turismo 4
Jak II : Renegade
MGS3: Snake Eater (hvis det kommer i 2003)
ZOE: Second Runner
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/08-03 13:02 
Du er da også altid efter X-Box'en, hva ;)

Anyways, til PS2 skal jeg naturligvis have (hvis det kommer i 03) MGS3, Gran Turismo 4 og Castlevania...

Til X-Boxen må jeg dog give dig ret og sige, at der ikke er det helt store... Ikke for mit vedkommende. Måske PGR2, men det er ikke engang helt sikkert

Gamecube har jeg ikke, så det springer jeg let og elegant hen over :)
APHAPHSkrevet 29/08-03 13:36, rettet 29/08-03 13:38 
Følgende eksklusive titler syntes jeg er de mest interesante som bliver udgivet iår

PS2:

Dark Cloud 2
Pro Evolution soccer 3
Gran Turismo 4

XBOX:(næsten ingen eksklusive titler, hvad snakker du om?)

Crimson skies
Project gotham racing 2
Top spin
TOCA: Live Edition
Rainbow Six: 3
Sega GT online
Amped 2

GC:
Intet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Per SPer SSkrevet 29/08-03 14:57, rettet 29/08-03 14:57 
Jeg undrer mig lidt over hvilke releaselister Okotta kigger på, hvilke selskaber der er udeladt, og den lille Konami detalje der ikke udkommer i år.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 15:00, rettet 29/08-03 15:00 
Tothegame.

Jeg har kun taget de spil med, som jeg selv er interesseret i.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 15:02 
Paasch >
XBOX:(næsten ingen eksklusive titler, hvad snakker du om?)

Jeg snakker om, at vi bl.a leder efter helt forskellige spil.

Hvis Top Spin bliver rigtigt godt, så skal jeg ha' det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 29/08-03 15:09, rettet 29/08-03 15:09 
Når du benytter dig af Tothegame til at lave en generel sammenligning, bør det nævnes at de lister ikke altid er korrekte - selvom de giver et rimeligt overblik.

- og så tror jeg heller ikke der er nogen herinde der er i tvivl om hvilke spil, eller konsoller for den sags skyld, du foretrækker. :)

Det er meget svært at tage dine indlæg seriøse, netop fordi du udtaler dig generelt, når du forskruer realiteterne til din egen fordel.

Hvorfor undlader du ikke bare at tale om Xbox, og så hold dig til det du selv foretrækker. Det vil gøre mange tilfredse.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 15:16 
Undlade at tale om Xbox? Hvorfor dog det, når der er flere spil jeg gerne vil HAVE til Xbox.

Problemet er bare, at spillene altid bliver udsatte eller forsinkede.

Selvfølgelig udtaler jeg mig generelt; Jeg aner ikke hvilke spil andre mennesker gider spille, endsige vente på udkommer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 29/08-03 15:20 
Du bestemmer selv hvad du vil, men forvent ikke at det bliver taget alvorligt.

- udsatte og forsinkede spil gælder for alle formater.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 15:28 
På Xbox bliver spil typisk udsat med et år, og/eller forsinkede med omkring et år.

Jeg gider ikke den hype der er omkring Xbox spil, for bagefter at læse at spillet er udsat ca. et år.

Det er alt for latterligt - Halo 2 og Ninja Gaiden.

Gad vide hvad der sker med Fable, BC og Sudeki - slutningen af 2004, eller...?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/08-03 16:31 
Okotta >
Jeg har kun taget de spil med, som jeg selv er interesseret i.

Det ville være det samme som hvis jeg postede en release liste, hvor jeg påstod at Gamecube ikke kom med så meget som én ordentlig titel i 2003, fordi jeg ikke har en GC, og derfor ikke er interesseret i spillene ;)
crying outcrying outSkrevet 29/08-03 19:25 
Hvad med MGS til cube'n ?


MSN
Jusqu'a ici tout va bien....
SumezSumezSkrevet 29/08-03 19:37, rettet 29/08-03 19:38 
Per S >
og den lille Konami detalje der ikke udkommer i år.

Vi skal nok ikke regne med at se hverken Lament of Innocense eller Snake Eater i Danmark i år ;)
Omvendt har ZoE2 været ude i USA i en evighed, og er lige på trapperne herhjemme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/08-03 20:28 
Nu har Ninja Gaiden aldrig fået en official relese, så den holder da vel ikke? Dette nye revolutionerende Online mode, Team Ninja har planer med har vel sat en stopper for tingene i en tid! Men der er så mange spil der bliver udskudt! Ingen Doom 3 til dig i år nej! Ingen Wind Waker 2 til dig i år, nej osv. Det sker jo for alle platforme, ikke?

Btw skal et spil være eksklusivt for det er godt? Jeg kan huske jeg fandt Hitman 2, ret sjovt, dengang jeg havde det, og er det ikke det der er det, vigtigste?:)

Men til Xbox har jeg vel da lidt at glæde mig til, håber jeg.

Counter-Strike X, skal prøves. Ikke fordi jeg er fan af CS, men jeg synes det lyder virkelig fedt at de virkelig laver sådan en enorm mod editor hvor man kan lave egne skins, maps og mods i det hele taget, men lad os nu se om det ikke er overdrevet:) Det skulle vist komme til November!

Kameo, vil jeg også gerne se nærmere på hvis det kommer i år, og alt andet hvad Rare kan nå at få ud(Conker og Grapped bye the Ghoulis).

Rainbow Six 3 i et mere action præget univers, kan kun blive intressant:) Og nu med grenade launcher:D

Ellers vil jeg nok også gerne have den der Morrowind GOTY version, hvor der er forbedret grafik og bugs rettet og de to udvidelser:) Det tror jeg kunne blive rigtig fedt! Otogi: Myth of demons er også alt alt for fedt! 8 i Edge og 32 i Famitsu, var helt fortjent! Længe leve SEGA for at impotere, det herovre.

Måske også:
-Knights of the old republic
-HL2 xbox version, men det når vel næppe før jul:/
-Unreal 2(nu er det online med... YAH;D)
-Dead or alive online
-True crime: Streets of LA
-Deus Ex 2
Også ved jeg ikke helt med Vice City, Mafia og alle dem....:)

Jeg vil nok også købe nogen af alle de platinium spil der er ved at dukke op rundt omkring!



Men de andre har også rigtig gode spil synes jeg.


Der er en del gode rundt omkring...
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 30/08-03 00:13 
Ja. Syntes sgu også lige at der manglede KotOR på den liste!

Det er da en eksklusiv titel der vil noget!
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 30/08-03 00:21 
Næh; Den kommer på PC snart, i en forbedret udgave.

Xbox udgaven er bare en port.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PapandPapandSkrevet 30/08-03 00:29, rettet 30/08-03 00:31 
Pc-versionen af KotOR bliver identisk med Xbox-versionen, og vi skal vente til november, inden spillet udkommer til Pc...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OkottaOkottaSkrevet 30/08-03 00:34 
Frameraten på PC versionen bliver ikke identisk med Xbox versionen - heldigvis.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/08-03 01:26 
Det kommer jo an på ens PC spech! Der skal jo ikke meget til dårligere lyseffekter eller textures! Men hvad betyder framerate i sådan et spil? Det er jo ikke baseret på skills i den forstand, da det er turn based! Det er jo ikke Jedi Outcast eller noget!

Personligt, vil jeg bare mene at Bioware siger sådan noget for PR! For at få PC udgaven til at lyde speciel, selvom det kun er ændringer i Interface de ændre. Kan tydeligt huske da Ubi soft i et inteview om SC til PS2, hvor han forklarede at PS2 udgaven var den ægte version, og var bedre end de andre på alle områder.

Men selvfølelig vil PC udgaven køre med bedre framerate, højere opløsning osv.... Hvis man har en PC der kan klare det!
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 30/08-03 14:33 
Okotta. Wake the fsck up.

Kommer den på andre konsoller? NEJ -Så eksklusiv!

Hvilket version udkom først? Xbox el. PC?

Xbox. Ergo, ifl. dig, er PC versionen bare en port af Xbox.

Eller også kunne vi slå hjernen til og overveje om vi har at gøre med to sideløbende udviklinger?
» a winner is you «
RebelheartRebelheartSkrevet 30/08-03 16:09 
Glem det Rites.
Okotta's had til Xbox er så stort, at han tit glemmer at tænke, før han skriver.
APHAPHSkrevet 30/08-03 16:32, rettet 30/08-03 16:33 
Okotta >
Paasch >
XBOX:(næsten ingen eksklusive titler, hvad snakker du om?)

Jeg snakker om, at vi bl.a leder efter helt forskellige spil.


Du skrev følgende: "Xbox'en får næsten ikke noget eksklusivt, og resten der kommer til den, er multiformat titler. Derudover tiltrækker den stadig for mange PC ports"

Du generelisere, men samtidig forskruer du realiteterne. At der ikke er specielt mange eksklusive titler på vej til xb er jo direkte en løgn, og det ved du også selv (forhåbligt). At spillene så muligvis ikke har har din interesse er jo fuldstændig irrelevant.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/08-03 20:20 
Okkota...Okkota lad mig igen understrege, at mange på dette forum er til konsoller, ikke pc!
Og jeg kan simpelt hen ikke tage nogle af dine indlæg alvorligt mere, når du ikke har ret i det halve du skriver...
Du må godt køre lomborg statistik, men så kan jeg bare ikke tage det alvorligt "kom vi tager gennemsnittet af EN release liste"
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Username
Password
Remember me