X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tegne PC ting


Svar
majjohamajjohaSkrevet 24/08-03 15:51 
Hva' hedder sådan en ting, til at tegne på PC'en med... Det ligner en blyant den er bare elektronisk. Og så følger der en måtte eller hva' man kan kalde det hvor man så tegner på...
Nogen der ved hva' sådan et stykke tilbehør / hard ware hedder? og evt. hvor man kan købe dem?
dchangdchangSkrevet 24/08-03 15:56 
Digitizer. Se på edbpriser evt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 24/08-03 16:34 
Ikke sådan en stor måtte :D En på størrelse med en muse måtte og så er der ikke skærm i...
dchangdchangSkrevet 24/08-03 16:35 
Øh ja. Den hedder en digitizer. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 24/08-03 16:43 
ok, bare fordi da jeg søgte på EDB priser var det en der så anderledes ud og prisen var pebredet
ChronoChronoSkrevet 24/08-03 16:49 
Uden at vide ret meget om hvad de hedder, så kan jeg anbefale min Wacom Graphire. Pladen er A5 størrelse og pennen er rigtig god til frihåndstegning i Painter, Photoshop eller lignende.

Wacom Graphire
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dchangdchangSkrevet 24/08-03 16:54 
Vi (kæresten egentlig) har en Trust Work Tablet 400 i A4-størrelse, som jeg osse leger lidt med engang imellem. Den er stor og er udmærket. Ellers har jeg osse hørt godt om Wacom, som Chrono nævner.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 24/08-03 17:30 
Chrono >
Uden at vide ret meget om hvad de hedder, så kan jeg anbefale min Wacom Graphire. Pladen er A5 størrelse og pennen er rigtig god til frihåndstegning i Painter, Photoshop eller lignende.

Hva' er prisen? og hvor købte du den?
ChronoChronoSkrevet 24/08-03 17:42 
Det er mange år siden jeg købte den så det kan jeg ikke huske. Men den står til omkring 800kr på edbpriser.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
majjohamajjohaSkrevet 24/08-03 18:19 
OK!
SumezSumezSkrevet 24/08-03 19:52 
Køb enten en Trust eller en Wacom tablet. Wacom er almindeligt anerkendt som de bedste, og er meget dyre. Trust er et billig-mærke, men udmærket til folk der ikke stiller store krav.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig